Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ιστορίες εύθυμες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ιστορίες εύθυμες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 24 Ιουλίου 2016

Θα ήθελα να ...Μηνύσω τον Θεό....!!!!!!

Αγαπητοί συμπατριώτες και συμπατριώτισσες, έπειτα από όσα διάβασα σήμερα μου ήλθε μια πολύ έντονη επιθυμία να ξεκινήσω μια σειρά μηνύσεων για πολλές εκκρεμείς υποθέσεις του νησιού μας....

Θα ήθελα λοιπόν να μηνύσω τον Θεό, που εφέτος δεν έστειλε καθόλου νερό στο νησί μας και μας ξέχασε τελείως. Έτσι συνεπέρανα ότι μάλλον φταίει ο Δήμαρχος που δεν έψαλλε πολύ καλά σε κάποιες λειτουργίες που συμμετείχε σαν ψάλτης και τελικά την πληρώνουμε όλοι οι υπόλοιποι....

Βέβαια δεν μπορεί κανείς να κατηγορήσει το Ελ-Νίνιο και την κλιματική αλλαγή. Ούτε φυσικά είναι υπεύθυνες οι δεκάδες φωτιές και η καταστροφή της φύσης, καθώς και οι βιομηχανικοί ρύποι η η διευρυμένη τρύπα του όζοντος που λυώνει σαν παγάκια σε ουϊσκυ τους πάγους της αρκτικής...

Βασικά λοιπόν φταίει φταίει η ...ψαλμωδία και ο Δήμαρχος......

Σάββατο 16 Ιουλίου 2016

Ετσι έκοψαν απόδειξη σε πανηγύρι της Θεσσαλονίκης

Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι θαμώνες μιας καντίνας-ταβέρνας σε πανηγύρι της Θεσσαλονίκης όταν ζήτησαν τον λογαριασμό.

Ενα «μπακαλόχαρτο» ήταν, από σπιράλ μπλοκ, όπου έγραφε τι είχαν παραγγείλει, πόσο κόστιζαν, κάποιες ... μουτζούρες και το σύνολο του λογαριασμού. Άναυδοι ζήτησαν εξηγήσεις για να ακούσουν τον υπεύθυνο να τους λέει ότι ήταν αργά, είχε κλείσει την ταμειακή κτλ.

Μετά από τις πιέσεις και τις διαμαρτυρίες, βέβαια, αντικατέστησε το... μπακαλόχαρτο με μια χειρόγραφη κανονική απόδειξη, την οποία συνόδευσε με κάνα-δυό ρετσίνες κερασμένες.

 
------------------------
Πηγή: seleo.gr
------------------------

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Ο κ. Καλοχαιρέτας και Η Κατάρα της Ελλάδας

Κάποτε σε ένα μικρό νησί ζούσε ένα παιδί πολύτεκνης οικογένειας που είχε ψώνιο με τα κοινά.
Ήθελε να βρίσκεται διαρκώς στο επίκεντρο, στο σχολείο, στο σπίτι, στην πλατεία που έπαιζε με τα άλλα παιδάκια.
Το παιδάκι αυτό μεγάλωσε και το ψώνιο του μετατράπηκε σε ψύχωση, όπως γίνεται συνήθως.
Έτσι το μικρό καλό παιδάκι αποφάσισε να ασχοληθεί με την πολιτική και "έθεσε τον εαυτό του στην υπηρεσία της Πατρίδος".

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Αναπηρική...Σύνταξη.......

Σε μια ταβέρνα τρώνε ένας Γερμανός, ένας Γάλλος κι ένας Έλληνας

Ξαφνικά μπαίνει μέσα ο Χριστός κατάκοπος, ταλαιπωρημένος.


Ο Γερμανός αμέσως του παραγγέλλει μια μπύρα.

-Ο Χριστός ευχαριστημένος τον ρωτά τί χάρη θέλει κι ο Γερμανός του είπε για τους ρευματισμούς του.

-Εκείνος μ” ένα άγγιγμά του τον θεραπεύει.

Μετά παραγγέλλει ο Γάλλος ένα ποτήρι γαλλικό κρασί.

- Ο Χριστός τον αγγίζει και τον θεραπεύει από τα αρθριτικά που έπασχε.

Κερνάει κι ο Έλληνας ένα ουζάκι και λέει: 

-Κάτω τα χέρια μη μ” αγγίξεις, αύριο περνώ από επιτροπή για να πάρω αναπηρική σύνταξη.

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Κρέας αλόγου..... Νάχουμε να λέμε........


- Έφαγα κεφτεδάκια από ΙΚΕΑ και με πιάσαν αμέσως οι πόνυ

- Ο γύρος αλόγου λέγεται καρουζέλ;

- Κεφτεδάκια παχνί

- Μια όμορφη κεφτέδα με 2 άλογα...

- Ιπποσιτιζόμαστε.....

- Σύμφωνα με ανακοίνωση της Φερράρι, από σήμερα το λογότυπο της εταιρείας θα είναι ένας κεφτές ΙΚΕΑ

- Έκατσε μια μύγα στο κεφτεδάκι μου κι έγινε αλογόμυγα

- Με πόσα κεφτεδάκια από το ΙΚΕΑ φτιάχνω καρουζέλ;

- Φήμες λένε ότι ο ΣΕΦ στα ΙΚΕΑ ήθελε το ένα τ' άλογο να είναι άσπρο, όπως τα όνειρα που έκανε παιδί...

- Καταπληκτικά αυτά τα ΙΚΕΑ Forada

- Τα ΙΚΕΑ τον δεκαπενταύγουστο θα σερβίρουν το Αλογάκι της Παναγίας

- Aν τα κεφτεδάκια του ΙΚΕΑ έχουν κρέας αλόγου, ο σολωμός έχει κρέας ιππόκαμπου;

- Το ΙΚΕΑ είπε ότι θα φέρει κανονικά κεφτεδάκια από Δευτέρα... Και αυτό είναι ΙΠΠΟΣΧΕΣΗ!!!

- Το ΙΚΕΑ έβγαλε καινούργιο κατΑΛΟΓΟ...

- Συνταγή για κιμά απ τα ΙΚΕΑ......Πρώτα βγάζουμε τη σέλα...!!!!!!!!

- Εντάξει... κατάντησε αηδία πια αυτό με το κρέας αλόγου...το βαρέθηκα... βάζω τα σπιρούνια μου και φεύγω

- Τέρμα τα σχόλια τύπου... Αλόγα Μουλάρα Γαϊδούρα ...τη λες «Μπιφτεκάκι μου» και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...

- Τέλος πάντων... τί να κάνουμε...αφού πρέπει να φάμε άλογο...ας το φάμε..... σέλα vie που λένε και οι Γάλλοι...!!!

- Τώρα κατάλαβα τι σημαίνουν τα αρχικά ΙΚΕΑ: ΙΔΑΝΙΚΑ ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΩΝ ΑΛΟΓΩΝ...

- Η ιπποδύναμη πλέον μετριέται και στους κεφτέδες........................!!!!!!!!
- 10 κεφτεδάκια στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου και το αυτοκίνητο...πετάει...Τί να τα κάνεις τα βελτιωτικά...

- Μας πείραξε το κρέας του αλόγου και καλά...Για το κουτόχορτο που τρώμε τόσα χρόνια ούτε λόγος εεε;;;

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Ό,τι του λείπει


Δασκάλα: Παιδιά άμα βρίσκατε στο δρόμο λεφτά και ένα μυαλό τι θα παίρνατε ;

Τοτός: Τα λεφτά κυρία

Δασκάλα: Εγώ πάντως θα έπαιρνα το μυαλό

Τοτός: Ο καθένας παίρνει ό,τι του λείπει...

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

ΚΑΥΓΑΣ κι απάνω Τούρλα!!!!

