Στις 6-5-2015 γράφαμε :
"Το πλοίο βρίσκεται στον προβλήτα της Δραπετσώνας όπου αναμένεται να εκτελέσει τις απαραίτητες επισκευές στις μηχανές του.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες η μία εκ των μηχανών {η ίδια που είχε υποστεί την στρέβλωση διωστήρος πέρισυ} έχει υποστεί στρέβλωση στροφαλοφόρου άξονα. Πολύ σοβαρή ζημιά που σημαίνει ίσως πολύμηνη ακινησία του πλοίου.
Όπως είχαμε επισημάνει και περίσυ η εξεύρεση ανταλλακτικών και δη τόσων κοστοβόρων όσο ένας στροφαλοφόρος άξονας είναι υπερ το δέον προβληματική λόγω της ηλικίας του πλοίου και των μηχανών του.
Δεν επιθυμούμε να είμαστε αγγελιοφόροι άσχημων ειδήσεων αλλά πιστεύουμε ότι η επαναδρομολόγηση του πλοίου προς το παρόν φαίνεται να είναι πολύ δύσκολη, σύμφωνα με το είδος της μηχανικής βλάβης που έχει αναφερθεί."
Όταν βέβαια τα γράφαμε αυτά δεν γνωρίζαμε ακριβώς "τι είχε συμβεί πέρισυ"
Πρόσφατα βρήκαμε τι άκριβώς είχε συμβεί από μία σειρά φωτογραφιών που με καθυστέρηση 3 και πλέον χρόνων εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο και δείχνουν το πραγματικό μέγεθος της αρχικής ζημιάς (αυτή με τους διωστήρες που έσπασαν το κέλυφος της μηχανής και πετάχτηκαν στα πανιόλα).
Οι φωτογραφίες αυτές είναι οι πιο κάτω και ακόμη για όσους δεν έχουν καμία σχέση με τεχνικά και μηχανικά θέματα πιστεύω ότι αρκούν για να καταλάβουν πόσο τεράστια ζημιά ήταν και πως δυστυχώς μετά από αυτήν το πλοίο δεν επανήλθε ποτέ σε κανονική λειτουργία.
Από την αρχική ζημιά και έπειτα ουσιαστικά το πρόβλημα κυρίως στον στροφαλοφόρο ήτανε διαρκές και οι συνήθεις προσπάθειες αναγόμωσης, επι τόπου τόρνευση,ς και λείανσης κομβίων, καθώς και η επανειλημμένη αντικατάσταση κουζινέτων βάσεως, δεν φαίνεται ότι έλυσαν ποτέ το πρόβλημα.
Αρκετά από αυτά απλά προσπαθούσαμε να τα μαντέψουμε, αλλά η ερμητική και ένοχη σιωπή της εταιρείας, αλλά και όλων των υπηρετούντων τεχνικών του πλοίου, που έκρυβαν τα "σκουπίδια" κάτω από χαλάκι τότε και τώρα τους έστειλαν όλους διακοπές στα σπίτια τους, ήτανε απαγορευτική για περαιτέρω πληροφορίες.
Όλα τα τελευταία χρόνια το πλοίο χρησιμοποιούσε περιστασιακά την συγκεκριμμένη μηχανή, ταξιδεύοντας μόνο με τις άλλες δύο, με ταχύτητα χελώνας και προκαλώντας συνέχεια την αγανάκτηση των επιβατών.
Άλλωστε έχουμε γράψει σε πολλά άρθρα μας όλες τις επιπτώσεις που επέφερε η μη κανονική χρήση της μεσαίας μηχανής.
Και ας μην ξεχνάμε και τα ατυχή συμβάντα στο λιμάνι της Κάσου και στο λιμάνι του Καστελίου που προήλθαν πιθανόν και από έλλειψη μανουβραρίσματος του πλοίου (μεσαία μηχανή και bow thruster)....
Αν και μέχρι τώρα προσπαθήσαμε να είμαστε όσο το δυνατόν αναλυτικοί και ενημερωτικοί για το αναγνωστικό κοινό αυτό ίσως δεν αρκεί σε κάποια "πάγια Κυθηραϊκά φαντάσματα" τα οποία επιθυμούν να ακούνε μόνο ότι σκέπτονται τα ίδια και οτιδήποτε διαφορετικό που διαταράσσει την νιρβάνα τους αποτελεί προσπάθεια "εξαπάτησης" και "παραπληροφόρησης"..
Δεν μας ενδιαφέρει ουσιαστικά όμως η γνώμη τους και μπορούν να την διατηρήσουν εισπράττοντας μερικά likes από τους ομόνοους τους, αφήνοντας σε εμάς την πραγματική και συνεχή αληθινή ενημέρωση.
---------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
---------------------------------