Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Απλά για να γνωρίζουμε ΟΛΟΙ γιατί επιμένουμε στην δικαστική και νομική οδό επίλυσης του ακτοπλοϊκού θέματος της γραμμής Πειραιά-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Καστέλι...

Η ισχύουσα σύμβαση ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ της ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ακτοπλοϊκής ΓΡΑΜΜΗΣ



Και μετά τις 28-08-2014 και εφόσον η "απλόχερη προς τους εφοπλιστές" πολιτεία τους εξυπηρέτησε υπερ το δέον και καθιέρωσε χαριστική περίοδο τι θα εισπράξει σαν εχέγγυο ;;;; 
Ή το μόνο εχέγγυο είναι να πάρει και την τελευταία δεκάρα από τους συνταξιούχους και τους άνεργους Έλληνες ;;;;;

Μήπως ο κύριος εισαγγελέας θα έπρεπε αυτοδικαίως να εξετάσει μία μία ΟΛΕΣ τις συμβάσεις των Αγόνων γραμμών η φοβάται και αυτός το "Μεγάλο Αφεντικό" από την Κρήτη ;;;;;;

Γιατί λοιπόν αυτή η πρεμούρα για διακοπή μιας ακτοπλοϊκής γραμμής που διαρκεί 70 χρόνια ;;;;  
Τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κρύβεται από πίσω ;;;;; 
Και ποιούς "αφέντες" υπηρετεί ο κ. Βαρβιτσιώτης ;;;; 
Και μην τολμήσει να πεί ότι είναι επιταγή της Ευρώπης γιατί όταν  {σε πολύ σύντομο διάστημα...} θα βρεθεί να μην τον αναγνωρίζει ούτε ο περιπτεράς της γωνίας και ξαναγίνει άνεργος και ατάλαντος πολίτης τότε ίσως λειτουργήσει αυτοδίκαια ... η μνήμη και η μήνη......