Σήμερα το πρωί είχα τη χαρά και τιμή να βρεθώ στο πλοίο ΙΟΝΙΣ μετά από
πρόσκληση των πλοικτητών του κ. Τουρλομούση και κ. Τσαϊλά. Το πλοίο
ολοκλήρωσε με επιτυχία τον δοκιμαστικό του πλου από τα Ναυπηγεία Χαλκίτη
στο Πέραμα μέχρι έξω από το νησί της Αίγινας. Μέσα σε λίγη ώρα ανέπτυξε
ταχύτητα σχεδόν 18,5 κόμβων! Πλοίαρχος είναι ο Cpt Δημήτριος Λαδάς, ένα
από τα πλέον δυνατά ονόματα της ακτοπλοϊας μας!
Οι νέοι πλοιοκτήτες του ΙΟΝΙΣ είναι γνωστοί στα Κύθηρα για την αξιοπιστία τους, τη φερεγγυότητά τους και τη νοικοκυροσύνη τους. Από την αρχή που ξέσπασε η συγκοινωνιακή κρίση στο νησί με την πρόωρη αποχώρηση του ΚΟΡΝΑΡΟΣ, επιλέξαμε ως Δημοτική Αρχή το δρόμο της ευθύνης και όχι της οργής ή της παρόρμησης. Εάν ταυτιζόμασταν με τις ακραίες φωνές περί κατάληψης του Υπουργείου, ευρείας δημοσιοποίησης, δελτίων ειδήσεων, διαμαρτυριών άνευ αντικρίσματος κ.λπ. μέσα στη σεζόν, τότε είναι μαθηματικά βέβαιον ότι η πτώση της τουριστικής κίνησης στο νησί θα ήταν πολλαπλάσια αφού τα αρνητικά δημοσιεύματα μέσα στο καλοκαίρι με βαρύγδουπους τίτλους "χωρίς καράβι τα Κύθηρα", θα προκαλούσαν πανικό στους υποψήφιους επισκέπτες.
Επιλέξαμε την ΕΥΘΥΝΗ και σε συνεργασία με την Τουριστική Επιτροπή και τους επαγγελματίες εντείναμε τη διαφήμιση του νησιού μας στην Πελοπόννησο και την Αττική με αποτέλεσμα να αντισταθμίσουμε πάνω από τα 2/3 της επιβατικής κίνησης που έφερνε στο νησί το ΚΟΡΝΑΡΟΣ. Και όλα αυτά αποδεικνύονται από τα στοιχεία της επιβατικής κίνησης, που έκλεισε μεν με μείωση σε σχέση με το 2016 (χρονιά ρεκόρ για το νησί), με πολύ λιγότερη όμως μείωση σε σχέση με την αρχικά αναμενόμενη. Και σε αυτό συνέβαλε φυσικά το τοπικό πλοίο ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ που στάθηκε για ακόμα μία φορά στο ύψος των περιστάσεων.
Την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινάει το ΙΟΝΙΣ (Τρίτη ή Παρασκευή, ανάλογα με τις γραφειοκρατικές διαδικασίες του ΥΝΝΠ). Με ημερήσια δρομολόγια που δεν θα ταλαιπωρούν τους επιβάτες, με αναχώρηση από Πειραιά κάθε Τρίτη και Παρασκευή πρωί, με το δρομολόγιο του Γυθείου τις Τετάρτες και με δυνατότητα επιπλέον (μη επιδοτούμενων) δρομολογίων το καλοκαίρι.
Είμαι ΒΕΒΑΙΟΣ ότι οι αυξημένες επιδοτήσεις που ζητήσαμε από το ΥΝΝΠ και έγιναν δεκτές, θα επιτύχουν πλέον του σκοπού τους. Οι νέοι πλοιοκτήτες του ΙΟΝΙΣ δεν ενδιαφέρονται να εκτελέσουν τις γραμμές διεκπεραιωτικά όπως έκανε το ΚΟΡΝΑΡΟΣ, απλά για να "πέφτει" η επιδότηση.
Ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με το Δήμο και τους φορείς στον τομέα της διαφήμισης και της προβολής, ώστε να αυξηθεί η επιβατική κίνηση, να διευρυνθεί η σεζόν, να υπάρξει συνολικό όφελος στο νησί μας με προοπτική και βάθος χρόνου.
Στο πρώτο δρομολόγιο του ΙΟΝΙΣ θα είμαστε όλοι στο λιμάνι για να το υποδεχθούμε!
Τα συγκοινωνικά δεδομένα των νησιών μας αλλάζουν, η συγκοινωνία αναβαθμίζεται, η ανάπτυξη του τόπου μας μπορεί πλέον να ειδωθεί με καλλίτερες προοπτικές.
