Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

2η Επιστολή κ. Αντώνη Μάγειρου

Αγαπητοί μου συμπατριώτες για μια ακόμα φορά θα σας γίνω ενοχλητικός. Η μάλλον θα σας το θυμίζω όσο είμαι ζωντανός. 
 
Φίλοι μου επειδή αγαπώ και λατρεύω το νησί μας και μαζί όλους εσάς που ζείτε πάνω του. 

Λοιπόν να ξεχάσετε το παμπάλαιο μίσος του τοπικισμού βορά-νότου και να δούμε όλοι μαζί ότι η ευημερία και η ανάπτυξη του νησιού μας θα εκλιφθεί δυνατά, σταθερά και για πάντα, μόνο όταν θα μπορέσουμε όλοι μαζί να φέρουμε πίσω ξανά τα κρουαζιερόπλοια. 

Δεν είναι δύσκολο ούτε δαπανηρό. Φίλοι μου όσο οι λαοί θα φτωχαίνουν και οι αποδοχές τους θα λιγοστεύουν, θα ταξιδεύουν για διακοπές ομαδικά και ο μόνος τρόπος είναι τα κρουαζιερόπλοια.
 
Το νησί μας το ξέρουν οι εταιρίες, το ζητάνε, το θέλουν, όχι όμως εάν τα πλοία τους δεν μπορούν να δεθούν με ασφάλεια που αυτό εξαρτάται από μας και από τον Δήμο μας.
 
Οι εταιρίες, φίλοι μου, βγάζουν περισσότερα χρήματα πουλώντας εκδρομές πάνω σε κάθε προορισμό, παρά το πακέτο της 7ήμερης ή 14ήμερης κρουαζιέρας. Το νησί μας, φίλοι μου, έχει όλες αυτές της φυσικές ομορφιές που οι λεωφορειούχοι θα αναγκαζόντουσαν να πάρουν και αλλά λεωφορεία, για να τους μεταφέρουνε.
 
Ας πούμε λοιπόν ότι καθόμαστε 10 άνθρωποι και συνενοουμεθα με ποιο τρόπο θα πείσουμε τον Δήμο να εντάξει την προέκταση του μώλου στο Καψάλι σε αναπτυξιακό πρόγραμμα, να γίνει το έργο και να έρθουν πίσω τα κρουαζιερόπλοια.
 
Εμείς θα κάνουμε και πρόταση σχεδίου για την περιήγηση των επιβατών στο νησί με τα λεωφορεία. 

Όταν τα λεωφορεία πάνε Μυλοπόταμο για καφέ και τον καταρράκτη, Ποταμό για καφέ και ψώνια, Καραβά για λάδι και παξιμάδια, Πελαγία για φαγητό και μπύρα και εάν η ώρα το επιτρέπει και Αβλέμονα. Νομίζετε ότι αυτό δεν θα έχει επιτυχία για όλους εμάς. 

Μετά από αυτό, φίλοι μου, θα δείτε πόσοι Ευρωπαίοι θα έλθουν να αγοράσουν σπίτι η οικόπεδο για να χτίσουν. Εάν κάποιοι από εσάς, φίλοι μου, μετά από αυτή  τη πρότασή  μου αισθάνεστε ακόμα μίσος και αντιπάθεια και δεν προτάσσετε το καλό του νησιού μας, υποχωρήστε για το καλό των παιδιών σας και των εγγονών σας διότι μόνο έτσι θα δει το νησί μας  πλούτο και ανάπτυξη χωρίς κατάλοιπα και επιπτώσεις.


Με πολύ αγάπη για όλους
Αντώνης Σ. Μάγειρος