Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Τι ακριβώς συμβαίνει με το υπό απαγόρευση απόπλου από Σητεία Φ/Γ πλοίο LA JOIE;;;; Και ποια ερωτηματικά απορρέουν με τις μέχρι τώρα ενέργειες ;;;;

Δημοσιεύσαμε χθές την κράτηση του πλοίου LA JOIE στον λιμένα της Σητείας Κρήτης το οποίο σύμφωνα με το δελτίο τύπου της ΛΣ-ΕΛΑΚΤ ταυτοποιήθηκε σαν υπεύθυνο της τεράστιας ρύπανσης των ΒΑ ακτών των Κυθήρων στις 31 Οκτωβρίου 2015.

Τα ερωτήματα που ανακύπτουν είναι αρκετά αλλά το πρώτο από αυτά είναι : 

Γιατί ανακοινώθηκε στις 30 Ιανουαρίου η κράτηση του πλοίου ενώ βρισκόταν από τις 24 Ιανουαρίου, στην Σητεία ;;
Και επίσης πότε πάρθηκαν τα δείγματα καυσίμου του πλοίου. Πάρθηκαν κατά την διάρκεια παραμονής του στην επισκευαστική ζώνη Περάματος και κατά την πρόσκρουση του με το Φ/Γ “AHTI R” στις 16 ιανουαρίου 2016 ;;;;
To Δ’ Λιμενικό Τμήμα Περάματος της Λιμενικής Αρχής Πειραιά ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες χθες, ότι το Φ/Γ “AHTI R” Σημαίας UNION COMORES, το οποίο ήταν προσδεδεμένο στο θαλάσσιο χώρο έμπροσθεν του ναυπηγείου Ψυχάλη, προσέκρουσε λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών στο επίσης προσδεδεμένο Φ/Γ “LA JOIE” Σημαίας Παναμά.
Άμεσα στο σημείο μετέβησαν στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ όπου διαπίστωσαν ότι από την πρόσκρουση προκλήθηκαν υλικές ζημιές χωρίς να τεθεί σε κίνδυνο ανθρώπινη ζωή και δεν διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση.
Από την οικεία Λιμενική Αρχή που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους των δύο (02) πλοίων, μέχρι προσκομίσεως Βεβαιωτικών διατήρησης κλάσης – αξιοπλοΐας από τους παρακολουθούντες τα πλοία νηογνώμονες.
------------------------------------
Πηγή:  seazoom.org
------------------------------------
Ή πάρθηκαν κατά την διάρκεια ελέγχου του πλοίου από τα στελέχη του λιμεναρχείου Νεάπολης την επίμαχη ημερομηνία της ρύπανσης {όπως όφειλε να πράξει η Λιμενική αρχή για όλα τα ευρισκόμενα αγκυροβολημένα πλοία την συγκεκριμμένη περίοδο} ;;;;;;

"La Joie Gate" ;

Το πλοίο "La Joie" φτάνει από Νοτιοδυτικά στα Βάτικα κι όλα δειχνουν (προσεκτικά) πως εκτέλεσε το δρομολόγιο με αναχωρήσεις:

2/10/15     -ΤΟΥΡΚΙΑ  Τσανακαλέ
5/10/15     -ΕΛΛΑΔΑ Νεάπολη
27/10/15    -ΛΙΒΥΗ Μιζουράτα
29/10/15    -ΕΛΛΑΔΑ Νεάπολη
5/11/15     -ΕΛΑΔΑ Πειραιάς (άφιξη)

Τόσα τα ερωτηματικά όσες και οι μέρες που το πλοίο έμεινε αγκυροβολιμένο, στο Παυλοπέτρι, στον σημαντικότερο εναλιο αρχαιολογικό χώρο της Ελλάδας ο οποίος έχει συμπεριληφθεί και στα 50 πιο σημαντικά απειλούμενα μνημεία του πλανήτη!!!



