Σύμφωνα με έγκυρες πηγές του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιώτικης Πολιτικής το "ατυχές" γεγονός της θαλάσσιας ρύπανσης του Σαρωνικού επηρεάζει πλευρικά και το ακτοπλοϊκό πρόβλημα της γραμμής των Κυθήρων-Αντικυθήρων.
Όπως ανακοινώθηκε, το προγραμματισμένο Σ.Α.Σ. για σήμερα 20 Σεπτεμβρίου, αναβάλλεται πιθανότατα γαι τις 26 Σεπτεμβρίου λόγω μη δυνατότητος επιτευξης απαρτίας, που απορρέει από την ενασχόληση των αρμοδίων μελών του συμβουλίου με το πρόβλημα της θαλασσίας ρύπανσης του Σαρωνικού.
Έχει ήδη αναφερθεί σε προηγούμενα δημοσιεύματα μας ότι το συγκεκριμμένο συμβούλιο εκαλείτο να προχωρήσει στην απ' ευθείας ανάθεση της ακτοπλοϊκής δρομολογιακής γραμμής Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Κίσσαμος-Γύθειο στην προσφερόμενη ναυτιλιακή εταιρεία. Αυτό όμως προς το παρόν δεν είναι δυνατόν, λόγω της προκύψασας αναβολής.
Έτσι το όλο θέμα της δρομολόγησης πλοίου στην "ορφανή" γραμμή αναβάλλεται για μια ακόμα περίοδο, αλλά δεν είμαστε ακόμα σε θέση να πούμε για πόσο, διότι δεν γνωρίζουμε εάν τελικά θα πραγματοπιηθεί τελικά η σύγκληση του συμβουλίου στις 26/9. Πιθανόν να υπάρξει και περαιτέρω αναβολή και καθυστέρση.
Θα θέλαμε να τονίσουμε φυσικά, ότι αυτή η καθυστέρηση ουδεμία η εξάρτηση έχει από τα "καφέ-μυθεύματα" και τις "αποκλειστικές-πληροφορίες" που διακινούν ευφάνταστοι παραμυθομανείς μεταξύ βαρύ γλυκού και σκέτου εις καφενεία και καφετέριες του νησιού.
Διαβάζοντας κανείς το τεύχος του περιοδικού "Εφοπλιστής" του Αυγούστου μπορεί εύκολα να αντιληφθεί την κατάσταση του τέως πλοίου της γραμμής "Βιτσέντζος Κορνάρος". Επίσης μια απλή επίσκεψη στον προβλήτα της Δραπετσώνας με το πλοίο να στέκεται ολομόναχο και σκοτεινό ίσως τον πείσει περισσότερο. Ας σταματήσουν λοιπόν κάποια ανούσια παραμύθια και ας παραμείνουμε στην πραγματικότητα.
Ίσως βέβαια υπάρχει και κάποια μικρή ευχάριστη έκπληξη στο τέλος της όλης υπόθεσης αλλά από τελείως διαφορετική σκοπιά. Αυτά όμως είναι ακόμη νωρίς για να τα αναφέρουμε λόγω έλλειψης συγκεκριμμένων στοιχείων. Θα επανέλθουμε όμως όταν το θέμα γίνει πιο σαφές και επίσημο και θα μπορούμε να τεκμηριώσουμε με γεγονότα.
Δυστυχώς η θερινή περίοδος η φετεινή ήταν απογοητευτική για αρκετούς Κυθήριους επαγγελματίες.
Ελπίζουμε να ήταν και η τελευταία και κάποτε να σταματήσει το μαρτύριο της "δρομολογιακής σταγόνας" και για τα δικά μας νησιά..........
-----------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
-----------------------------------------
Υ.Γ. Απλά προς ενημέρωση των αναγνωστών και αναγνωστριών, σύμφωνα με τους πλοιοκτήτες του προς δρομολόγηση υποψηφίου πλοίου "ΙΟΝΙΣ", οι εργασίες επισκευών-μετασκευών και μεταρυθμίσεων ολοκληρώνονται ταχύτατα, πιθανόν και πριν την νέα σύγκληση του Σ.Α.Σ.
Η τελική όμως απόφαση ανήκει φυσικά στον αρμόδιο Υπουργείο...........