Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Θέμα: Παράταση και τροποποίηση υποχρεώσεων παροχής δημόσιας υπηρεσίας που έχουν επιβληθεί σε είκοσι τέσσαρες τακτικές αεροπορικές γραμμές στο εσωτερικό της Ελλάδας σύμφωνα με τα Άρθρα 16, 17 και 18 του Κανονισμού (ΕΚ) 1008/2008.

1. Παρατείνουμε από την 1η Απριλίου 2012 και τροποποιούμε τις υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας που έχουν επιβληθεί σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παρ. 4 του σκεπτικού, σε είκοσι τέσσαρες αεροπορικές γραμμές στο εσωτερικό της Ελλάδας.



1. Η παράταση και τροποποίηση των υποχρεώσεων παροχής δημόσιας υπηρεσίας αφορά στις ακόλουθες γραμμές:

• Αθήνα - Αστυπάλαια

• Αθήνα - Ικαρία

• Αθήνα - Λέρος

• Αθήνα - Μήλος

• Θεσσαλονίκη - Σάμος

• Θεσσαλονίκη - Χίος

• Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος

• Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος - Σητεία

• Αλεξανδρούπολη – Σητεία

• Άκτιο - Σητεία

• Αθήνα - Κύθηρα

• Αθήνα - Νάξος

• Αθήνα - Πάρος

• Αθήνα - Κάρπαθος

• Αθήνα - Σητεία

• Αθήνα - Σκιάθος

• Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα

• Ρόδος - Κως - Λέρος - Αστυπάλαια

• Κέρκυρα - Άκτιο - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος - Κύθηρα

• Αθήνα - Κάλυμνος

• Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα

• Αθήνα - Σκύρος

• Θεσσαλονίκη - Σκύρος

• Ρόδος – Καστελόριζο

Α) Όσον αφορά στην ελάχιστη συχνότητα πτήσεων και στις ελάχιστες προσφερόμενες θέσεις εβδομαδιαίως και ανά γραμμή:

Αθήνα – Αστυπάλαια :

Τέσσερις (4) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 140 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Έξι (6) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 240 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Αθήνα – Ικαρία :

Πέντε (5) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 250 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Εννέα (9) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 540 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Αθήνα – Λέρος :

Επτά (7) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 210 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Δώδεκα (12) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως με ένα σύνολο 600 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Αθήνα – Μήλος:

Επτά (7) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 245 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Δέκα (10) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 350 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Θεσσαλονίκη – Σάμος:

Τρεις (3) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 240 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Πέντε (5) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 400 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Θεσσαλονίκη –Χίος :

Τρεις (3) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 240 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Πέντε (5) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 400 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος

Λήμνος –Μυτιλήνη – Ρόδος:

Δύο (2) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως με ένα σύνολο 50 προσφερομένων θέσεων καθόλη τη διάρκεια το έτους

Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Ρόδος:

Μια (1) πτήση με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 25 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, καθόλη τη διάρκεια το έτους.

Λήμνος – Μυτιλήνη – Σάμος – Ρόδος:

Μια (1) πτήση με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 25 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, καθόλη τη διάρκεια το έτους

Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος:

Μια (1) πτήση με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 25 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, καθόλη τη διάρκεια το έτους.

Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος - Σητεία

Ρόδος – Κάρπαθος:

Πέντε (5) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 200 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Επτά (7) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 280 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία:

Τέσσερις (4) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 160 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Επτά (7) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 280 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Αλεξανδρούπολη - Σητεία:

Τρεις (3) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 75 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Τέσσερις (4) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 100 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Άκτιο-Σητεία:

Δύο (2) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 50 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Τρεις (3) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 75 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Αθήνα – Κύθηρα :

Έξι (6) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 240 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Οκτώ (8) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 400 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Αθήνα – Νάξος :

Έξι (6) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 180 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο

Εννέα (9) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 270 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Αθήνα – Πάρος :

Δέκα (10) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 200 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Είκοσι (20) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως με ένα σύνολο 400 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Αθήνα – Κάρπαθος:

Επτά (7) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 420 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Δέκα (10) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 600 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Αθήνα – Σητεία:

Πέντε (5) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 350 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Επτά (7) με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 490 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Αθήνα – Σκιάθος :

Δύο (2) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 60 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Οκτώ (8) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 400 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο

Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα:

Τέσσαρες (4) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 240 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Πέντε (5) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 300 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Ρόδος – Κως – Λέρος – Αστυπάλαια :

Δύο (2) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 60 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Τρεις (3) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 90 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος – Κύθηρα :

Δύο (2) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 60 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Τρεις (3) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 90 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Αθήνα – Κάλυμνος:

Επτά (7) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 210 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Δέκα (10) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 300 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα :

Δύο (2) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 120 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση κατά τη χειμερινή περίοδο.

Τέσσερις (4) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 240 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση κατά τη θερινή περίοδο.

Αθήνα – Σκύρος :

Δύο (2) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 40 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Τρεις (3) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 60 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Θεσσαλονίκη – Σκύρος:

Δύο (2) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 40 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση κατά τη χειμερινή περίοδο.

Τρεις (3) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 60 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση κατά τη θερινή περίοδο.

Ρόδος – Καστελόριζο:

Τέσσερις (4) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 100 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Επτά (7) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 175 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη θερινή περίοδο.

Ως χειμερινή και θερινή περίοδος λογίζεται αυτή που ορίζεται από την ΙΑΤΑ.

Εάν ο μέσος συντελεστής πληρότητας του συνόλου των πτήσεων σε μία γραμμή έχει υπερβεί κατά την προηγούμενη περίοδο το 75%, η ελάχιστη εβδομαδιαία συχνότητα ή οι ελάχιστες προσφερόμενες θέσεις εβδομαδιαίως μπορεί να αυξηθούν ανάλογα με τη διαπιστωθείσα αύξηση.

