Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ 2010

Πουλάκης Δημήτριος

Αγαπητοί συμπολίτες μου

Επικοινωνόντας μαζί σας, με τη παρούσα επιστολή μου, θα ήθελα να συστηθώ.

Ονομάζομαι Πουλάκης Δημήτριος και είμαι παντρεμένος από το 1990, με τη Χρυσή θυγατέρα του Παναγιώτη Τσιτσίλια και αποκτήσαμε ένα κοριτσάκι.

Φοίτησα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Πειραιά, Ανωτάτη Εμπορική.

Υπηρέτησα στις ένοπλες Δυνάμεις ως έφεδρος Ανθυπολοχαγός Πυροβολικού. Κατά τη στρατιωτική μου θητεία και από το Δεκέμβριο του 1973 μέχρι και τον Ιούνιο του 1975 υπηρέτησα στη Κύπρο ως Διοικητής Πυροβολαρχίας στο πόλεμο κατά τη Τουρκική εισβολή και συμμετείχα στις μάχες του Πενταδάκτυλου – Λάπαθου - Καραβά και Μόρφου Κυρήνειας.

Διορίστηκα στον ΟΓΑ ως υπάλληλος το Δεκέμβριο του 1975 απ’ όπου συνταξιοδοτήθηκα το 2007 ως Ανώτερος Υπάλληλος.

Αγαπητοί φίλοι.

Τα Κύθηρα ούτως ή άλλως είναι ένας τόπος μαγικός, που με κέρδισε από την πρώτη μου επαφή μαζί τους, όπως άλλωστε κερδίζουν και το ποιο δύσκολο επισκέπτη.

Όμως εγώ ποτέ δεν είδα τον εαυτό μου σαν απλό επισκέπτη , ένας λόγος ήταν ότι είχα την τύχη να έχω ως ξεναγό και καθοδηγητή τον αείμνηστο πεθερό μου Παναγιώτη Τσιτσίλια, που είχε δραστηριοποιηθεί ενεργά ως πρόεδρος της κοινότητας Φριλιγκιανίκων, για τη κατασκευή του Λιμανιού , του Αεροδρομίου καθώς και άλλων σημαντικών έργων.

Σιγά, σιγά μου γνώρισε τις ομορφιές του νησιού, την μακρά ιστορία του, με μπόλιασε με την αγάπη και το ενδιαφέρον του, για τους αγνούς, αυθεντικούς και με φιλελεύθερο πνεύμα συντοπίτες του, αλλά και με όραμα και σεβασμό για την ανάπτυξή του.

Με αυτή την αγάπη και προθυμία πιστεύω ότι σκύψαμε μαζί με την αγαπημένη μου σύζυγο, στα προβλήματα των Κυθηρίων, με απόλυτη διάθεση να βοηθήσουμε, μέσα από την εργασία μας στον ΟΓΑ.

Μετά την συνταξιοδότηση μας, κατοικούμε πλέον από το 2007 μόνιμα στο Διακόφτι.

Βλέποντας το έργο που έχει συντελεστεί στο νησί μας, την τελευταία τετραετία, από τον Δήμαρχο κ. Θεόδωρο Κουκούλη, αποφάσισα να συμμετάσχω στο συνδυασμό «ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ, ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΡΓΟ», ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος.

Αγαπητοί Φίλες και Φίλοι.

Ζητώ να με τιμήσετε με τη ψήφο σας στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου και σας υπόσχομαι αυτή η εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου, να μου δώσει δύναμη να εργασθώ με όλες μου τις δυνάμεις, για τη συνέχιση του έργου που έχει ξεκινήσει από το 2007, για να δούμε τα Κύθηρα μας