Πάντως δε ξηγιέσε καλώς ρε Δεσποινάκι να πούμε. Τι έκανα ο έρμος και μο έχεις επιβάλλει εμπάργκο κλίνης , ομιλίας κλπ. Ούτε Κούβα να ήμουνα. Ντάξει, επειδής δηλαδή, βγήκα με φιλαράκι και ήπιαμε καναδυό γκαζοτενεκέδες ρετσίνα , κάναμε τη διάμετρος του κεφαλιού μας ίσαμε με του Λευκού Πύργου και γενήκαμε κορκόδειλοι ,πρέπει να με...περάσεις την βάσανο της προανακριτικής να πούμε;

Ποια είσαι τέλος πάντων η Κωνσταντοπούλου;
Αυτή ανακρίνει επί βδομάδα έκαστον ατυχή που πέφτει στα σαγόνια της.
Ποιο το αμάρτημα μου δηλαδή; Ποια λίστα αλλοίωσα και τι απέκρυψα ;
Εντάξει μπορεί και να είπα ασυναρτησίες τινές ένεκα σούρας κατά την επίσκεψις στη ξαδέρφη σου στη Μαγδάλω, που δεν την πάω κιόλας για μου την μπαίνει αβέρτα (Πόσα βγάλατε τον μήνα αυτόν Μήτσε; Χα!! χα!! χα!!
Κινδυνεύετε απέ την εφορία!!
Εμένα ο Αποστόλης μου...Δόξα τω θεώ!!
Α εσείς είστε Μήτσε σας μπέρδεψα με τον Μπαντ Πητ στο ημίφως!!! χα! χα! χα!, πάλι τα κοπάνησες ; είσαι μέτοχος στον Μαλαματίνα; ) άσε που με κακολογεί σε συγγενείς. Ρεμπεσκέ με ανεβάζει αχαΐρευτο με κατεβάζει. Πεθερά δεν είχαμε, ξαδέρφη αποκτήσαμε .

Όχι ρε μανίτσα μου δεν τοκανα επίτηδες και ξέρασα πάνω στο χαλί της.
Κάτι με πείραξε να πούμε.
Μπορεί ότι μας τόπε ίσα με τριάντα φορές ότι το πήρε απέ κάποια Μοιραράκη (Ποιά ειν αυτή ρε μάγκες;) μπορεί ότι ο Αποστόλης της ειναι σύνεδρος στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ κα ετοιμάζονται περί ανασυγκρότησις και βουρ απ την αρχή (κονόμησαν καλώς σε παλαιοτέρας εποχάς) μπορεί και σβερκωμένο να με έσερνες ως να με πας κατά σπίτι μεριά αλλά αξίζω τοιαύτης μεταχείρισις;

Άρχισε να μυρμηγκιάζει και μένα το κεφάλι μου σαν του τιτάνα Μαρκογιαννάκη και σε λίγο θα σπάσω και κάνα χέρι απ τα καντήλια σαν τον Καπερνάρο.
Αποτέλεσμα Μηδέν.
Ούτε μείς θα βγάλουμε άκρα, ούτε αυτοί αποτέλεσμα. Δεν είναι βεβαίως κι η πρώτη φορά .
Έτσι κι αλλιώς συγχωροχάρτια μοιράζουν (δες Άκης, Ζήμενς, Βατοπαίδια, ομόλογα,παρακολουθήσεις και τελειωμό δεν έχει)

Γι αυτό σε λέω δώσε τόπο στην οργή και άφεση αμαρτιών τον Μητσάρα σου που παραστράτησε και υπέγραψε μου ένα συγχωροχάρτι , ανακάλεσέ με δε εκ της καναπεδάτης εξορίας.
Απόδωσε με και μένα λευκό στην αγκαλιά σου όπως αποδίδωσι οι λογιών λογιών προανακριτικές επιτροπές , τους αγαπημένους συναδέλφους τους, λευκές περιστερές στην κενωνία κι άσε τους άλλους ,τον λαό, πάει να πει κα κουρεύεται και ν ασχολείται με τα θέατρα του Μαρκογιαννάκη, του Μπουμπούκου, και της μεγ...μεγάλης Ζωής της Πορφυρογέννητης .
Έτσι κι αλλιώς ο μόνος κερδισμένος της υπόθεσης αυτής θα είναι ο Κασιδιάρης ''Συνεχίστε το λακρεντί σας όρνια και απορείτε μετά όσο θέτε για την άνοδο της Χ.Α'' δικαίως θα σκέπτεται.

Γι αυτό σε λέγω ρε Δεσποινάκι να πούμε. Δώσε τόπο στην οργή.
Η ζωή είναι μικρά, ο κατώτατος μιστός υψηλός (Για να το λέει κάποιος που τσεπώνει κάνα 6000 μηνιαίως ,Μέργος; Μούργος; κάπως έτσι, δίκιο θάχει, δε μπορεί.
Εξ άλλου το ''λαγό'' παριστάνει) ο Μητσοτάκης πάει να μηδενίσει (στα 100) και ξανά απ την αρχή, ζωή νάχει) εμείς ταϊζόμαστε με αλογίσιο κρέας , κινδυνεύουμε κι από μετεωρίτες στην κεφάλα μας, από ανεργία ,καλά, από φτώχια ,γόνατο, ο Γιώργος διδάσκει στο Κολούμπια πια, δόξα τω Θεώ αποκαταστάθηκε κι αυτό το παιδί και πάει λέγοντας.....

Ο ερωτικώς εξόριστος
Μήτσος ο Τούφας

ΥΓ Περιττό να σου πω ότι μυρμηγκιάζουν τα παπάρια μας αφ ενός εμού απ το κρύο (με μια κουβέρτα στον καναπέ ,κακούργα!!) αφ έτερου απάντων των Ελλήνων (θηλυκών κι αρσενικών) απ την αναισθησία και τα καραγκιοζλίκια της πολίτικης μας νομενκλατούρας. Νομίζω;
-------------------------------------
Πηγή: taxalia.blogspot.com
-------------------------------------

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Δύσκολη περίπτωση.........


Ένας άντρας συνοδεύει την άρρωστη σύζυγο του στον γιατρό.

Ο γιατρός εξετάζει την γυναίκα για πολλή ώρα και με πολύ μεγάλη προσοχή. Στη συνέχεια φωνάζει τον άντρα μόνο του για να του ανακοινώσει τα αποτελέσματα της εξέτασης.

"Η κατάσταση της συζύγου σας είναι πολύ σοβαρή. Έχει πάθει βαριά κατάθλιψη η οποία πηγάζει από μη συναισθηματική κάλυψη και οικογενειακό στρες. Εάν δεν κάνετε ότι είναι απαραίτητο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πεθάνει.
Εγώ σας συμβουλεύω να κάνετε τα εξής:

- Το πρωί, να της ετοιμάζετε ένα ωραίο και υγιεινό πρωινό.

- Να την αφήνετε να κοιμάται όσο θέλει.

- Να είστε ευγενικός μαζί της, να μην της φέρνετε αντιρρήσεις και να προσπαθείτε συνεχώς να της φτιάχνετε τη διάθεση.

- Να της μαγειρεύετε καθημερινά ωραία ζεστά φαγητά ή αν δεν μπορείτε εσείς φροντίστε να πάρετε μια γυναίκα και το βράδυ, όταν θα επιστρέφει, να της έχετε έτοιμο κάποιο
εξαιρετικό βραδινό γεύμα ή να βγαίνετε έξω.

- Πάνω απ' όλα, μην την ζαλίζετε με οικιακές δουλειές και εκκρεμότητες, και μην τις συζητάτε μαζί της διότι θα αυξηθεί το άγχος της.

- Πρέπει να την χαλαρώνετε. Σας συμβουλεύω να την χαϊδεύετε τρυφερά κάθε βράδυ και να της κάνετε μασάζ με αρωματικά έλαια.

- Να την προτρέπετε να βλέπει αισθηματικά στη τηλεόραση, και το πιο σημαντικό...

- Να της κάνετε έρωτα πολλές φορές την εβδομάδα, ίσως και κάθε μέρα, όπου να 'ναι και όπως να 'ναι, και να δέχεστε ότι σας ζητήσει.