Η αύξηση αυτή κοινοποιείται προς τον αερομεταφορέα που εκμεταλλεύεται τη γραμμή, με συστημένη επιστολή έξι μήνες πριν από την εφαρμογή της, και τίθεται σε εφαρμογή μετά την δημοσίευσή της από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σε περίπτωση που τα διατιθέμενα αεροσκάφη δεν διαθέτουν την απαιτούμενη χωρητικότητα για την κάλυψη του ελάχιστου αριθμού προσφερόμενων θέσεων εβδομαδιαίως (που προβλέπονται στην παρ.2A) οι συχνότητες πτήσεων μπορούν να αυξηθούν αναλόγως.

Σε περίπτωση που οι πτήσεις δεν εκτελεσθούν λόγω μετεωρολογικών συνθηκών, θα πρέπει να εκτελούνται κατά τις αμέσως επόμενες ημέρες, κατά τρόπο ώστε να ικανοποιείται η εβδομαδιαία ζήτηση, λαμβάνοντας υπόψη τις ελάχιστες εβδομαδιαίως προσφερόμενες θέσεις που προβλέπονται στην παρ. 2Α.

Β) Όσον αφορά στους ναύλους:

Η τιμή αναφοράς απλής διαδρομής οικονομικής θέσης δεν μπορεί να υπερβαίνει τα ποσά που αναγράφονται κατωτέρω:

- μεταξύ Αθήνας – Αστυπάλαιας: 66,5 ευρώ

- μεταξύ Αθήνας – Ικαρίας: 60,2 ευρώ

- μεταξύ Αθήνας – Λέρου: 67,6 ευρώ

- μεταξύ Αθήνας – Μήλου: 49,7 ευρώ

- μεταξύ Θεσσαλονίκης– Σάμου : 84,4 ευρώ

- μεταξύ Θεσσαλονίκης – Χίου: 74 ευρώ

- μεταξύ Λήμνου – Ρόδου : 72,8 ευρώ

- μεταξύ Λήμνου – Μυτιλήνης: 49,7 ευρώ

- μεταξύ Λήμνου – Χίου: 49,7 ευρώ

- μεταξύ Λήμνου – Σάμου: 49,7 ευρώ

- μεταξύ Μυτιλήνης – Χίου: 41,5 ευρώ

- μεταξύ Μυτιλήνης – Σάμου: 49,7 ευρώ

- μεταξύ Μυτιλήνης – Ρόδου: 66,5 ευρώ

- μεταξύ Χίου – Σάμου: 41,5 ευρώ

- μεταξύ Χίου – Ρόδου: 55 ευρώ

- μεταξύ Σάμου – Ρόδου: 49,7 ευρώ

- μεταξύ Ρόδου – Κάσου : 47,6 ευρώ

- μεταξύ Ρόδου – Καρπάθου: 41,5 ευρώ

- μεταξύ Ρόδου – Σητείας : 56 ευρώ

- μεταξύ Καρπάθου – Σητείας: 56 ευρώ

- μεταξύ Κάσου – Σητείας: 50.8 ευρώ

- μεταξύ Καρπάθου – Κάσου: 35 ευρώ

- μεταξύ Αλεξανδρούπολης – Σητείας : 87,5 ευρώ

- μεταξύ Ακτίου – Σητείας : 87,5 ευρώ

- μεταξύ Αθήνας – Κυθήρων: 56 ευρώ

- μεταξύ Αθήνας – Νάξου: 70,7 ευρώ

- μεταξύ Αθήνας – Πάρου: 69,7 ευρώ

- μεταξύ Αθήνας – Καρπάθου: 81,2 ευρώ

- μεταξύ Αθήνας – Σητείας: 79,1ευρώ

- μεταξύ Αθήνας – Σκιάθου: 61,3 ευρώ

- μεταξύ Θεσσαλονίκης – Κέρκυρας: 78 ευρώ

- μεταξύ Ρόδου – Κω: 54 ευρώ

- μεταξύ Ρόδου – Αστυπάλαιας: 60,2 ευρώ

- μεταξύ Ρόδου – Λέρου: 60,2 ευρώ

- μεταξύ Κω – Αστυπάλαιας: 60,2 ευρώ

- μεταξύ Κω – Λέρου: 54 ευρώ

- μεταξύ Αστυπάλαιας – Λέρου: 54 ευρώ

- μεταξύ Κέρκυρας – Ακτίου: 48,7 ευρώ

- μεταξύ Κέρκυρας – Κεφαλονιάς: 48,7 ευρώ

- μεταξύ Κέρκυρας – Ζακύνθου: 60,2 ευρώ

- μεταξύ Κέρκυρας – Κυθήρων: 65 ευρώ

- μεταξύ Ακτίου – Κεφαλονιάς: 43,5 ευρώ

- μεταξύ Ακτίου – Κυθήρων: 53 ευρώ

- μεταξύ Ακτίου – Ζακύνθου: 48,7 ευρώ

- μεταξύ Κεφαλονιάς – Ζακύνθου: 48,7 ευρώ

- μεταξύ Κεφαλονιάς – Κυθήρων: 50 ευρώ

- μεταξύ Ζακύνθου – Κυθήρων: 48 ευρώ

- μεταξύ Αθήνας–Καλύμνου: 80 ευρώ

- μεταξύ Θεσσαλονίκης–Καλαμάτας: 92 ευρώ

- μεταξύ Αθήνας–Σκύρου: 53,6 ευρώ

- μεταξύ Θεσσαλονίκης –Σκύρου: