Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Γ.ΓΕΝΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ

Με μεγάλη μου θλίψη πληροφορήθηκα για το χαμό των δύο συνανθρώπων μας στην Αίγινα. Οι δύο άτυχοι άνδρες έχασαν τη ζωή τους ενώ ψάρευαν και ενόσω προσπαθούσαν να μαζέψουν τα δίχτυα τους, εξαιτίας σφοδρής σύγκρουσης του αλιευτικού τους με πλοίο υδροφόρα.

Τις στιγμές αυτές στέλνω τη σκέψη μου στις οικογένειες των αδελφών στις οποίες εκφράζω τα θερμότατα συλλυπητήριά μου. Μακάρι ο χρόνος να απαλύνει τον πόνο τους και η μνήμη των ανθρώπων τους που έφυγαν τόσο άδικα  να μείνει ζωντανή.

Οπωσδήποτε όμως, σε δεύτερη φάση, πρέπει να αποδοθούν οι ευθύνες  εκεί όπου ανήκουν.
Βρίσκομαι προς τούτο ήδη σε συνεχή επικοινωνία με τη δημοτική αρχή του νησιού, η οποία με πληροφορεί για την εξέλιξη της υπόθεσης και σε προσπάθεια επικοινωνίας με τις αρμόδιες λιμενικές αρχές, οι οποίες είναι επιφορτισμένες με τη διερεύνηση των συνθηκών του δυστυχήματος, προκειμένου να ενημερωθώ για την πορεία της υπόθεσης. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο έργο τους και είμαι σίγουρη ότι πολύ σύντομα θα υπάρξουν εξελίξεις.