Αν τα κάνετε όλα αυτά για τουλάχιστον 10 με 12 μήνες, σας υπόσχομαι ότι η γυναίκα σας θα γίνει περδίκι !"

Ο άντρας παίρνει την γυναίκα του και φεύγουν. Μόλις βγαίνουν από το ιατρείο, αυτή τον ρωτάει:

- "Λοιπόν? Τι είπε ο γιατρός?"

- "Ότι θα πεθάνεις ..." !!!!!!!!!!!!!!

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Είναι τα Στρούμφ κομμουνιστές;


1. Δεν έχουν κάποια επίσημη θρησκεία, με λίγα λόγια είναι άθεοι.
2. Δεν είναι Ρατσιστές (τους βοηθούν όλους, χωρίς φυλετικές ή οποιουδήποτε είδους διακρίσεις).
3. Φοράνε όλοι τις ίδιες στολές.
4. Δεν υπάρχουν κοινωνικές τάξεις, βρίσκονται όλα στο ίδιο σημείο της κοινωνικής πυραμίδας, ακόμη και η Στρουμφίτα.
5. Δεν υπάρχει ιδιωτική περιουσία, καθώς ακόμη και τα σπιτάκια τα οποία κατοικούν δεν τους ανήκουν. Το φαγητό και οι πρώτες ύλες είναι κοινά και μοιράζονται εξίσου.
6. Υπάρχει κατανομή εργασιών και τα στρουμφάκια δεν αλλάζουν επαγγέλματα. Υπάρχει το στρουμφ χτίστης, γεωργός, μάγειρας κτλ.



Επιπλέον υπάρχουν και άλλα χαρακτηριστικά που οδηγούν στο συμπέρασμα ότι τα Στρουμφ ασπάζονται την κομμουνιστική ιδεολογία.

Σε ένα επεισόδιο στην αυλή του Λιχούδη και φυτρώνει ένα δέντρο με σοκολατένια νομίσματα.

Μετά αντί να τα μοιραστεί με τα αλλα στρουμφάκια, τα θεωρεί δικά του και τα πουλάει στα άλλα στρουμφάκια αντί απαραίτητων γι αυτά εργαλεία (τα βάρη του Προκόπη, την τσάπα του Κηπουρού, τα εργαλεία του Ξεφτέρη).

Χωρίς αυτά η στρουμφοκοινωνία καταρρέει αφού δεν μπορεί να παραχθεί τίποτα.

Η κατάσταση σώζεται μετά από παρέμβαση του Μπαμπαστρούμφ που εξηγεί στο Λιχούδη ότι για την κατάσταση φταίει η παράλογη ανάγκη του να συγκεντρώσει πλούτο.

Σε άλλο επεισόδιο η αυτόματη μηχανή παραγωγής φαγητού του Ξεφτέρη οδηγεί τα στρούμφάκια σε υπερκατανάλωση με αποτέλεσμα να εξαντληθούν οι φυσικοί πόροι (στρουμφόμουρα). Ακολουθεί πανικός και την κρίση αποτρέπει ο Μπαμπαστρούμφ με καταστροφή της μηχανής και δημιουργία αποθήκης φαγητού.

Τέλος ο Δρακουμέλ κυνηγάει τα στρουμφάκια όχι για να τα φάει (αυτό γίνεται στα τελευταία επεισόδια) αλλά για να παράξει χρυσό. Ο Δρακουμέλ δηλαδή είναι ο εκπρόσωπος του καπιταλισμού.

Αναφέρουμε τα παραπάνω ως χιουμοριστικά και μόνο, αν και η σχετική συζήτηση κρατάει χρόνια στο διαδίκτυο στη σοβαρή της μορφή.
-----------------------------------
Πηγή: perierga.gr
-----------------------------------

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Εβραίος επιχειρηματίας

Ένας Εβραίος προσπαθεί πολύ καιρό να μιλήσει με τον Θεό .
Μετά από μεγάλη επιμονή (χαρακτηριστικό των εβραίων), τα καταφέρνει.


- Θεέ μου, έχω μια επιχείρηση, ένα εστιατόριο και τα πάω πολύ καλά.

- Αυτό είναι καλό, λέει ο Θεός.

- Ναι, αλλά ξέρεις, Κύριε, αυτό το εστιατόριο δεν το άνοιξα εγώ, αλλά ο πατέρας μου.

- Και;

- Λοιπόν, στην πραγματικότητα ούτε αυτός το άνοιξε, ήταν από τον παππού μου.

- Και;

- Λοιπόν, ούτε ο παππούς μου το άνοιξε, το κληρονόμησε από τον προπάππου μου.

- Καταλαβαίνω, είναι μια οικογενειακή επιχείρηση, αλλά ποιο είναι το πρόβλημα;

- Λοιπόν, ο προπάππους ούτε αυτός το άνοιξε, αλλά το κληρονόμησε από τον πατέρα του...

- Καταλαβαίνω άνθρωπέ μου, αλλά πού θες να καταλήξεις στο τέλος; Στον Ιησού;

- Ακριβώς εκεί Θεέ μου, εκείνο τον Μυστικό Δείπνο δεν τον πλήρωσε κανείς μέχρι τώρα….

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Η.....Ανταμοιβή....!!!!

Ενα παντρεμένο ζευγάρι βρέθηκε σε ένα τρομερό ατύχημα, όπου το πρόσωπο του άντρα υπέστη φοβερά εγκαύματα...

Ο γιατρός είπε, λοιπόν, στον άντρα ότι θα μπορούσαν να αποκαταστήσουν το πρόσωπό του χρησιμοποιώντας ως μόσχευμα δέρμα από το σώμα του αν... δεν ήταν τόσο κοκαλιάρης...

Ευτυχώς, η σύζυγος προσφέρθηκε να δωρίσει δέρμα από το δικό της σώμα. Ωστόσο, το μόνο μέρος του σώματος, από το οποίο θα μπορούσαν να πάρουν και να χρησιμοποιήσουν ιστό για την πλαστική, ήταν τα... οπίσθια της γυναίκας. 
 
Φυσικά, υπήρξε απόλυτη συμφωνία ανάμεσα στα τρία μέρη,(άντρα, γυναίκα, γιατρό), ότι το από πού ακριβώς προήλθε το μόσχευμα θα παρέμενε μυστικό.
Άλλωστε, ήταν ένα καθαρώς προσωπικό ζήτημα.

Μετά την ολοκλήρωση της επέμβασης και την πλήρη ανάρρωση του ασθενούς, οι πάντες έμειναν έκθαμβοι από το αποτέλεσμα, καθώς, ο περί ου ο λόγος σύζυγος, ήταν στα καλύτερά του!
 
Ποτέ, πριν το ατύχημα, δεν υπήρξε ομορφότερος! 
Φίλοι και συγγενείς του έδειχναν τον θαυμασμό τους για το αποτέλεσμα της επέμβασης.

Μια μέρα, συγκινημένος από τη θυσία της γυναίκας του, αισθάνθηκε την ανάγκη να την ευχαριστήσει: "Αγάπη μου", της είπε, "όσες φορές κι αν σου πω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ δεν είναι αρκετές! Πώς θα μπορέσω ποτέ να σε ξεπληρώσω;;;"

... και εκείνη απάντησε:

"Λατρεία μου! Με ξεπληρώνεις κάθε φορά που βλέπω τη μάνα σου να σε φιλά στα μάγουλα!!!"

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Η ...Χαμένη Porche....!!!!1

Καπνίζεις ;
- Ναι !
 
- Πόσα τη μέρα ;
- 2 πακέτα
- Πόσο κάνει το πακέτο;
-4 ευρω
- Οπότε, καπνίζεις 2 πακέτα τη 'μέρα που κάνουν απο 4 ευρω για 20 χρόνια αυτά μας κάνουν 58.400 ευρω! - Εεεε, και;
-Το ξέρεις οτι με αυτά τα λεφτά θα μπορούσες να πάρεις μια Porshe ;
- Να σου κάνω κι εγώ μια ερώτηση ;
- Ναι !
- Εσύ, καπνίζεις ;
- ΟΧΙ....
- ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η PORSCHE ΣΟΥ ΡΕ ;

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Η Μεγάλη του...Στενοχώρια...!!!!

