Ο αριστεροδεξιός θίασος που μας κυβερνά… βασίζεται αποκλειστικά στην τηλεοπτική προβολή προκειμένου να κερδίσει την ψήφο μας.
Αν σκεφτεί κανείς το πως μπήκαν στη ζωή μας ανύπαρκτα κι ανοργάνωτα κόμματα όπως οι Οικολόγοι Πράσινοι, η Χρυσή Αυγή κι ο Λεβέντης θα κατανοήσει το πως στήνεται η απάτη.
Τα παραπάνω ασήμαντα κόμματα, που δεν είχαν ούτε τοπικές οργανώσεις κι αρχικά καμία προβολή από τα ΜΜΕ, κόμματα που κανένας δεν ήξερε ούτε που είναι η έδρα τους, ούτε ποια τα στελέχη τους, ούτε οι πολιτικές τους θέσεις …εμφανίστηκαν ξαφνικά με υψηλά ποσοστά στις στημένες δημοσκοπήσεις. Δηλαδή το ίδιο το Σύστημα σε καθημερινή βάση έλεγε στους Έλληνες… ότι δήθεν …πολλοί άλλοι Έλληνες αποφάσισαν να ψηφίσουν και μάλιστα μαζικά… κόμματα που πρακτικά δεν υπήρχαν…!
Κόμματα που μας τα εμφάνιζαν με ποσοστά άνω του 5% ενώ δεν μπορούσαν να συμπληρώσουν ούτε τα ψηφοδέλτιά τους.
Ούτε τα μεγάλα κόμματα πλέον δεν μπορούν να βρουν υποψηφίους …φανταστείτε πως μπορεί να τα κατάφεραν κόμματα-σφραγίδες που είχαν πανελλαδικά μόλις 7–8 ενεργά στελέχη …κι ένα μικρό γραφείο για όλη την Ελλάδα σε κάποιον όροφο πολυκατοικίας.
Κόμματα που τύπωναν στα μουλωχτά κόλλες Α4 σε φωτοτυπικό μηχάνημα κάποιας δημόσιας υπηρεσίας, γιατί κανένας δεν έβαζε το χέρι στην τσέπη …μπήκαν ξαφνικά στη συνείδηση των ψηφοφόρων …ως σοβαρά οργανωμένες δομές, ως κέντρα σχεδιασμού πολιτικής και λήψης αποφάσεων.
Κόμματα που έκαναν συγκεντρώσεις σ’ ένα εξαθέσιο τραπέζι κουλτουριάρικης καφετερίας… μας τα παρουσίαζαν ως πολιτικές δυνάμεις …με ξεκάθαρη προοπτική εισόδου στη Βουλή.
Κόμματα που ήταν στο 0,01% …μπήκαν στις ψεύτικες δημοσκοπήσεις με 5%! Μόνο που μία τέτοια αύξηση των ποσοστών της «πελατείας» για να επιτευχθεί στην πράξη …χρειάζεται να ξοδέψει κανείς πολλά εκατομμύρια σε προβολή. Δεν αλλάζουν έτσι εύκολα κόμματα οι περισσότεροι ψηφοφόροι.
Όμως με αφορμή τις ψεύτικες δημοσκοπήσεις οι καναλάρχες έδωσαν ΔΩΡΕΑΝ απεριόριστο τηλεοπτικό χρόνο στα ανύπαρκτα κόμματα προκειμένου να αποκτήσουν υπόσταση. Ο τηλεοπτικός χρόνος που πουλιέται για χρυσάφι στην αγορά …διατέθηκε με γενναιοδωρία προεκλογικά σε «εθνοσωτήρες» όπως ο Λεβέντης.
Έτσι εκτός από τις ψεύτικες δημοσκοπήσεις που πάλευαν να δώσουν πραγματικά ποσοστά στα ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ κομματίδια …οι «αυθόρμητοι» δημοσιογράφοι καλούσαν καθημερινά τους εκπροσώπους αυτών των κομμάτων, ώστε να τους μάθει ο κόσμος και να τους ψηφίσει και να επαληθεύσει τις «προφητείες» των δημοσκοπήσεων.
Άφραγκοι και γραφικοί κομματάρχες …προβλήθηκαν με επιμονή σε σοβαροφανείς εκπομπές με προσχεδιασμένες ερωτήσεις-απαντήσεις και πήραν την ψήφο των πολιτών με σκοπό να την χρησιμοποιήσουν εναντίον τους.
