Γιατροί και ερευνητές του OHSU (Oregon Health and Science University) στις ΗΠΑ αναπτύσσουν αυτό που ελπίζουν ότι θα είναι η πρώτη πλήρως τεχνητή μόνιμη καρδιά.
Η
συσκευή είχε αναπτυχθεί αρχικά από τον Ρίτσαρντ Γουάμπλερ, ο οποίος με
τη σειρά του ήταν ασκούμενος στο OHSU υπό τον Άλμπερτ Σταρ, που εφηύρε
και μετά εμφύτευσε επιτυχώς την πρώτη τεχνητή βαλβίδα καρδιάς το 1960.
«Το OHSU ήταν το πρώτο που είχε μια τεχνητή βαλβίδα καρδιάς, και τώρα
σκοπεύουμε να είμαστε οι πρώτοι που θα έχουμε μια μόνιμη, πρακτική,
πλήρως τεχνητή καρδιά» λέει ο Σαντζίβ Καούλ, διευθύνων σύμβουλος του
OHSU Knight Cardiovascular Institute, που εξελίσσει το σχέδιο του
Γουάμπλερ.


