Συναντιούνται δύο φίλοι:
 
-Τι έγινε ρε, καλά;;
- Άσε ρε, πέθανε η πεθερά µου.
 
- Σώπα! Τί είχε;;
- Ψιλοπράγματα µωρέ, ένα κτήµα στο χωριό.
 
- Όχι ρε, σε ρωτάω αν είχε κανένα πρόßληµα.
- Ναι µωρέ, δεν ήτανε γραµµένο στο κτηµατολόγιο και τρέχουµε.
 
- Ρε µ@λ@κα, σε ρωτάω από τι πέθανε !
- Προχτές το µεσηµέρι µωρέ, δεν είχαµε φαγητό, βγήκε να πάει στο χασάπη να πάρει κρέας και την πάτησε αυτοκίνητο.
 
- Όχι ρε την καηµένη!!! Και τί κάνατε;
- Τι να κάνουµε, φάγαµε µακαρόνια...

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Έτσι γεννήθηκε η Ελλάδα

Όταν ο Θεός μοίραζε τον κόσμο, είπε σε όλους τους λαούς που είχε φτιάξει να περάσουν μέσα στη βδομάδα να διαλέξουν μια χώρα να κατοικήσουν.
 
"Δέχομαι μέχρι το Σαββάτο" τους ξεκαθάρισε. "Την Κυριακή θα ξεκουράζομαι". 
 
Δευτέρα πρωί έτρεξαν και στήθηκαν στην ουρά οι Γερμανοί. Την πρώτη μέρα της προθεσμίας. Κι έτσι τους έδωσε...μια ωραία και μεγάλη χώρα στην καρδιά της Ευρώπης.

Μετά από λίγο ήρθαν οι Κινέζοι. Ομοιόμορφα ντυμένοι και σε παράταξη. Ήταν μπόλικοι και τους έδωσε την Κίνα. 
 
Την Τρίτη οι Γάλλοι, οι Ιταλοί, οι Άγγλοι, οι Πορτογάλοι, οι Σουηδοί, οι Αμερικάνοι, οι Καναδοί. Πήραν όλοι από μια χώρα. 
 
Τετάρτη όλοι οι Αφρικανοί με τα πολύχρωμα ρούχα τους. Τους έδωσε ολόκληρη την όμορφη Αφρική και τους είπε να τη μοιραστούν.
 
Την Πέμπτη πήγαν οι Aβορίγινες. Τους έδωσε την Αυστραλία.
 
Την Παρασκευή, αφού τέλειωσαν με τη γραφειοκρατία, πήγαν οι Ρώσοι. Αφού είδαν τι πήραν οι άλλοι, συμφωνήσαν και πήραν την παγωμένη αλλά πανέμορφη Ρωσία.
 
Το Σαββάτο ήρθαν όλες οι υπόλοιπες φυλές και έθνη και πήραν ό,τι περίσσεψε.
 
Το Σάββατο βράδυ, αργά, έφτασαν οι Τσιγγάνοι με όλα τους τα παιδιά. Ο Θεός τους είπε ότι άργησαν πολύ και δεν είχε μείνει τίποτα. Ήταν και πολλοί, που να τους βάλει; Παρ' όλα αυτά, επειδή ήταν μέσα στην προθεσμία, τους επέτρεψε να πάνε σε όποια χώρα θέλουν και να μείνουν με τους κατοίκους της. Κι έτσι απλώθηκαν παντού.

Την Κυριακή ο Θεός κάθισε να αναπαυθεί ευχαριστημένος. Κατά το απογευματάκι βλέπει έξω από την πόρτα του ένα πλήθος να φωνάζει να του ανοίξουν! Ήταν οι Έλληνες, ως συνήθως εκπρόθεσμοι και μόλις μπήκαν άρχισαν να λένε:
 
- Ανοιξε Θεούλη μας, θέλουμε κι εμείς μια πατρίδα.
- Τι θέλετε εδώ παιδιά; Δεν είπαμε ότι την Κυριακή ξεκουράζομαι;
- Το ξέρουμε Θεούλη μου, αλλά μπερδέψαμε τις ημερομηνίες. Μη μας αφήσεις χωρίς δική μας πατρίδα σαν τους τσιγγάνους... Είμαστε νοικοκυραίοι εμείς.
 
- Καλά βρε παιδιά, γιατί δεν ήρθατε νωρίτερα; Τώρα δεν υπάρχει τίποτα. Ούτε σπιθαμή. Τα έχω μοιράσει όλα.
 
- Θεούλη μου, εμείς φταίμε, είδαμε ότι είχε πολύ χώρο κι είπαμε ότι θα περισσέψει και για μας. Και περιμέναμε να σπάσει λίγο ο κόσμος για να μην περιμένουμε στις ουρές... Έχουμε τόσα σπουδαία μυαλά, έχουμε πολλά να κάνουμε και να δώσουμε στον κόσμο... μη μας αφήσεις χωρίς Πατρίδα. Μπορεί να αργήσαμε, αλλά αν μας δώσεις κι εμάς, θα την υπερασπιζόμαστε με τη ζωή μας.
 
- Τι να σας πω ρε παιδιά; (είπε ο Θεός ξύνοντας το κεφάλι του). Κι εσείς παιδιά μου είστε και μάλιστα τα πιο έξυπνα, αλλά πραγματικά δεν υπάρχει άλλος χώρος!
 
- Σε παρακαλούμε είπαν οι Έλληνες!!!
- Καλά. Τότε θα σας δώσω ένα μικρό κομματάκι γης, το οποίο είχα κρατήσει για τον εαυτό μου!!!
 
Κι έτσι γεννήθηκε η Ελλάδα!
-------------------------------
Πηγή:  taxalia.blogspot.com
-------------------------------

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Χαμαιλέων στη σκιά της νύχτας

Μια βολά κι έναν καιρό που λέτε μάγκες, στα νιάτα μου ακόμα, είχα την τύχη να καθίσω, από σπόντα, ομοτράπεζος, μ ένα προβεβλημένο μεγαλοστέλεχος και θεωρητικό της τότε αριστεράς, πρωτεργάτη του Πολυτεχνείου κι άλλα τόσα θαυμαστά που ουκ εστί χώρος.


Ήταν η πρώτη και μοναδική φορά να πούμε, που...βρέθηκα κι εγώ τόσο κοντά σ ένα μεγάλο πνέμα , σ έναν επαναστάτη, σ έναν άθρωπο που θάδενε κόμπο το κακό και τ άδικο και θ άκούγα επιτέλους εκ του σύνεγγυς τα ρήματα και τις ιδέες του φωτισμένου του μυαλού.

Εκεί και συνειδητοποίησα βεβαίως την ανεπάρκεια μου σε ούλα τα τέτοια θεωρητικά και έκτοτε παραιτήθην άρδην και αμετακλήτως απ την προσπάθεια μου να σώσω τον κόσμο.(Ναι είχα τότενες και τοιούτου είδους φιλοδοξίες ,ο έρμος,)

Για να πάρω τα πράματα όμως απ την αρχή , αποδέχτηκα πρόσκληση συγγενικού μου ατόμου για ρετσίνα σε ταβέρνα κάπου στο ΄΄Τσινάρι'' Σαλονίκη και μια που θα επαρευρίσκετo και έτερον ενδιαφέρον προσώπατον (με είχε ταράξει στη χυλόπιτα ρε παιδιά, σημασία μεδέν η μέλλουσα οδοντογιατρίνα) και είπα να παρευρεθώ .