Επειδή το Σύστημα γνωρίζει τι λαμόγιο είναι ο μέσος ψηφοφόρος …ξέρουν ότι αυτός θα τρέξει να δώσει γνωριμία και να παραστήσει τον οπαδό σε όποιο κόμμα φαίνεται ότι θα μπει στη Βουλή για να αποκτήσει πρόσβαση στην εξουσία και να αρχίσει να ζητάει τα ρουσφέτια του.
Τέτοιοι τύποι έτρεχαν στις συγκεντρώσεις των ανύπαρκτων κομμάτων …και τα κανάλια μετέδιδαν αυτές τις εικόνες για να πείσουν τους τηλεθεατές …ότι αυτά τα ανύπαρκτα κόμματα έχουν ήδη φανατικούς οπαδούς. Για να μην μιλήσουμε για τους μεταφερόμενους με λεωφορεία έμμισθους σημαιάκηδες και παλαμάκηδες, αλλοδαπούς και μη …που δίνουν παλμό σε όλες τις πολιτικές συγκεντρώσεις.
Διάβασε ποτέ κανείς μέσος ψηφοφόρος της Χρυσής Αυγής …μισή σελίδα από το περιοδικό της Χρυσής Αυγής και μαγεύτηκε; Διάβασε ποτέ κανένας μέσος ψηφοφόρος του Λεβέντη …το πρόγραμμα του Λεβέντη για τη διάσωση της χώρας κι ενθουσιάστηκε; Αστείο και να το σκεφτεί κανείς.
Έτσι δουλεύει το κόλπο. Μόλις αποφασιστεί η «συνταγή» της επόμενης βουλής …οι ψηφοφόροι ενημερώνονται για τα κόμματα που θα τα «καταφέρουν», δέχονται καταιγίδα προβολής αυτών των κομμάτων και τελικά ρίχνουν στην κάλπη… μία εντελώς προβλέψιμη ψήφο με τον ίδιο τρόπο που αγοράζουν προβλέψιμα όποιο προϊόν διαφημίσει η τηλεόραση.
Αν δεν δουλέψει καλά η προπαγάνδα …οι «θανάσιμοι εχθροί» της Βουλής κάνουν την καρδιά τους πέτρα και συνεργάζονται αρμονικά σε οικουμενικές κυβερνήσεις υπό την επίβλεψη των τοκογλύφων (Ζολώτας, Παπαδήμος).
Δεν υπάρχει δηλαδή κόμμα που να κατάφερε να μαζέψει πέντε ψήφους χωρίς να προβληθεί από μεγάλα ΜΜΕ.
Τη Χρυσή Αυγή …πριν αποφασίσουν να την κόψουν από τα ΜΜΕ …την προέβαλαν συνεχώς …της έδιναν βήμα να αναπτύξει τα «επιχειρήματά» της και να «μαντρώσει» όσους ψηφοφόρους μπορούσε να αγγίξει.
Έτσι μπήκε στις συνειδήσεις των πολιτών …κι όχι επειδή κάποια στελέχη της μοίρασαν κάποια φυλλάδια στην επαρχία με 5 συνθήματα …ή επειδή έγραψαν σε 5 τοίχους «Αίμα, τιμή Χρυσή Αυγή» κι άλλα τέτοια κλεμμένα σλόγκαν.
Το ότι μπορεί πλέον να μην τους εξυπηρετεί γιατί πέρασαν τους νόμους που ήθελαν με πρόσχημα την ρητορεία της Χρυσής Αυγής …δεν την καθιστά αντισυστημικό κόμμα. Μια χαρά την προωθούσαν όταν έπρεπε.
Ομοίως η προώθηση του ΣΥΡΙΖΑ από τον πάτο στην κορυφή …βοήθησε στο να περάσουν όλα αυτά τα παράξενα νομοθετήματα που θα απέρριπτε το 99% των ψηφοφόρων.
Για να κάνουν τον ΣΥΡΙΖΑ …κόμμα εξουσίας …που από το 3% τον πήγαν στο 33% …έκρυψαν μεθοδικά από τους ψηφοφόρους τις γελοίες θέσεις που είχε ως περιθωριακό κόμμα του Soros.
