Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟΙ.....

Σήμερα με πλησίασε για να με συμβουλευτεί μια νεαρή κοπέλλα νοσηλεύτρια, σχετικά με τις επικείμενες διακοπές της μαζί με τον σύντροφο της στα Κύθηρα, ζητώντας πληροφορίες για τα συνήθη, δηλαδή παραλίες, εστιατόρια, μετακινήσεις, κ.λ.π.

Για να διευκολυνθώ την ρώτησα που έχουν κλείσει διαμονή και μου απάντησε στον Κάλαμο. Έτσι της εξήγησα όσο καλύτερα μπορούσα για τις κοντινές και τις μακρινές παραλίες για την δυνατότητα, ανάλογα με το τι μελτέμι φυσάει, να χρησιμοποιήσει εναλλακτικά άλλες παραλίες και ότι ακόμη υπάρχουν και πολλές άλλες κρυφές μεν αλλά πεντάμορφες παραλίες και μέρη που πρέπει να επισκεφθεί.

Έπειτα την ρώτησα πόσο θα κάτσουν στα Κύθηρα και μου είπε 4-5 ημέρες και μετά θα πάμε στην Κρήτη από όπου είναι ο σύντροφός μου.

Της είπα τότε ότι αυτό δεν ήταν δυνατόν διότι δυστυχώς το πλοίο της γραμμής είχε "κουτσαθεί". Μου απάντησε ότι δεν μπορεί να είναι έτσι γιατί μόλις είχαν μιλήσει με τους ιδιοκτήτες που θα τους φιλοξενούσαν στα Κϋθηρα και τους είχαν βεβαιώσει ότι δεν υπήρχε τέτοιο θέμα.

Αναγκάστηκα και της έδειξα στο κινητό τα σχετικά άρθρα οπότε πείσθηκε και σχεδόν έβαλε τα κλάμματα για το χαμένο σχέδιο διακοπών της. Να σημειώσουμε εδώ ότι πρόκειται για νέους ανθρώπους των 600 ευρώ τον μήνα που με κόπο μαζεύουν ένα μικρό ποσό να περάσουν λίγες ευχάριστες ημέρες.

Δεν θα ήθελα να χαρακτηρίσω στο σημείο αυτό τους "επίδοξους επιχειρηματίες" που με ψέμματα προσπαθούν να κρατήσουν πελατεία. Απλά για να είμαι ειλικρινής ντράπηκα που είμαι Τσιριγώτης.

Το θέμα όμως δυστυχώς δεν σταματάει σε αυτό το σημείο. Γνωστό μου ζευγάρι που μόλις επέστρεψε από τις διακοπές του στα Κύθηρα μου ανέφερε ότι έπειτα από ανάγνωση πολλών σχετικών άρθρων κατέληξε για φαγητό σε πολυδιαφημισμένο εστιατόριο των Κυθήρων. Εκεί αφού τους σέρβιραν κάποια λαδερά φαγητά "κάποιων ημερών¨, τέλοσπάντων τα λαδερά τρώγονται και με κάποια παράταση, τους έφεραν έναν διπλό λογαριασμό 41 ευρώ με απόδειξη και 33 ευρώ χωρίς απόδειξη.

Τελειώνοντας μου υπενθύμισε ότι δεν θα παραλείψει να το περιγράψει με μελανά χρώματα στο έντυπο που δουλεύει.

Συγχαρητήρια λοιπόν συμπατριώτες και φαίνεται σε τελική ανάλυση ότι δεν φταίει μόνο το Κορνάρος για το μαύρο χάλι του τουρισμού στα Κύθηρα αλλά και όλοι αυτοί οι "πεινασμένοι γλάροι" που ονομάζουν τον εαυτό τους επαγγελματίες και που πρέπει οι ίδιοι οι επαγγελματίες οι συνηδειτοποιημένοι να τους επιλέξουν και να τους πετάξουν έξω από τον κλάδο γιατί τον ΛΕΡΩΝΟΥΝ και δυσφημούν συνέχεια το νησί.....γιατί πράγματι είναι ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟΙ......
------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
------------------------------