Το συγγενικό μου αυτό άτομο λοιπόν, ήτο στην φοιτητιούσα τότε νεολαία (κι εκεί είναι νοητικώς ακόμα , παρ ότι έχει περάσει στην παραγωγή καμιά 25νταετία τώρα και κοντεύει για σύνταξις) , άρα και άριστος γνώστης ταβερνών , εναλλακτικών μπουζουξίδικων κλπ. Την κάτσαμε τέρμα αριστερά (πάντα) γωνία του κατεστήματος, όπου εκεί συνοδεία κιθαρομπούζουκων , κι άλλες παρέες φοιτητών ντερλίκωναν επαναστατικούς μεζέδες, κατάπιναν λαϊκή ρετσίνα , χρησιμοποιούσαν αριστερή φρασεολογία, και άκουγαν νεορεμπέτικη διπλοπενιά. Το οποίον όλα καλά και άγια

Λόγω του ότι κι εγώ τότες τόπαιζα και '' ψαγμένος'' να πούμε , περί τα κοινωνικοπολιτικά (τρομάρα μου !!!) κάθισα στο τραπέζιο ομού μεθ` άλλων τινών γνωστών φοιτητών-φοιτητριών (ούτε που με κοίταξε άπαξ η κακούργα!!!!) κι αρχέψαμε το λοιπόν να περνάμε όμορφα , άδοντες χοροδιακώς, Μάρκο και Τσιτσάνη και Μίκη , χόρεψα και για πάρτη της ζεϊμπεκλίκι το ''σαν τον αητό είχα φτερά'', αποτέλεσμα μεδέν και πάλιν, ευτυχείς ως ταίριαζε στην νιότη μας , άσχετοι κι ανυποψίαστοι αν οι περισσότεροι (πτυχιούχοι επιστήμονες πιά) τα επόμενα ακριβώς χρόνια θα γένονταν καθεστωτικοί του κερατά ή επιφανείς διάκονοι του συστήματος, με το αζημίωτο πάντα, ή εξέχοντα μέλη του ή αν άλλοι τόσοι σαν και μένα θα βουτούσαν με την κεφάλα τους προς τα κάτω και θα γενόταν τεράστια τίποτις , άχρηστοι όντες θεωρητικώς , λειψοί πρακτικώς, άστα να πάνε γενικώς, για καντίποτα πούλεγε κι η συχωρεμένη η μάννα μου, επακριβώς.

Οπότες κάπου κει, πάνω στην επανάληψις του ΄΄ μία απ τα ίδια ,μάστορα'', σκάζει μύτη μια τύπισσα με κάτι χαμόγελα να!! ίσα με τις κρεμαστές κρικοειδείς σκουλαρικάρες της και με κάτι ανάμεσα σε υστερία και πολλαπλό οργασμό , μας ανήγγειλε ξέπνοη ότι '' Σε λίγο θάρθει να καθίσει μαζί μας ο σύντροφος Τάδε, ο οποίος βρίσκεται στη πόλη μας για μια ομιλία στο πανεπιστήμιο και για επαφές με οργανώσεις βάσης και ότι με το πέρας των υποχρεώσεών του θάρθει εδώ να μας τιμήσει με την παρουσία του κι αν ξέρατε με τι κόπο τον ξεκόλλησα από κάτι λυσσασμένες ΠουΣουΚούδες, δεν φαντάζεστε πιά.

Γένηκε η Ανάστασις. Μόνο που δεν σηκωθήκαμε πάνω να χορέψουμε τον τσακαλίτικο αντικριστό , δια την τεραστίαν αύτην επιτυχίαν.
Καθίσαμε ντεμέκ ήρεμοι ,μη μας πάρουν και πρέφα ότι είμαστε λιγούρια οι άλλοι συνδαιτυμόνες , αδημονόντες για την έλευσις του νυμφίου.

Ήρθε με τον αέρα του σταρ και στρογγυλοκάθισε άνετος, σίγουρος, γοητευτικός κι ωραίος εν τη μεγαλοσύνη του κι άρχεψε να ομιλεί μετ ολίγον για τα φλέγοντα θέματα της αριστεράς, της εργατικής τάξης ,της επανάστασης , του σοσιαλιστικού μετασχηματισμού ,της πάλης των τάξεων, της κοινωνικοποίησης των μέσων παραγωγής και γι άλλα τέτοια θαυμαστά και ωραία , που εγώ ο έρμος βέβαια δεν τα πολυκαταλάβαινα αλλά το πάλευα να μην με πάρουν πρέφα ότι δεν όρθωνα ντιπ. Κι όλο κοίταζα στοχαστικά στο άπειρο, κι όλο ξεφυσούσα τον καπνό του τσιγάρου στο υπερπέραν κι όλο κουνούσα την κεφάλα μου συγκαταβατικώς(τι άλλο να έκανα ο μάπας) αλλά την πήρα πρέφα πως το πάγαινε λέξη και χοντρομπούκι ο τύπος.

Γατοκέφαλο, μάσησις , κατάποσις,φράσις και πάλι απ την αρχή. Και δόστου να λέει ρε παιδιά και δος του να ρίχνει τον αγλέορα με ενδιάμεσες μεγάλες ρουγκλιές ρετσίνας, προς καλυτέραν κατάποσιν και καθαρισμόν του καταπιναρίου κι εμείς όλο και να τον χάσκουμε στο στόμα, γοητευμένοι όντες θυληκοί κι αρσενικοί. Μετά δε όταν έβγαλε και το επαναστατικό του τσιμπούκι να φουμάρει, όλοι ήμασταν αμετάκλητα δικοί του. (ναι, ναι και η οδοντογιατρίνα ανάθεμά τηνα) .

Παιδιά να!! μα την Παναγία ,ντερλίκωσε του σκοτωμού (που τόβαλε ρε ούλο τούτο θα σας γελάσω). Κι όλο μας έλεγε για κάποιον Μπερλιγκουέρ, που εγώ δεν ήξερα ποιος διάολο ήτανε και τι έκανε ,πως τόκανε ,γιατί τόκανε ,γιατί δεν τόκανε και τις επιπτώσεις των πράξεών του στο διεθνές εργατικό κίνημα και έτσι πέρασε το βράδυ κι είπα αμάν ως να το σώσει να τη κάνουμε επιτέλους περί την αγκάλη του Μορφέος γιατί το κεφάλι μου ήρθε και γένηκε οκάδες σαρανταεπτά..

Σαν φεύγαμε, ήμουνα σίγουρος πως θα έδειχνε, all night long τις δυνατότητες του σοσιαλιστικού μετασχηματισμού , πριβέ και in bed στη φοιτητριούλα που μας τον κουβάλησε, καθ ότι ούλο το βράδυ τούπιανε ,όλως τυχαίως να πούμε ,το πόδι κάτω απ το τραπέζι καταγοητευμένη ,ξαναμμένη και πλήρως κατατοπισμένη για τα περί αριστεράς ,εργατικής τάξης και προλεταριάτου , όταν ημείς οι άλλοι ωσάν χασκόψαρα, ταϊζόμασταν περί Μαρξ , Λένιν και Μπερλιγκουέρ ως είπα και χαμπάρι δεν παίρναμε για τα περί του Φρόυντ underground τεκταινόμενα

Τα χρόνια πέρασαν ,ο κόσμος έφερε τούμπα καμιά δεκαριά φορές . Όλοι μας πήραμε ο καθείς το στρατί του, άλλοι καλά, άλλοι αχαμνά, παρατηρώ δε ακόμη την πορεία του ,όντας μεγάλο και προβεβλημένο πια στέλεχος της κενωνίας μας.

Εξακολουθεί ακόμη την σήμερον να είναι ένα γκριζαρισμένο πια, γοητευτικό ασπόνδυλο που κινείται άνετα στις παρυφές της εξουσίας , ανάμεσα σε πολιτικούς σχηματισμούς, κοντά σε πρόεδρους, πάντα εκ των εμπίστων. Των ''ημετέρων'' .Αρέσκεται να παριστάνει τη φωνή της συνείδησης .Να την κάνει με πλάγια πηδηματάκια για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του όταν το πλοίο μπατάρει και το πάει περί φούντο .Οταν δεν έχομεν άλλον τι πια να κερδίσωμεν.