Κανείς δεν έδειξε στην τηλεόραση προεκλογικά τις θέσεις του για το Μακεδονικό, για τον gay γάμο, για τα ναρκωτικά κ.λπ. Ποτέ δεν έδωσαν διαστάσεις σ’ αυτά …ενώ φυσικά φρόντισαν να μάθει κι ο τελευταίος Έλληνας …ότι ο Τσίπρας σίγουρα …σχίζει το Μνημόνιο, νομοθετεί αφορολόγητο, αυξάνει το βασικό μισθό, μειώνει τους φόρους, βάζει φυλακή τους Τραπεζίτες, διαγράφει το Δημόσιο Χρέος κ.λπ. — κ.λπ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ που γνώρισε ο πολύς κόσμος από την τηλεόραση προεκλογικά …ήταν προϊόν φαντασίας με σκοπό την εξαπάτηση των ψηφοφόρων. Οι εκπρόσωποί του δεν εννοούσαν ούτε την τελευταία συλλαβή που έβγαινε από το στόμα τους. Υποκρίθηκαν συνειδητά από το πρώτο δευτερόλεπτο …γιατί τα λεφτά είναι …πάρα πολλά και απίστευτα εύκολα για έναν αδίστακτο πολιτικάντη.
Και για να πείσει αυτή η παράσταση …θα πρέπει ακόμα κι ο αντίλογος να είναι στημένος και προσχεδιασμένος μέχρι οξείας.
Αυτοί λοιπόν οι «ανεξάρτητοι» δημοσιογράφοι που θα μας «αποκάλυπταν» τη «βρωμιά» της πολιτικής …βολεύτηκαν όλοι σε καρέκλες του Δημοσίου… κι ανταμείφθηκαν πλουσιοπάροχα για τις υποκριτικές τους ικανότητες.
Για τους βολεμένους του ΣΥΡΙΖΑ ετοίμασε άρθρο η ομάδα κρούσης της NΔ.
Για τους βολεμένους της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ …υπάρχει υλικό από παλιά… Δυστυχώς όμως πολύς κόσμος ξεχνάει και ακόμα περισσότερος κόσμος κάνει πως ξεχνάει γιατί έτσι τον βολεύει για να εξασφαλίσει τις εξυπηρετήσεις του.
Μία διαδικασία που μας τη σερβίρουν με αντίστροφο τρόπο, ώστε να πιστέψουμε ότι πρώτα δήθεν αποφασίσαμε τι θα ψηφίσουμε, μετά το είδαν δήθεν οι δημοσκοπήσεις και μετά οι καναλάρχες δήθεν αναγκάστηκαν να προβάλλουν αυτούς που υποτίθεται εμείς ήδη επιλέξαμε.
Αν σκεφτεί κανείς το πως μπήκαν στη ζωή μας ανύπαρκτα κι ανοργάνωτα κόμματα όπως οι Οικολόγοι Πράσινοι, η Χρυσή Αυγή κι ο Λεβέντης θα κατανοήσει το πως στήνεται η απάτη.
Τα παραπάνω ασήμαντα κόμματα, που δεν είχαν ούτε τοπικές οργανώσεις κι αρχικά καμία προβολή από τα ΜΜΕ, κόμματα που κανένας δεν ήξερε ούτε που είναι η έδρα τους, ούτε ποια τα στελέχη τους, ούτε οι πολιτικές τους θέσεις …εμφανίστηκαν ξαφνικά με υψηλά ποσοστά στις στημένες δημοσκοπήσεις. Δηλαδή το ίδιο το Σύστημα σε καθημερινή βάση έλεγε στους Έλληνες… ότι δήθεν …πολλοί άλλοι Έλληνες αποφάσισαν να ψηφίσουν και μάλιστα μαζικά… κόμματα που πρακτικά δεν υπήρχαν…!
Κόμματα που μας τα εμφάνιζαν με ποσοστά άνω του 5% ενώ δεν μπορούσαν να συμπληρώσουν ούτε τα ψηφοδέλτιά τους.
Ούτε τα μεγάλα κόμματα πλέον δεν μπορούν να βρουν υποψηφίους …φανταστείτε πως μπορεί να τα κατάφεραν κόμματα-σφραγίδες που είχαν πανελλαδικά μόλις 7–8 ενεργά στελέχη …κι ένα μικρό γραφείο για όλη την Ελλάδα σε κάποιον όροφο πολυκατοικίας.
Κόμματα που τύπωναν στα μουλωχτά κόλλες Α4 σε φωτοτυπικό μηχάνημα κάποιας δημόσιας υπηρεσίας, γιατί κανένας δεν έβαζε το χέρι στην τσέπη …μπήκαν ξαφνικά στη συνείδηση των ψηφοφόρων …ως σοβαρά οργανωμένες δομές, ως κέντρα σχεδιασμού πολιτικής και λήψης αποφάσεων.
Κόμματα που έκαναν συγκεντρώσεις σ’ ένα εξαθέσιο τραπέζι κουλτουριάρικης καφετερίας… μας τα παρουσίαζαν ως πολιτικές δυνάμεις …με ξεκάθαρη προοπτική εισόδου στη Βουλή.
