Κύριε Λαμπρινίδη.
Η κρίση και η επερχόμενη (φτώχεια) φέρνουν αντιπαραθέσεις στις κοινωνικές ομάδες. Η Ακτοπλοΐα περνάει μια μεγάλη κρίση με άγνωστες εξελίξεις , που μπορεί να επηρεάσουν και την συνοχή της Ελλάδας.
Οι κοινωνικές ομάδες προσπαθούν να βρουν το δίκιο τους στα αδιέξοδα που δημιουργούνται και ιδιαίτερα οι Νησιώτες.
Τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα είχαν πράγματι, τα τελευταία δυο χρόνια μια ιδιαίτερα καλή ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση, από το τοπικό πλοίο (2010 - 101.670 επιβάτες - 29.183 ΙΧ - 10.237 Φορτηγά, από και προς Νεάπολη ) και το περιφερειακό πλοίο (2010 - 63.179 επιβάτες - 12.126 ΙΧ και 2.176 Φορτηγά, από και προς Κρήτη, Πελοπόννησο , Πειραιά).
Και τα δυο πλοία κατά την εκτίμηση μου, με αξιόλογες Υπηρεσίες προσπάθησαν να είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους και αυτό είναι που μετράει.
Θα ήταν άδικο για την πλοιοκτησία να μην αναγνωρισθεί αυτή η προσπάθεια καλής εκτέλεσης των δρομολογίων , θα ήταν άδικο για τις τοπικές κοινωνίες να μην τους αναγνωρισθεί η στήριξή των πλοίων, θα ήταν άδικο για τον επιβάτη να του αφαιρέσουμε την προσωπική του γνώμη.
Η εταιρεία μας δεν έχει αντιπαράθεση με κανένα στην θάλασσα και η Πολιτεία πιστεύω ότι κάνει ότι είναι δυνατόν για να μην υπάρχουν προβλήματα στα Νησιά και αν η Πολιτεία σέβεται τις συμβάσεις τις σεβόμαστε και εμείς. .
Όμως το λέω και το πιστεύω , το δίκαιο των Νησιωτών είναι πάνω από όλα και βέβαια δεν διεκδικούμε καμιά αποκλειστικότητα σε αυτή την ευαισθησία.
Μανώλης Γαλανάκης
Διευθύνων Σύμβουλος ΛΑΝΕ