Επιβίωσις το λέγουσι οι μορφωμένοι. Χαμαιλέοντα στη σκιά της νύχτας, οι ποιητές. Εγώ πάλι που δεν είμαι τίποτα απ ούλα αυτά ,τον έχω για μεγάλη κουφάλα.

Πανέξυπνος και καλλιεργημένος, μπον βιβέρ της αριστεράς, με χιούμορ και ένα τσουβάλι τσιτάτα κι αποφθέγματα μεγάλων ανδρών που γνώρισε, δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν .

Ένας συναρπαστικός αφηγητής , ένας πολίτικος με λόγο πλούσιο δεικτικό και καυστικό όταν χρειάζεται . Δεν δούλεψε ποτέ του. Παρήγαγε ή αναπαρήγαγε λέξεις. Δουλειά είναι και αυτή. Ως και η πολιτική. Ως και η εξαργύρωσις πιστεύω και ιστορίας. Ως και η παράστασις του εκρεμμούς του Φουκώ. Τα μάλα επωφελής.

Βολεμένος μια χαρά υπηρετεί το σύστημα απ την άλλη πλευρά την ΄΄καλή΄΄ την ΄΄προοδευτική΄'.Και αύτη χρειάζεται. Το σύστημα ισορροπεί, ως κάλπικο νόμισμα στηριζόμενο εις αμφοτέρας τας πλευράς. ¨Αλλως θα καταρρεύσει. Νομίζω; Ένας κοσμοπολίτης ,κομφορμιστής , ευλύγιστος, ,ενίοτε κυνικός, εκκρίνει γλίτσα, γλείφει καλά, με το χαμόγελο ,έχει πάντα άλλοθι στις πράξεις του. Θα επιβιώσει.Τό'χει

Ο Μήτσος ο Τούφας

ΥΓ Η ιστορία τυγχάνει φανταστικόν τουρλομπούκι και πάσα ομοιότης με προσώπατα και πράγματα, τυχαία. (την ιστορία τη έφτιαξα για να πουλήσω μούρη στα φιλαράκια του καφενείου που μου κοκορεύονται περί εμπειριών γνωριμιών κλπ)
ΟΧΙ, ρε παιδιά δεν είναι ο Ανδρουλάκης είπαμε. Μπα σε καλό σας, κόλλημα !!!!!
----------------------------------
Πηγή: taxalia.blogspot.com
----------------------------------

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Στο Πάνθεον των μπαγλαμάδων


Το οποίον, μπράβο χονδρέ. Μιλάμε ότι θα πρέπει και να σαι το καλύτερο και συνεπέστερο παιδί του συστήματος. Οσάκις και κινδύνεψαν να βγουν τα άπλυτα του στη φόρα εσύ εκεί σπεύσας ταχέως πρότασσες τα ατσάλινα στήθη σου (λέμε τώρα) ωσάν νέος Ηρακλέας (σε πιο soft έκδοση) και όντας αποτελεσματικός, τα κουκούλωνες στα μουλωχτά και όμορφα και ...πάλιν σοσιαλιστής ήσουνα (ή τόπαιζες).

Τι να θυμηθώ?

Τη ρύθμιση σου, που εν μια νυκτί παραγράφηκαν πλαστογραφίες γόνων επιφανών Σαλονικέων ? Ουχί δια το κάθε β' κατηγορίας μπιρμπιτσόλιον. Για τα ''παιδιά'' αμαρτήσαμαν ορέ!!!Δια τους μελλοντικούς αντικαταστάτες μας.

Αμ το νόμο περί τύπου; Γνωρίζων βέβαια καλώς περί της αλητείας των δημοσιογράφων, είπες να το πας στα ίσα ,να προστατεύσεις ρε παιδί, την κάστα σας καθ ότι γέμισε ο τόπος αυτιά στη ζούλα και κάμερες μπανιστηριτζήζουσες. Πώς αλλέως να σωθώμεν που είμεθα και κουσκουσιάρηδες?

Το αριστούργημα σου ο νόμος περί μη ευθύνης; Σε δοξολογούν πρόεδρα μου κι ανάβουν λαμπάδες τόσες να!! μετά συγχωρήσεως , στ όνομά σου τόσοι και τόσοι κλέφτες, απατεώνες, μιζαδόροι και κομπιναδόροι ,νταλαβεριτζήδες και αρπακτικά και λαμόγια με ότι καλούδι μπορεί να περιέχει ο ποινικός κώδιξ .

Και τέλος (προς ώρας) η γαργάρα με τη λίστα των φοροφυγάδων. Πήγες να το παίξεις και Πασιονάρια ανάθεμά σε, αλλά δε σου βγήκε .Παραπάχυνες και κόλλησες στην τρύπα διαφυγής των λαμογίων , σε πρόλαβε το άγριον κύμα της αγανάκτησις και ποιος σε ξεπλένει τώρα, που άρχισαν να πηδάνε απ τη παραφορτωμένη βαρκούλα σου και παλιοί οι συντρόφοι, να σωθούν κι αυτοί παριστάνοντες τις εξαπατηθείσες παρθένες. Τα Μου Μου Ε που κάποτε '''έπαιζες'' ανέτως, τώρα θέλουν αίμα, όχι για την αποκρυβείσα αλήθεια (Κλάιν, μάιν) αλλά γιατί το αίμα εν προκειμένω πουλάει καλά, ως ο φόβος και το σπέρμα και άλλα τινά ΤιΒοειδή.

Κάτι θα σκεφτεί ,όμως, το μεταπολιτευτικό σύστημα να σε γλυτώσει, σαν συνεπές παιδί του. Ναι.... ναι.... ποσώς και τον Παπακωνσταντίνου. Κι αυτόν. Τόσο βοήθησε η διοπτροφόρος ποντικομαμή. Αλίμονο!!!

Το λοιπόν χονδρέ, δε λέγω παρ ότι απέδειξες πολλάκις οτι είσαι μια τεράστια πομφόλυξ με προσόντα παρλαπίπα, το σύστημα που τόσο στήριξες , ως είπαμε, μέχρι και αρχηγό κόμματος σ έκανε . Μην είμεθα κι αχάριστοι. Περικαλώ πολύ. Τον χοντρό σου **** τον εφαρμόζεις ακόμη , σοσιαλιστικώς, σε δέρματα μπέμπας θωρακισμένης 750 χιλιαρικίων (και ο Παπ. πριν βεβαίως) που δεν έχομεν. Έτσι είναι όμως, δούναι και λαβείν.

Τι Μητσοτάκηδες και Καραμανλήδες και Βαρβιτσιώτηδες και Παπανδρέηδες και...και....και.... μου τραγουδάτε;  Εδώ ο Μπέννυ δια πάσαν νόσος και πάσαν μαλακίαν. Όποιος αναξιοπαθής υπουργός, βουλευτής ,καναλάρχης, εφοπλιστής, μεγαλοεργολάβος η μεγαλοσχήμων , διαπλεκόμενος έχει πρόβλημα, εδώ στον Σοσιαλιστή Μπέννυ.

Φαντάζομαι τις μάχες που έδωσες με τις χαμούρες της Τρόικας , για να μην κοπούν οι μισθοί και οι συντάξεις του κοσμάκη. Ομηρικές μάχες, να πούμε . Σαν νέος Αχιλλεύς (σε πιο σοφτ και λαρτζ έκδοσις επαναλαμβάνω) μάτωσες , έδωσες ψυχή και σώμα, να σωθούν οι φοροφυγ.....μπαρδόν οι κολητ....ξανά μπαρδόν οι φτωχοί ανθρώποι, αλλά στο τέλος λύγισες μπροστά στους Βαρβάρους (κορμί είναι αυτό ,πόσο να αντέξει;) και εξαθλίωσες με πόνο ψυχής, αληθώς, έναν ολόκληρο λαό. Έρεψες απ την στενοχώρια. Δεν έτρωγες !!!.Δεν έβγαζες βόλτα ούτε τη θωρακισμένη σου(;) μπέμπα, να ξεσκάσει τέλος πάντων , ως σοσιαλιστής ηγέτης, σάν δεν πούμε ορέ , για μην το ξεχνάμε κιόλας.

