Εκρηκτικές διαστάσεις έχει λάβει η «μαύρη» εργασία στους δήμους τα τελευταία χρόνια, καταγγέλλει η ΠΟΕ-ΟΤΑ.
Με αφορμή τον πρόσφατο σοβαρό τραυματισμό εργαζομένου του δήμου Μεγαρών από απορριμματοφόρο, κατά τη διάρκεια αποκομιδής, η Ομοσπονδία κάνει λόγο για παράνομη και καταχρηστική απασχόληση εργαζομένων πεντάμηνης κοινωφελούς εργασίας στις υπηρεσίες καθαριότητας των δήμων, αλλά και «μαύρη» εργασία στην αυτοδιοίκηση.
Με αφορμή τον πρόσφατο σοβαρό τραυματισμό εργαζομένου του δήμου Μεγαρών από απορριμματοφόρο, κατά τη διάρκεια αποκομιδής, η Ομοσπονδία κάνει λόγο για παράνομη και καταχρηστική απασχόληση εργαζομένων πεντάμηνης κοινωφελούς εργασίας στις υπηρεσίες καθαριότητας των δήμων, αλλά και «μαύρη» εργασία στην αυτοδιοίκηση.