Κόμματα που ήταν στο 0,01% …μπήκαν στις ψεύτικες δημοσκοπήσεις με 5%! Μόνο που μία τέτοια αύξηση των ποσοστών της «πελατείας» για να επιτευχθεί στην πράξη …χρειάζεται να ξοδέψει κανείς πολλά εκατομμύρια σε προβολή. Δεν αλλάζουν έτσι εύκολα κόμματα οι περισσότεροι ψηφοφόροι.
Όμως με αφορμή τις ψεύτικες δημοσκοπήσεις οι καναλάρχες έδωσαν ΔΩΡΕΑΝ απεριόριστο τηλεοπτικό χρόνο στα ανύπαρκτα κόμματα προκειμένου να αποκτήσουν υπόσταση. Ο τηλεοπτικός χρόνος που πουλιέται για χρυσάφι στην αγορά …διατέθηκε με γενναιοδωρία προεκλογικά σε «εθνοσωτήρες» όπως ο Λεβέντης.
Έτσι εκτός από τις ψεύτικες δημοσκοπήσεις που πάλευαν να δώσουν πραγματικά ποσοστά στα ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ κομματίδια …οι «αυθόρμητοι» δημοσιογράφοι καλούσαν καθημερινά τους εκπροσώπους αυτών των κομμάτων, ώστε να τους μάθει ο κόσμος και να τους ψηφίσει και να επαληθεύσει τις «προφητείες» των δημοσκοπήσεων.
Άφραγκοι και γραφικοί κομματάρχες …προβλήθηκαν με επιμονή σε σοβαροφανείς εκπομπές με προσχεδιασμένες ερωτήσεις-απαντήσεις και πήραν την ψήφο των πολιτών με σκοπό να την χρησιμοποιήσουν εναντίον τους.
Επειδή το Σύστημα γνωρίζει τι λαμόγιο είναι ο μέσος ψηφοφόρος …ξέρουν ότι αυτός θα τρέξει να δώσει γνωριμία και να παραστήσει τον οπαδό σε όποιο κόμμα φαίνεται ότι θα μπει στη Βουλή για να αποκτήσει πρόσβαση στην εξουσία και να αρχίσει να ζητάει τα ρουσφέτια του.
Τέτοιοι τύποι έτρεχαν στις συγκεντρώσεις των ανύπαρκτων κομμάτων …και τα κανάλια μετέδιδαν αυτές τις εικόνες για να πείσουν τους τηλεθεατές …ότι αυτά τα ανύπαρκτα κόμματα έχουν ήδη φανατικούς οπαδούς. Για να μην μιλήσουμε για τους μεταφερόμενους με λεωφορεία έμμισθους σημαιάκηδες και παλαμάκηδες, αλλοδαπούς και μη …που δίνουν παλμό σε όλες τις πολιτικές συγκεντρώσεις.
Διάβασε ποτέ κανείς μέσος ψηφοφόρος της Χρυσής Αυγής …μισή σελίδα από το περιοδικό της Χρυσής Αυγής και μαγεύτηκε; Διάβασε ποτέ κανένας μέσος ψηφοφόρος του Λεβέντη …το πρόγραμμα του Λεβέντη για τη διάσωση της χώρας κι ενθουσιάστηκε; Αστείο και να το σκεφτεί κανείς.
Έτσι δουλεύει το κόλπο. Μόλις αποφασιστεί η «συνταγή» της επόμενης βουλής …οι ψηφοφόροι ενημερώνονται για τα κόμματα που θα τα «καταφέρουν», δέχονται καταιγίδα προβολής αυτών των κομμάτων και τελικά ρίχνουν στην κάλπη… μία εντελώς προβλέψιμη ψήφο με τον ίδιο τρόπο που αγοράζουν προβλέψιμα όποιο προϊόν διαφημίσει η τηλεόραση.
Αν δεν δουλέψει καλά η προπαγάνδα …οι «θανάσιμοι εχθροί» της Βουλής κάνουν την καρδιά τους πέτρα και συνεργάζονται αρμονικά σε οικουμενικές κυβερνήσεις υπό την επίβλεψη των τοκογλύφων (Ζολώτας, Παπαδήμος).
Δεν υπάρχει δηλαδή κόμμα που να κατάφερε να μαζέψει πέντε ψήφους χωρίς να προβληθεί από μεγάλα ΜΜΕ.