Μπαρδόν , ρε πατρίδα (τυγχάνομεν και Παοκτσήδες, την τρέλα μου μέσα, ως και ο έτερος μέγας ανήρ, ο εν Κορυδαλλώ, Άκης, αν και ποτέ δεν είσαι σίγουρος μ αυτούς. Όλα για την ψήφο) αν δεν ενθυμούμαι η δεν γνωρίζω άλλα ανδραγαθήματά σου, αλλά και μόνο μ αυτά που αναφέρω, κέρδισες επάξια μια θέση στο πάνθεον των μπαγλαμάδων της νεωτέρας ιστορίας της χώρας αύτης.

Θα έλεγα επίσης οτι σηκώνεις πολύ φορτωτήρα* στην χοντρή σου πλάτη ,αν δεν φοβόμουν μη χαρακτηρισθώ ρατσιστής έναντι των χονδρών γενικώς (που δεν είμαι, παρ οτι τυγχάνω σαν την κάρα του Αγίου Ιωάννου του Νηστευτού , βοήθεια μας)

Μήτσος ο Τούφας

Υστεροπληκτρολόγιον:
*Όπου φορτωτήρα τυγχάνει μακρύ χονδροειδές παλούκιον ,ατημελώς καθαρμένον εκ των τσαρπαλίων, φέρων εγκοπήν εις την κορυφαίαν του μιαν άκραν , όπου και εφαρμούται η ίγγλα , ένθεν και ένθεν του σαμαρίου, ως υποστήριγμα, δια την ορθήν φόρτωσιν του γαϊδάρου. Ενίοτε εχρησιμοποίητο και σαν όπλο υπό των αγωγαίων. Εξ ου η έκφρασις ''πλακώθηκαν με τα παλούκια''
---------------------------------
Πηγή: taxalia.blogspot.com
---------------------------------

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Τελευταία επιθυμία


Στην Αθήνα, ένας ηλικιωμένος ιερέας πέθαινε στο νοσοκομείο.
Για χρόνια είχε υπηρετήσει πιστά τους ανθρώπους από την πρωτεύουσα του έθνους και ήταν γνωστός μεταξύ των εκλεγμένων αξιωματούχων. Έγνεψε στη νοσοκόμα του να έρθει κοντά.


-Ναι, Πατέρα;" , είπε η νοσοκόμα.

-Θα ήθελα πραγματικά να δω τον Σαμαρά και τον Βενιζέλο πριν πεθάνω, ψιθύρισε ο ιερέας. ...

-Θα δω τι μπορώ να κάνω, Πατέρα, απάντησε η νοσοκόμα.

Η νοσοκόμα έστειλε το αίτημα προς τους 2 αρχηγούς αλλά & στον Αυτιά για να τους κάνει να πάνε λόγω της δημοσιότητας και περίμενε απάντηση. Σύντομα η απάντηση έφτασε. Και οι 2 μεγάλοι αρχηγοί με συγκίνηση ήσαν έτοιμοι να επισκεφθούν τον ιερέα.

Όπως πήγαιναν στο νοσοκομείο, ο Βενιζέλος σχολίασε:
Δεν ξέρω γιατί ο γερο - παπάς θέλει να μας δει, αλλά θα βοηθήσει σίγουρα τις εικόνες μας τώρα που αντιμετωπίζουμε τον Τσίπρα, με την βοήθεια και του Αυτιά με τα συγκινητικά σχόλια του και συμφώνησαν ότι ήταν ένα καλό πράγμα.

Όταν έφτασαν στο δωμάτιο του ιερέα, ο ιερέας πήρε το χέρι του Σαμαρά στο δεξί χέρι του και του Βενιζέλου στο αριστερό του. Υπήρξε σιωπή και μια γαλήνη απλώθηκε στα μάτια & στο πρόσωπο του γέροντα.

Τέλος ο Σαμαράς μίλησε.

-Πατέρα μου από όλους τους ανθρώπους που θα μπορούσες να καλέσεις γιατί διάλεξες εμάς να είμαστε κοντά σου καθώς πλησιάζει το τέλος σου;

Το γερό - ιερέας απάντησε αργά:
Έχω προσπαθήσει πάντα να ζω έχοντας σαν υπόδειγμα τον τρόπο ζωής του Κύριου και Σωτήρα μας Ιησού Χριστού.

"Αμήν", δήλωσαν και οι 2 αρχηγοί!
-Αμήν δέσποτα, φώναξε με συγκίνηση ο Αυτιάς ζουμάροντας στο πρόσωπο του παπά.
Ο γερό - ιερέας συνέχισε:

Ο Ιησούς πέθανε ανάμεσα σε δύο ψεύτες ληστές. Θέλω λοιπόν να κάνω το ίδιο .. ευχαριστώ τον Κύριο που με βοήθησε & με αξίωσε να το πετύχω "...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Κόλαση και ....Παράδεισος

Ο χασικλής πεθαίνει και πάει στην Κόλαση, κατά τη "διαλογή". Τον κατεβάζει στα υπόγεια της Κολάσεως ο "συνοδός" διάβολος και βλέπει τρία μεγάλα κτίρια.
Το ένα έγραφε: «ΚΟΛΑΣΗ ΓΙΑ ΛΗΣΤΕΣ».
Το άλλο  : «ΚΟΛΑΣΗ ΓΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ».
και το τρίτο το μακρύτερο: «ΚΟΛΑΣΗ ΓΙΑ ΧΑΣΙΚΛΗΔΕΣ». 


-Σε ποιά θέλεις να περάσεις την υπόλοιπη αιώνια ζωή σου; τον ρωτά ο συνοδός
Αρχίζει να ιδρώνει από αγωνία, σκέφτεται και διαλέγει το τρίτο. Ο συνοδός τον πηγαίνει και τον αφήνει έξω από το κτίριο, όπου θα ζούσε για πάντα.

Ανοίγει την πόρτα και τι βλέπει;
Τεράστιες ποσότητες χασισιού, βουνά ολόκληρα!!! Δεν πιστεύει στα μάτια του ο χασικλής! Η τύχη του ήταν βουνό!

Πάνω σε ένα βουνό από χασίς καθόταν ένας τύπος ατάραχος και «έστριβε» τσιγαριλίκια. Τον πλησιάζει διστακτικά και του λέει:

- Ρε φιλαράκο, να πάρω λίγο «χόρτο» για να στρίψω και γω ένα τσιγάρο;
- Και το ρωτάς; Πάρε... του λέει αδιάφορα.
Αφού στρίβει το πρώτο τσιγάρο ο χασικλής, μετά από λίγη ώρα του ξαναλέει:

- Ξέρεις, να πάρω λίγο παραπάνω, για να έχω και για το βράδυ να στρίβω τσιγαρλίκια;
- Ακου, λέει. Ολα αυτά δικά μας είναι, ξέρεις. Πάρε χωρίς να ντρέπεσαι.

Παίρνει μπόλικο χόρτο και στρίβει καμμιά δεκαριά τσιγάρα. Χωρίς να το σκεφτεί ξαναρωτάει τον τύπο:
- Μήπως έχεις μια φωτιά για να ανάψω τα τσιγάρα;

Τον κοιτάζει περίεργα ο άλλος και του λέει:

– Ρε φίλε, αν είχαμε και φωτιά εδώ μέσα, θα ήταν παράδεισος !!!

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Κάποτε στη ΔΕΘ...

Ο Παντελάρας έσπρωξε την πόρτα αργά κι έκανε το πρώτο βήμα μέσα. 'Υστερις γύρισε, με κοζάρισε κι έκανε νεύμα με το κεφάλι ν ακολουθήσω.

