Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Γιατι Κύριε Πρωθυπουργέ ;;;;;;

Κύριε Πρωθυπουργέ
Θα σας πώ μια μικρή ιστορία μια καθημερινή ιστορία ενός απλού Έλληνα πολίτη...

Δούλεψα σχεδόν 40 χρόνια, τα περισσότερα έξω από αυτή την χώρα που γεννήθηκα γιατί κάποιοι άλλοι σαν εσάς με έδιωξαν λόγω ανέχειας της εποχής εκείνης.

Δούλεψα λοιπόν τίμια και όσο μπόρεσα για 40 χρόνια και όχι σε συνηθισμένες συνθήκες αλλά σε πολύ δύσκολες και επικίνδυνες καταστάσεις.

Κι ακόμη όχι 7ωρο η 8ωρο αλλά συνήθως 12ωρο και πολύ περισσότερο....

Με τα χρήματα που κέρδισα δημιούργησα κάποια μικρή ιδιοκτησία με απόλυτα έντιμο τρόπο και πάντα εξοφλώντας έγκαιρα και πληρώνοντας όλα μου τα χρέη προς την πολιτεία και το δημόσιο ανελλιπώς, και φυσικά εξακολουθώ να διατηρώ τα ίδια πιστεύω.

Έτσι είχα την αίσθηση ότι ήμουνα νόμιμος και έντιμος πολίτης πάντοτε.

Πρίν ένα χρόνο μου κόψατε ένα σημαντικό μέρος της σύνταξης μου....

Είπα "Άντε στο καλό... για το καλό της χώρας..."

Πριν ένα χρόνο ανεβάσατε φόρους, αυξήσατε τιμές σε δημόσια αγαθά, επιτρέψατε σε πολυεθνικές καρχαριοκρατούμενες εταιρείες να εκτινάξουν τις τιμές τους στα ύψη για να "παραμείνουν" και να δίνουν δουλειά σε κάποιους συμπατριώτες μας....

Είπα "Άντε στο καλό ...για το καλό της χώρας..."

Κάποιοι φίλοι που ασχολούντε με οικονομικά μου λένε καθημερινά "Αν έχεις λίγα λεφτά βγάλτα έξω γιατί θα στα φάνε.." Εγώ δεν τους πιστεύω γιατί πίστευα στα λόγια του υπουργού σας οικονομικών που έλεγε ότι τα χρήματα είναι σίγουρα στις τράπεζες που η αξία τους υπερκαλύπτει κάθε κίνδυνο τέτοιο.

Κι εγώ έλεγα "Όχι ρε γμτ για την Ελλάδα ...εδώ θα μείνουν ...έχω εμπιστοσύνη.."

Κάποιοι άλλοι φίλοι στα διάφορα οικονομικά μπλογκς και ιστοσελίδες εδώ και ενάμισυ χρόνο ουρλιάζουν ότι έχουμε χρεοκωπήσει και απλά περιμένουμε την τελική ανακοίνωση.....

Κι εγώ έλεγα επειδή σας πίστευα....

"Πάνε να τον φάνε τον άνθρωπο προσπαθεί και θα τα καταφέρει..."

Κάποιοι άλλοι πάλι έγραφαν και γράφουν ότι "Πωλείται η χώρα ..πωλούντε τα νησιά.... πωλούντε τα σπίτια σας ... πωλούντε οι γυναίκες και οι κόρες σας... πωλείστε εσεις και όλο σας το σόϊ στο σκλαβοπάζαρο του Δ! Ράϊχ.... και άλλα παρόμοια" Κι εγώ απλά τα διάβαζα και έλεγα μέσα μου

"Πολλή φαντασία έχουν οι άνθρωποι...Τι διάολο είναι δυνατόν... Για την Ελλάδα ρε γμτ..."

Βγαίνανε στα κανάλια οι διάφοροι αντιρρησίες και έλεγαν Τρόϊκα-υποτέλεια-σκλαβιά, δεν υπαρχει κυβέρνηση, άλλοι κάνουνε κουμάντο και εγώ τους έστελνα φάσκελλα γιατί πίστευα ότι απλά προσπαθούσαν να βγάλουν πόντους πολιτικούς και να κερδίσουν ψηφοφόρους....

Και ξαφνικά κ. Πρόεδρε χτές κάποια ώρα με φώναξε η γυναίκα με τα μπιγκουτί στο κεφάλι και μούπε

"Έλα να δείς προκομένε τι λένε..."

Κάθησα λοιπόν στην καρέκλα απέναντι από το γυαλί της τηλεόρασης...

Απέναντι μου εμφανίστηκαν 4 κύριοι κοστουμάτοι, άγνωστοι σε μένα τελείως... Ο ένας μάλλον συμπαθητικός με γκρίζα μάτια και βλέμμα φαρμάκι...

Και άρχισαν να λένε και να ακούω την μετάφραση...

Τι να σου πώ κ. Πρόεδρε μου, έχασα την καρέκλα, λάβα έγινε και μου έκαψε τα οπίσθια....

Δεν είμαστε εντάξει κατάλαβα ότι λέγανε, χρωστούσαμε της Μιχαλούς λέγανε, και εγώ χρωστούσα και εσυ και όλοι μας..

Και δεν θα μας πείραζαν τα αρχαία μας λέει, αλλά τα νησιά μας και τα φιλέτα της γής και ο ορυκτός πλούτος ήτανε λέει δικά τους και τους τα χρωστάμε....

Και μετά κάπου διάβασα πως οι τράπεζες μας αξίζουν λέει το μισό και το άλλο μισό θα το πάρουν από γή, εγκαταστάσεις, σπίτια, δρόμους.... κι ότι έχουμε κινητό κι ακίνητο....

Και τάχουμε υπογράψει αυτά λένε και βάλαμε την ρημάδα την υπογραφή μας κάτω από τα ψιλά γράμματα που τώρα γίνανε βουνά....

Γιατί Κύριε Πρωθυπουργέ μου ;;;;; Γιατί ;;;;

Υ.Γ. Απλά μια τελευταία ερώτηση : Είχα αγοράσει ένα κομμάτι γής για τάφο και τώρα που κοντεύω το σκέπτομαι και γι' αυτό και σας ρωτάω.

ΑΥΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ η ΟΧΙ ;;;;
------------------------------------
InOut.gr-Αντώνης Λαμπρινίδης
------------------------------------