Τη Χρυσή Αυγή …πριν αποφασίσουν να την κόψουν από τα ΜΜΕ …την προέβαλαν συνεχώς …της έδιναν βήμα να αναπτύξει τα «επιχειρήματά» της και να «μαντρώσει» όσους ψηφοφόρους μπορούσε να αγγίξει.
Έτσι μπήκε στις συνειδήσεις των πολιτών …κι όχι επειδή κάποια στελέχη της μοίρασαν κάποια φυλλάδια στην επαρχία με 5 συνθήματα …ή επειδή έγραψαν σε 5 τοίχους «Αίμα, τιμή Χρυσή Αυγή» κι άλλα τέτοια κλεμμένα σλόγκαν.
Το ότι μπορεί πλέον να μην τους εξυπηρετεί γιατί πέρασαν τους νόμους που ήθελαν με πρόσχημα την ρητορεία της Χρυσής Αυγής …δεν την καθιστά αντισυστημικό κόμμα. Μια χαρά την προωθούσαν όταν έπρεπε.
Ομοίως η προώθηση του ΣΥΡΙΖΑ από τον πάτο στην κορυφή …βοήθησε στο να περάσουν όλα αυτά τα παράξενα νομοθετήματα που θα απέρριπτε το 99% των ψηφοφόρων.
Για να κάνουν τον ΣΥΡΙΖΑ …κόμμα εξουσίας …που από το 3% τον πήγαν στο 33% …έκρυψαν μεθοδικά από τους ψηφοφόρους τις γελοίες θέσεις που είχε ως περιθωριακό κόμμα του Soros.
Κανείς δεν έδειξε στην τηλεόραση προεκλογικά τις θέσεις του για το Μακεδονικό, για τον gay γάμο, για τα ναρκωτικά κ.λπ. Ποτέ δεν έδωσαν διαστάσεις σ’ αυτά …ενώ φυσικά φρόντισαν να μάθει κι ο τελευταίος Έλληνας …ότι ο Τσίπρας σίγουρα …σχίζει το Μνημόνιο, νομοθετεί αφορολόγητο, αυξάνει το βασικό μισθό, μειώνει τους φόρους, βάζει φυλακή τους Τραπεζίτες, διαγράφει το Δημόσιο Χρέος κ.λπ. — κ.λπ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ που γνώρισε ο πολύς κόσμος από την τηλεόραση προεκλογικά …ήταν προϊόν φαντασίας με σκοπό την εξαπάτηση των ψηφοφόρων. Οι εκπρόσωποί του δεν εννοούσαν ούτε την τελευταία συλλαβή που έβγαινε από το στόμα τους. Υποκρίθηκαν συνειδητά από το πρώτο δευτερόλεπτο …γιατί τα λεφτά είναι …πάρα πολλά και απίστευτα εύκολα για έναν αδίστακτο πολιτικάντη.
Και για να πείσει αυτή η παράσταση …θα πρέπει ακόμα κι ο αντίλογος να είναι στημένος και προσχεδιασμένος μέχρι οξείας.
Αυτοί λοιπόν οι «ανεξάρτητοι» δημοσιογράφοι που θα μας «αποκάλυπταν» τη «βρωμιά» της πολιτικής …βολεύτηκαν όλοι σε καρέκλες του Δημοσίου… κι ανταμείφθηκαν πλουσιοπάροχα για τις υποκριτικές τους ικανότητες.
Για τους βολεμένους του ΣΥΡΙΖΑ ετοίμασε άρθρο η ομάδα κρούσης της NΔ.
Για τους βολεμένους της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ …υπάρχει υλικό από παλιά… Δυστυχώς όμως πολύς κόσμος ξεχνάει και ακόμα περισσότερος κόσμος κάνει πως ξεχνάει γιατί έτσι τον βολεύει για να εξασφαλίσει τις εξυπηρετήσεις του.
- Ποιοί είναι οι 40 δημοσιογράφοι που κατεβαίνουν με ΠΑΣΟΚ και ΝΔ
- Όλοι οι δημοσιογράφοι-υποψήφιοι βουλευτές με τη Ν.Δ.
Μία διαδικασία που μας τη σερβίρουν με αντίστροφο τρόπο, ώστε να πιστέψουμε ότι πρώτα δήθεν αποφασίσαμε τι θα ψηφίσουμε, μετά το είδαν δήθεν οι δημοσκοπήσεις και μετά οι καναλάρχες δήθεν αναγκάστηκαν να προβάλλουν αυτούς που υποτίθεται εμείς ήδη επιλέξαμε.
----------------------------------
Πηγή: aznews.site
----------------------------------