Τα μέχρι σήμερα δεδομένα της γραμμής, ως προς την Σύρο, δεν είναι
ενθαρρυντικά.Η Σύρος δεν παρουσιάζει ιδιαίτερη ζήτηση από Ραφήνα, παρά
το γεγονός πως για την ώρα η διαδρομή είναι λίγο συντομότερη σύμφωνα με
το ΕΝ ΑΝΔΡΩ. Αλλά ούτε από Άνδρο, παρουσιάζει κίνηση, παρά το γεγονός
πως πολλοί ζητούσαν αυτό το χρήσιμο για το νησί δρομολόγιο.
Αν συμβεί αυτό περιορίζονται και πάλι οι επιλογές της με μόνο λιμάνι αναφοράς τον Πειραιά. Έτσι όμως μένει εκτός βεληνεκούς της Σύρου όλη η πολυπληθής Ανατολική Αττική, η Πεντέλη και τα Βόρεια Προάστια. Περιοχές ευκατάστατες που έχουν κατοίκους που ταξιδεύουν και έχουν εύκολη πρόσβαση προς Ραφήνα. Αν το δρομολόγιο προς Σύρο σταματήσει θα επανέλθει πάλι στην κλασική διαδρομή του για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο. Κάτι που θα χαροποιήσει τους Τήνιους που για την ώρα καθυστερούν την άφιξη τους από Ραφήνα.
Πάντως αν σταματήσει το δρομολόγιο προς Σύρο στα μέσα Δεκέμβρη θα ξαναμπεί την άνοιξη κάποια στιγμή με ταχύπλοο, όπως έχει εξαγγελθεί, από την εταιρεία SeaJetsπου θα πιάνει από Ραφήνα Άνδρο-Σύρο.
Με το ταχύπλοο θα συντομεύσει κατά πολύ η διαδρομή και προς τα δύο νησιά (Άνδρο-Σύρο). Και εκεί θα φανεί αν η Σύρος μπορεί να αντέξει δρομολόγιο συντομότερο από Ραφήνα και αν η Άνδρος αν μπορεί να αντέξει ταχύπλοο από Ραφήνα. Να θυμίσουμε πως και παλαιότερα υπήρξαν ταχύπλοα που έπιαναν Άνδρο χωρίς επιτυχία και κάποτε έπιαναν και Χώρα, αλλά δεν ευτύχησαν.
Αναμένουμε λοιπόν τις εξελίξεις…
-------------------------------------
Πηγή: cyclades24.gr
-------------------------------------