Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

To λιμάνι του Γυθείου κόστισε 15 εκ. ευρώ και τα κρουαζιερόπλοια το 2017 βγάζουν τους επιβάτες με λάντζες...

Το λιμάνι του Γυθείου που τόσα έχουν ειπωθεί και γραφτεί γι΄ αυτό, φαινομενικά είναι έτοιμο, όμως δεν έχει παραδοθεί επίσημα και όπως μαθαίνουμε κανένα κρουαζιερόπλοιο δεν έχει δέσει ακόμα σε αυτό.

Μάλιστα τις προηγούμενες μέρες πετύχαμε και ένα κρουαζιερόπλοιο στα ανοικτά του Γυθείου, το οποίο έβγαζε τους επιβάτες του με λάντζες στο ολοκαίνουργιο λιμάνι.

Μια εικόνα περίεργη, εν μέσω τουριστικής περιόδου και κανείς δε μιλά γι΄ αυτό, κανείς δεν διαμαρτύρεται. Το κυριότερο όμως είναι πως δεν διαμαρτύρονται αυτοί που είναι άμεσα ενδιαφερόμενοι (τουλάχιστον εμάς δεν μας έχει ενημερώσει κανείς) όπως οι κάτοικοι του Γυθείου και ο Δήμος Αν. Μάνης.

Ένα λιμάνι που κόστισε πάνω από 15 εκατομμύρια ευρώ και την καλοκαιρινή σεζόν του 2017 «δεν χρησιμοποιείται» για τον λόγο που κατασκευάστηκε. Κάποιοι θα πρέπει να δώσουν απαντήσεις.

Γιατί ενώ όλα φαίνεται να είναι έτοιμα, το λιμάνι δεν έχει παραδοθεί ακόμα;

Υπάρχει πρόβλημα μήπως με την κατασκευή του;

Σε συνέντευξή της η Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Γυθείου Σοφία Ροζάκη τον Φεβρουάριο του 2014, είχε πει στην εκπομπή της APELA.gr "Στο δια ταύτα", «είναι ένα λιμάνι με προδιαγραφές του 1970 και δεν έχει καμία σχέση με τις ανάγκες του σήμερα». Σε άλλο σημείο της συνέντευξης της η κα Ροζάκη ανέφερε πως σύμφωνα με καπετάνιους που έχει μιλήσει, κανένας από αυτούς δεν θα πλησίαζε το λιμάνι του Γυθείου με κρουαζιερόπλοιο άνω των 160 το πολύ 170 μέτρων, την ώρα που οι μελέτες κάνουν λόγο για πλοία 200 μέτρων το ανώτερο.

Είναι αυτός ο λόγος που δεν δένουν τα κρουαζιερόπλοια;

Στην εκπομπή της APELA.gr «Απλά και Λακωνικά», ο Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ανατολικής Μάνης Πέτρος Πατσάκος, μας είχε πει πως οι τουρίστες που θα έρθουν με τα κρουαζιερόπλοια, δεν θα ωφελήσουν το Γύθειο γιατί δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές λέγοντας «ο περισσότερος κόσμος θα φεύγει, θα μεταφέρεται προς τον Μυστρά, προς την Μονεμβασιά».

Μήπως αυτός είναι ο λόγος που οι κάτοικοι δεν διαμαρτύρονται;

Επίσης ο κ. Πατσάκος στην ίδια εκπομπή είχε πει πως το κρουαζιερόπλοιο που αγκυροβολεί στα ανοικτά πληρώνει στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο του Γυθείου 200 - 300 ευρώ την ημέρα, ενώ αν δέσει στο νέο λιμάνι το κόστος μπορεί να φτάσει και 3.000 ευρώ την ημέρα.

Αυτό βεβαίως θα ήταν ένα πολύ καλό έσοδο για το Δήμο Αν. Μάνης, αλλά δεν ξέρουμε πόσα κρουαζιερόπλοια είναι διατεθειμένα να πληρώσουν αυτό το αντίτιμο για να δέσουν στο λιμάνι.

Περιφέρεια και Δήμος Αν. Μάνης πρέπει να δώσουν απαντήσεις. Γιατί πληρώσαμε 15 εκ. ευρώ και το λιμάνι του Γυθείου σήμερα δεν χρησιμοποιείται;






 
----------------------------------
Πηγή:  apela.gr
----------------------------------