Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΝΑΡΟΣ ;;;;;

Σύμφωνα με δημοσιογραφική έρευνα της σελίδας μας το ΚΟΡΝΑΡΟΣ παραμένει στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος, σύμφωνα με το εγκεκριμμένο πρόγραμμα ετήσιας ακινησίας του για συντήρηση και επισκευές. Αυτή τη στιγμή η ΛΑΝΕ τηρεί τη σύμβασή της καθώς η ακινησία αυτή λήγει στις 2 Ιουνίου. 

Τα συνεργεία εργάζονται πυρετωδώς προκειμένου το πλοίο να επιθεωρηθεί και να αρχίσει κανονικά τα δρομολόγια του. Ωστόσο λόγω των πρόσφατων πολυήμερων απεργιών των ναυτεργατών και των εργαζομένων στις ναυπηγοεπισκευαστικές ζώνες, ο προγραμματισμός για τις επισκευές και τον δεξαμενισμό του πλοίου έχει ξεφύγει περίπου 4-5 ημέρες, γεγονός που αν δεν καλυφθεί από διπλές βάρδιες των συνεργείων, θεωρείται βέβαιο ότι θα οδηγήσει τη ΛΑΝΕ στο να ζητήσει ολιγοήμερη παράταση της ακινησίας όπως δικαιούται από τη σχετική νομοθεσία.

Σε επικοινωνία μας με το Υπουργείο Ναυτιλίας μας ενημέρωσαν ότι εδώ και αρκετές εβδομάδες υπάρχει σχεδόν καθημερινή όχληση από πλευράς του Δήμου Κυθήρων (γραπτή και τηλεφωνική) ώστε η ΛΑΝΕ να μην δημιουργήσει προβλήματα στην επιβατική κίνηση του νησιού και να επιστρέψει στα κανονικά της δρομολόγια με βάση το πρόγραμμα.

Υπάρχει επίσης γραπτή διαμαρτυρία του κ. Δημήτρη Λουράντου (Δημοτικού Συμβούλου) καθώς και ελάχιστες τηλεφωνικές οχλήσεις κυρίως από ξενοδόχους.

Δεν υπάρχει μέχρι αυτή τη στιγμή καμία έγγραφη διαμαρτυρία από επαγγελματίες.

Το ΥΕΝ τονίζει ότι η ΛΑΝΕ αυτή τη στιγμή δεν έχει αντισυμβατική συμπεριφορά καθώς με βάση τη σύμβασή της δικαιούται την νόμιμη ετήσια ακινησία σύμφωνα με τους κανονισμούς.

Παράλληλα, η λογική και απαραίτητη απαίτηση των κατοίκων και επισκεπτών για ανοικτά πλάνα κρατήσεων και δυνατότητα online κράτησης και αγοράς εισιτηρίων, δεν μπορεί να είναι υποχρεωτική από το Κράτος προς οποιαδήποτε εταιρεία καθώς αποτελεί τρόπο εμπορικής εκμετάλλευσης των υπηρεσιών που παρέχει και βρίσκεται στη διακριτική της ευχέρεια.

Πάντως καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι όντως γίνεται μεγάλος αγώνας χρόνου από την εταιρεία και τα συνεργεία ώστε οι επισκευές να ολοκληρωθούν εμπρόθεσμα, ενώ τονίζεται ότι γίνονται πολύ εκτεταμένες επισκευές κυρίως μηχανολογικού περιεχομένου που είχαν ζητηθεί από την επιθεώρηση του ΥΕΝ.

Φυσικά η ΛΑΝΕ πρέπει να προσαρμοστεί άμεσα στα δεδομένα του 2017 και να αρχίσει να δίνει τη δυνατότητα online έκδοσης και αγοράς εισιτηρίων και φυσικά οι υπάλληλοί της να προσέχουν καλύτερα τί λένε στα τηλέφωνα επίδοξων επιβατών που αγωνιούν για τις διακοπές τους μιας και η σεζόν άρχισε.
----------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
----------------------------------------