Αρκετά πλοία αγκυροβολιμένα σε απαγορευμένη περιοχή (λιβάδια Ποσειδωνίας)

Την ίδια ώρα που το πλοίο "ΜΙΑ" προσκρούει στις ακτές της Λακωνίας το "La Joie"  σουλατσάρει πάνω στον σημαντικόερο ενάλιο αρχαιολοικό χώρο της ελλάδας κι έναν από τους 7 σημαντικότερους στον πλανήτη!!!

Φουλ του πλοίου!!!

Το ερχόμενο πλοίο "LADY.NOOR"  υπάρχει;;; εμάς πάντως μας παραπέμπει το όνομα σε "NOOR ONE"... πέρα από το σχετικό Λάχι να ούμε από πάνω από την Νεάπολη.... 
Τόσες μέρες, οπότε έγινε και ελευθεροκοινωνία στο πλοίο, έτσι;;;
και πόσες ακόμη με το ais κλειστό....

φουλ του πλοίου....
Κι εδώ σε γράφημα η έκταση με λιβάδια προστατευόμενης ποσειδωνίας που διέλυσε το συγκεκριμένο πλοίο μόνο για ένα από τα 24 ώρα που έμεινε εντός της επειλούμενης περιοχής!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!! κύριε υπουργέ όταν λέτε οι "υπηρεσιακοί" σας λένε, προτείνουν κτλ τι νιώθεται με αυτή την εικόνα και με την μελέτη του ΕΛΚΕΘΕ;;; 

Τι δεν έβρισκε στον Πειραιά το πλοίο και έπιασε λακωνία και στο ανέβα και στο κατέβα;;; γιατί να έπιασε τόσο έξω τοι συγκεκριμένο πλοίο, εκεί που κόβει ο κυμματισμός από τον βορριά σε αντίθεση μέτο τόσα άλλα πλοία που φουντάραν στο κέντρο;;;
Αλήθεια τώρα το δρομολόγιο, Νεάπολη, Λιβυή, Νεάπολη δεν μπορεί να είχε εμπορική δρατσηριότητα, τί έχει όμως;;; Να ενδιαφέρει την Γαλλία ένα τέτοιο ταξίδι (δεν είναι και το μόνο...);;;
------------------------------------------
Πηγή: lakonia-gr.blogspot.gr
------------------------------------------
Και εάν υπήρχε υποψία και  ελήφθησαν τότε δείγματα τότε πώς επετράπη ο απόπλους του πλοίου από το λιμεναρχείο Νεάπολης, και μάλιστα με αρκετά ενισχυμένες καιρικές συνθήκες;;;;

Δηλαδή εάν το πλοίο είχε ήδη κάποια διαρροή καυσίμων, μικρή η μεγάλη το πλοίο απέπλευσε και "μοίρασε"εν μέσω θαλασσοταραχής τα υπολείμματα της διαρροής του στο Αιγαίο, κατευθυνόμενο προς Πειραιά-Ελευσίνα {και μάλιστα ίσως έτσι "ξεπλύθηκε"κιόλας στα επίμαχα εμφανή σημεία.....}

Ελπίζουμε να υπάρξουν κάποιες διευκρινήσεις και απαντήσεις στο όλο θέμα απλά και μόνον για να φύγουν και από εμάς οι υποψίες ότι κάτι "ύποπτο συμβαίνει" με αυτό το πλοίο....

