Παρασκευή, 14 Ιουλίου 2017

Αλήθεια σκέφθηκε κανείς αυτή την λύση ;;;;;

Όλο το τελευταίο διάστημα από όταν δηλαδή δημιουργήθηκε το πρόβλημα με το πλοίο της γραμμής από Πειραιά και έπειτα, στο διαδίκτυο αλλά και στα καφενεία μεγαλοσχήμονες και "επιστημονικά" διαπιστευμένοι, απο τον εαυτό τους φυσικά, εκφέρουν διάφορες γνώμες και δίνουν αστραπιαίες λύσεις στο θέμα διαθέτοντας ίσως κάποιο μαγικό ραβδάκι που μάλλον εμείς οι υπόλοιποι, το "πόπολλο" δηλαδή, αγνοούμε τελείως.

Ακούσαμε και διαβάσαμε για δελφίνια, για jets, για πρωτοποριακά πλοία, για δημιουργία εταιρείας λαϊκής βάσης, τύπου ΑΝΕΝ με τα εξαερωμένα κεφάλαια να πούμε, η με αρωγή της εκκλησίας, των ομογενών της Αυστραλίας και διάφορα άλλα τέτοια όμορφα και παραμυθοειδή.

Είδαμε και εξακολουθούμε να βλέπουμε μια ημιμαζική επίθεση στην δημοτική αρχή η και στην περιφέρεια ακόμη γιατί δεν φρόντισαν να βάλουν αμέσως άλλο πλοίο, χωρίς όμως να μας εξηγούν που θα βρεθεί αυτή την εποχή πλοίο, όταν μια ναυτιλιακή εταιρεία δεν βρίσκει όχι να αγοράσει αλλά μόνο να ενοικιάσει ένα πλοίο για μια περίοδο, μια ναυτιλιακή η οποία και χρήματα διαθέτει αλλά και γνωριμίες και προσβάσεις στον ναυλομεσιτικό κύκλο έχει και διεθνείς επαφές και κατάλληλα εκπαιδευμένο και ΜΟΡΦΩΜΕΝΟ προσωπικό για αυτή την δουλειά αλλά και σοβαρή νομική υποστήριξη.

Και εδώ κατά πρώτοις αναρωτιέμαι πως όλα αυτά μπορεί να τα εξασφαλίσει ένας δήμος η έστω μια περιφέρεια που δεν διαθέτει τίποτε από αυτά και οπωσδήποτε δεν διαθέτει επ΄ουδενί ούτε δική της βαρκούλα.

Ακόμη και το ίδιο το υπουργείο εκτός από το να ακυρώσει την σύμβαση δεν μπορεί να υποχρεώσει κανένα πλοιοκτήτη να διαθέσει εν μέσω τουριστικής περιόδου κάποιο κατάλληλο πλοίο του και να το βάλει στην συγκεκριμμένη γραμμή να αντικαταστήσει το υπάρχον την στιγμή μάλιστα που υπάρχουν πληθώρα νομικοί όροι που δεν τους επιτρέπει καν να προχωρήσουν σε κάποια απευθείας ανάθεση της γραμμής.

Από την άλλη μεριά αναρωτιέμαι γιατί όλοι αυτοί οι, δικαίως, διαμαρτυρόμενοι επαγγελματίες δεν προσπάθησαν να εξεύρουν κάποια άλλη δίοδο, να μπορέσουν να ζυγοσταθμίσουν τις μέχρι τώρα απώλειες από την σοβαρή αυτή ατυχία εν μέσω τουριστικής περιόδου.

Θα μπορούσε π.χ., κατόπιν ενωτικής συνεννοήσεως, να δημιουργήσουν μια αντιπροσωπεία και ένα φορέα που θα πήγαινε στον Πειραιά και θα αναζητούσε μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία και θα πρότεινε το εξής: Όπως μαθαίνουμε, από πολλαπλά δημοσιεύματα, πάρα πολλοί τουριστικοί προορισμοί έχουν ήδη κορεσθεί με κρατήσεις έως τέλη Σεπτεμβρίου και ακόμη πάρα πέρα. Εφόσον λοιπόν υπάρχουν επισκέπτες που επιθυμούν να κάνουν τις διακοπές τους Ελλάδα και εφόσον υπάρχει δυνατότητα φιλοξενίας στα Κύθηρα γιατί να μην διοργανωθούν από κάποια ταξιδιωτικά γραφεία και πρακτορεία ειδικές διαδρομές με πούλμαν και εν συνεχεία με το τοπικό πλοίο προς τα Κύθηρα εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα καταλύματα στην περίοδο της αιχμής και ακόμη πιο αργότερα.

Και σε αυτή την κίνηση να συμμετέχουν όσοι περισσότεροι επιθυμούν από τους επαγγελματίες βοηθώντας τα πρακτορεία με λογικώτερες τιμές και στην φιλοξενία και στην εστίαση και στις μεταφορές γενικά. Έτσι όχι μόνον δεν θα χαθεί τίποτε αλλά ίσως κιόλας υπάρξει και κάποια οριακή αύξηση εν σχέσει με άλλες χρονιές και ίσως και καθιερωθεί σαν τουριστική διαδρομή για αρκετούς που αντί να ταξιδεύουν με το πλοίο από Πειραιά να κάνουν μια ευχάριστη διαδρομή με πούλμαν μέσω Πελοποννήσου και ένα σύντομο πέρασμα από την Νεάπολη.

Ας μην ξοδεύεται λοιπον η ενέργεια σε ανούσιες και πομπώδεις δημοσιεύσεις μέσω του διαδικτύου και ας γίνει αυτή η ενέργεια ουσιαστική βρίσκοντας αυτόν η κάποιον άλλο τρόπο προσέλκυσης επισκεπτών. Για όλα τα πράγματα πρέπει πρώτα να δουλεύει το μυαλό και η θέληση και έπειτα να ακολουθεί η γλώσσα που όταν προτρέχει το μόνο που προσφέρει είναι η δημιουργία μεγαλύτερου χάσματος μεταξύ των ενδιαφερομένων πλευρών.

Και ας μην ξεχνάμε τα λόγια είτε προφορικά είτε γραπτά είναι εύκολα, οι πράξεις όμως όταν τίθενται σε εφαρμογή έχουν πολυ κόπο και πολύ δυσκολία, αλλά όπως λένε και οι ψαράδες "άμα δεν βρέξεις κ*λο ψάρι δεν τρώς".....
-------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
-------------------------------