Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Πρέφα εν πλω.....

Έχω μαντάτα φίλοι μου, θα σας τα πω γραμμένα,
να δείτε πως κατάντησαν το μάστορα ..εμένα!
Είμαι γνωστός "καθηγητής" , στην πρέφα δίχως ταίρι,
διδ
άσκω τους νεώτερους, κάθε γνωστός το ξέρει!

Χθες εις το πλοίο βρέθηκα μ´ ένα συνεπιβάτη,
που όλοι τον γνωρίζετε ως Γιώργη Δρυμωνιάτη!
Ήθελε σώνει και καλά μαζί μου να τα βάλει,
με μένα τον προφέσορα της πρέφας το τσακάλι!
Μπορεί να γράφει ποιήματα, στης τέχνης ζει παλάτι,
μα έχει από πρέφα φίλοι μου, ...μεσάνυχτα και κάτι!
Κί όμως! Η τύχη η Θεά, που τον τροχό γυρίζει,
του ´φερε νίκη κί από χθες, παντού πανηγυρίζει!
 
Όμως ξεχνά ο άφρωνας την του λαού σοφία
και το βαθύ το νόημα που έχει η παροιμία,
όποιος κερδίζει στα χαρτιά ο έρως τον προδίδει,
και όποιος χάνει, την καρδιά των θυλικών κερδίζει!
 
Επίτηδες το έκανα! Την ήττα κυνηγούσα,
γιά να κερδίζω στα φιλιά που πάντα αγαπούσα!
Γί αυτό σας λέω φίλες μου, ξεχάστε το Γιωργάκη.
Ερωτικά θα ´ναι "νεκρός", κερδίζει στο χαρτάκι!
--------------------------------------------
Ανδρέας Λουράντος-Κονταράτος
--------------------------------------------