Το άλλο περίεργο είναι ότι στην σειρά των λιμανιών προσέγγισης σε διεθνή κλίμακα δεν αναφέρεται πουθενα η προσέγγιση του και παραμονή του στην Νεάπολη Βοιών, και επίσης πουθενά δεν αναφέρονται τα είδη "φορτίου" του : 

ΙΣΤΟΡΙΑ ΛΙΜΑΝΙΩΝ

2016 January 24th, 20:00:44 UTC    Sitia
2015 November 5th, 02:30:49 UTC    Piraeus
2015 October 3rd, 12:00:08 UTC    Tubruq
2015 September 6th, 08:00:23 UTC    Kavkaz
2015 August 13th, 12:00:31 UTC    Elevsis
2015 June 22nd, 05:00:22 UTC    Yiali
2015 May 29th, 16:00:23 UTC    Taranto
2015 May 23rd, 16:00:59 UTC    Marina'dicarrara/it
2015 May 23rd, 16:00:57 UTC    Marina'dicarrara/it

 ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Company Name
Cassiopeia Seaway Inc
Company Name Full
Cassiopeia Seaway Inc
Activity
Owner, Manager
Address
6th Floor, 7, Kanari Street, 185 37 Piraeus, Greece
Town
Piraeus
Country
Greece
Postal Code
185 37

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΛΟΙΟΥ
 
LA JOIE Master Data
Built: 1972
Size:
95 x 16 m
Draught:
7.217 m
TEU: 203
Builder:
VAN DER GIESSEN-DE NOORD N.V.
Place of build:
ALBLASSERDAM
Gross Tonnage:
4255 t
Net Tonnage:
2227 t
Deadweight:
6341 t
Crude (bbl): N/A
Owner:
SVE CHARTERING LTD
Manager:
CASSIOPEIA SEAWAY INC

ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ
 
Last report:
Jan 26, 2016 16:17 UTC
Ship type:
General Cargo Ship
Flag:
Flag of Panama Panama
Destination:
SITIA
ETA:
Jan 24, 20:00
Lat/Lon:
35.23362 N/25.98843 E
Course/Speed:
63.8 ° / 7.6 kn.
Current draught: 4.2 m
Callsign:
3FNP7
IMO / MMSI:
7116793 / 351338000

Στο σημείο αυτό να προσθέσουμε ότι το πλοίο ανήκει στην λίστα των αποκλεισμένων, Ελληνικής πλοιοκτησίας πλοίων, από όλα τα λιμάνια της Ουκρανίας λόγω παρανόμων φορτίων. Τις λεπτομέρειες μπορείτε να τις βρείτε στο σύνδεσμο: http://www.blackseanews.net/en/read/85713....

Ὀπως διαπιστώνουν οι αναγνώντες τα ερωτηματικά είναι πάρα πολλά και εγείρουν σοβαρές υποψίες συγκάλυψης του θέματος και  απόκρυψης σημαντικών πληροφοριών από την κοινή γνώμη αλλά κυρίως από τους πληγέντες κατοίκους των ΒΑ παραλίων των Κυθήρων του οποίους πληροφορούμε ότι: 
"Όποια ζημία χρηματική η υλική υπέστησαν μπορούν να εγείρουν μήνυση και παρακράτηση του πλοίου στην Σητεία, έως ότου ανταμειφθούν από την υπεύθυνη υπηρεσία αποζημιώσεων του P&I club, εφόσον εγείρουν εξώδικο και παράλληλα έχουν την ταυτοποίηση του Γ.Χ.Κ. και την πιστοποίηση από το οικείο λιμεναρχείο (Νεάπολης) για το ύψος των ζημιων που υπέστησαν.

Τέλος θα θέλαμε να απευθυνθούμε σε κάποιους ΦΑΥΛΟΥΣ {μάλλον τους συνήθεις φαύλους τσιριγώτες} που αντιμετώπιζαν με ειρωνικά σχόλια τις δημοσιεύσεις μας αλλά και τις ενέργειες της παρούσας δημοτικής αρχής την περίοδο της ρύπανσης, μόνο και μόνο για εγωκεντρικούς και πολιτικάντηδες λόγους... Πιστεύω τώρα απλά να κρύψουν σαν στρουθοκάμηλοι το κεφάλι στην πίσσα κάτω από την άμμο σαν ...στρουθοκάμηλοι που είναι....
--------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης 
--------------------------------------