Μπήκαμε στον προθάλαμο. Καθίσαμε σε κάτι καρέκλες και περιμέναμε την τσατσά να έρθει .Δεν είχε κόσμο.

''Καλώς τα παλληκάρια''
''Είναι η Σόφη εδώ;''
''Μέσα είναι. Σε λίγο στη διάθεσή σας''
''Πόσο;''
''Διακόσιες''.
''Καλώς'' ,είπε ο Παντελάρας, (φίλος παιδιόθεν και πεπειραμένος περί τα πράγματα καθ ότι καραβίσιος), σηκώθηκε και χώθηκε στο δωμάτιο που του υπέδειξε η τσατσά.

Έμεινα μόνος. Περίμενα. Η καρδιά μου πάγαινε να σπάσει.
''Εσύ παλικαράκι θα περάσεις;''
΄΄Ννναι!!''
Ακλούθησα κι εγώ την τσατσά σε παρακείμενο δωμάτιο, έβγαλα δυό κατοστάρικα και της τάδωσα.
''Ξεντύσου και περίμενε την κοπέλα. Θα ρθει σε λίγο. Αν θες να πλυθείς έχει βρύση στο βάθος.''

Έκλεισε την πόρτα πίσω της κι έμεινα τσίτσιδος μέσα σε μια κωφαντική σιωπή, ν ακούω την καρδιά μου να κτυπάει σαν παλαβή , να μυρίζω το πατσουλί στα πέριξ , μούσκεμα απ την αμηχανία. Δίπλα στο κομοδίνο δυο καπότες STOP, περικαλώ, ένας χάρβαλος καθρέφτης κάπου στον τοίχο και μια καρέκλα με τα ρούχα μου πάνω της πεταμένα.

''Καλώς τον''
''Κα-καλημέρα''
Η Σόφι ήτο κοντούλα, μελαχρινή , πρόσωπο έμορφο ,σώμα καλόν , ίσα το κάλυπτε μ` ένα ο Θεός να το κάνει νυχτικόν
''Πρώτη φορά;''
''Ννναι!!!!''

Έτσι το λοιπόν και άνευ λεπτομεριών η Σόφι , ποτάνα σε ''σπίτι'' στην Αντιγονιδών ,επήρε την παρθενιά μου κατά τις πέντε τ απόγευμα και την πασάρισε σε κάτι βαρδαρίσιες γριές νεράιδες (παλιές πουτάνες δηλαδή) ίνα την φυλάξουσι κει που φυλάν τις παρθενιές όλων των μόρτηδων, που γενήκαν άντρες μέσα στα σκέλια του πληρωμένου έρωντος.

Τι να τις κάνουν θα σας γελάσω. Πιθανόν σύνταξις για τα γεράματά τους, ή φυλαχτά για την μοναξιά ή πασπόρτια στον χρόνο που περνά. Αλήθεια δεν ηξεύρω

Κι όταν μετά μάζευα τα βρακιά μου μ ένα χαμόγελο ίσαμε τ αυτιά, τον οποίον και φούσκωνα σαν μπαλόνι ,αισθανόμουν τον κόσμο ολάκαιρο δικό μου και μεριάστε μάγκες να διαβώ κι έρχεται ο Μήτσος ο Ντερβίσης τότε όχι Τούφας ακόμα.

Κι όταν με αρώτηξε ο Παντελάρας που με περίμενε απ όξω ''Ντάξει ρε;
Είπα το ναι σαν το μεγάλο κατόρθωμα της ζωής μου
Ίσως και νάταν έτσι ή εγώ το νόμιζα έτσι γιατί μόλις και έμπαινα στα 17 κι όλα είχανε άλλη φτιάξη κι άλλη σημασία και τίποτις δεν μετρούσε μπροστά μου κι η ζωή φάνταζε γκόμενα καλή και εύκολη ,έτοιμη να την κατακτήσω κι εγώ το κέντρο ,ναι,του κόσμου ,να πουμε.

Ακόμα κι ο Πλατόπουλος (κακή του ώρα) ο διαιτητής που μας έκαψε στον τελικό και μας πήρε το κύπελλο ο Βάζελος μέσα στο ''ουδέτερο'' Καραϊσκάκη 2-1.

Και τιμωρήθηκε η ΠΑΟΚΑΡΑ για δεν δέχτηκε το κοροϊδιλίκι μετάλλιο, έμοιαζε στο μυαλό μου κώνωψ. Η Σαλονίκη κουνιόταν σαν ξεκωλιάρα απ τους σεισμούς ,ο μακαρίτης ο Νικόλας Παπάζογλου έγραφε την Εκδίκηση της Γυφτιάς στο ''Αγροτικό'' του στην Παπάφη κι εμείς ρουφούσαμε πικρή μαύρη μπύρα στην Έκθεση σαν να ρουφούσαμε την ίδια ζωή, κωλόμαγκες όντες και μόνον για φάπες.

Κι ούτε που ψυλλιαζόμαστε πόσες ήττες, πόσες απογοητεύσεις, πόσες απουσίες θα φέρναν όλα αυτά τα χρόνια.

Ανύποπτοι μετρούσαμε Εκθέσεις και Σεπτέμβριους σαν γιορτή , μες το κομφούζιο της κεκλοφορίας , το φεστιβάλ τραγουδιού, τα μιλιούνια των επισκεπτών, τις τσάρκες μας σε μια γιορτινή Σαλονίκη , στο καλωσόρισμα του Χειμώνα .

Το όνειρο ξέφτισε. Το πανηγύρι γένηκε άνοστο πάρτι για γερασμένα παιδιά και παρλαπίπες πολιτικούς.

Αρχίσαμε να γνωρίζουμε τα πλακάτ, τις σηκωμένες γροθιές, τη μυρουδιά των χημικών, τις καταστροφές, το γκλάμουρους, τις Μερσεντές με τους παρατρεχάμενους, την φτήνια του θεαθήναι, τον νεοπλουτίστικο ατομικισμό, το ξέφτι.

Ο κόσμος μίκραινε στα μάτια μας κάθε χρόνο όλο και πιο πολύ και γένηκε ένα τόσο δα πραγματάκι σαν κι αυτό που είχε η Σόφι, καλή της ώρα, ανάμεσα στα σκέλια της, που ενώ μας έταζε τον κόσμο ολάκαιρο, στο τέλος μας γέλασε, η παλιοχαμούρα, να πούμε.

Επί τη επετείω
Στη μνήμη του παιδιόθεν φίλου Παντελάρα

Μήτσος ο Τούφας
---------------------------------------
Πηγή: taxalia.blogspot.com
---------------------------------------

Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Το ...Δίδαγμα....!!!!!

Ένας παπάς αποφασίζει, πως μια επίδειξη θα έδινε άλλη βαρύτητα στο κυριακάτικο κήρυγμα, γι αυτό έβαλε τέσσερα σκουλήκια σε τέσσερα μπουκάλια.

-Το πρώτο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε οινόπνευμα
-Το δεύτερο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε καπνό
-Το τρίτο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε σπέρμα και

το τέταρτο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε καθαρό νερό.

Στο τέλος του κηρύγματός του ο παπάς δίνει τα αποτελέσματα της διαδικασίας αυτής:

- το σκουλήκι που τοποθετήθηκε στο μπουκάλι του αλκοόλ, πέθανε
- το σκουλήκι που τοποθετήθηκε στο μπουκάλι του καπνού, πέθανε
- το σκουλήκι που τοποθετήθηκε στο μπουκάλι με το σπέρμα, πέθανε
- αυτό μόνο που τοποθετήθηκε μέσα στο καθαρό νερό έζησε.

Ο παπάς απευθυνόμενος στο εκκλησίασμα ρώτησε: «Ποιό είναι λοιπόν το ηθικό δίδαγμα, από αυτήν την παραβολή?»

Και μια γριούλα από το βάθος της εκκλησίας αναφωνεί:

«Όσο Πίνουμε, Καπνίζουμε και Πηδιὀμαστε δεν θα πιάσουμε σκουλήκια!!!»