Νοιώθουμε ΔΙΚΑΙΩΣΗ που κερδίσαμε και αυτή τη μάχη, πάντα με τη συνεργασία και τα ευήκωα ώτα της ηγεσίας του Υπουργείου Ναυτιλίας και με τη βοήθεια μιας σειράς φορέων και παραγόντων που θα αναφερθούν διεξοδικά.
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!
----------------------------------------------
Στράτος Χαρχαλάκης
----------------------------------------------
Οι νέοι πλοιοκτήτες του ΙΟΝΙΣ είναι γνωστοί στα Κύθηρα για την αξιοπιστία τους, τη φερεγγυότητά τους και τη νοικοκυροσύνη τους. Από την αρχή που ξέσπασε η συγκοινωνιακή κρίση στο νησί με την πρόωρη αποχώρηση του ΚΟΡΝΑΡΟΣ, επιλέξαμε ως Δημοτική Αρχή το δρόμο της ευθύνης και όχι της οργής ή της παρόρμησης. Εάν ταυτιζόμασταν με τις ακραίες φωνές περί κατάληψης του Υπουργείου, ευρείας δημοσιοποίησης, δελτίων ειδήσεων, διαμαρτυριών άνευ αντικρίσματος κ.λπ. μέσα στη σεζόν, τότε είναι μαθηματικά βέβαιον ότι η πτώση της τουριστικής κίνησης στο νησί θα ήταν πολλαπλάσια αφού τα αρνητικά δημοσιεύματα μέσα στο καλοκαίρι με βαρύγδουπους τίτλους "χωρίς καράβι τα Κύθηρα", θα προκαλούσαν πανικό στους υποψήφιους επισκέπτες.
Επιλέξαμε την ΕΥΘΥΝΗ και σε συνεργασία με την Τουριστική Επιτροπή και τους επαγγελματίες εντείναμε τη διαφήμιση του νησιού μας στην Πελοπόννησο και την Αττική με αποτέλεσμα να αντισταθμίσουμε πάνω από τα 2/3 της επιβατικής κίνησης που έφερνε στο νησί το ΚΟΡΝΑΡΟΣ. Και όλα αυτά αποδεικνύονται από τα στοιχεία της επιβατικής κίνησης, που έκλεισε μεν με μείωση σε σχέση με το 2016 (χρονιά ρεκόρ για το νησί), με πολύ λιγότερη όμως μείωση σε σχέση με την αρχικά αναμενόμενη. Και σε αυτό συνέβαλε φυσικά το τοπικό πλοίο ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ που στάθηκε για ακόμα μία φορά στο ύψος των περιστάσεων.
Την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινάει το ΙΟΝΙΣ (Τρίτη ή Παρασκευή, ανάλογα με τις γραφειοκρατικές διαδικασίες του ΥΝΝΠ). Με ημερήσια δρομολόγια που δεν θα ταλαιπωρούν τους επιβάτες, με αναχώρηση από Πειραιά κάθε Τρίτη και Παρασκευή πρωί, με το δρομολόγιο του Γυθείου τις Τετάρτες και με δυνατότητα επιπλέον (μη επιδοτούμενων) δρομολογίων το καλοκαίρι.
Είμαι ΒΕΒΑΙΟΣ ότι οι αυξημένες επιδοτήσεις που ζητήσαμε από το ΥΝΝΠ και έγιναν δεκτές, θα επιτύχουν πλέον του σκοπού τους. Οι νέοι πλοιοκτήτες του ΙΟΝΙΣ δεν ενδιαφέρονται να εκτελέσουν τις γραμμές διεκπεραιωτικά όπως έκανε το ΚΟΡΝΑΡΟΣ, απλά για να "πέφτει" η επιδότηση.
Ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με το Δήμο και τους φορείς στον τομέα της διαφήμισης και της προβολής, ώστε να αυξηθεί η επιβατική κίνηση, να διευρυνθεί η σεζόν, να υπάρξει συνολικό όφελος στο νησί μας με προοπτική και βάθος χρόνου.
Στο πρώτο δρομολόγιο του ΙΟΝΙΣ θα είμαστε όλοι στο λιμάνι για να το υποδεχθούμε!
Τα συγκοινωνικά δεδομένα των νησιών μας αλλάζουν, η συγκοινωνία αναβαθμίζεται, η ανάπτυξη του τόπου μας μπορεί πλέον να ειδωθεί με καλλίτερες προοπτικές.
Νοιώθουμε ΔΙΚΑΙΩΣΗ που κερδίσαμε και αυτή τη μάχη, πάντα με τη συνεργασία και τα ευήκωα ώτα της ηγεσίας του Υπουργείου Ναυτιλίας και με τη βοήθεια μιας σειράς φορέων και παραγόντων που θα αναφερθούν διεξοδικά.
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!
----------------------------------------------
Στράτος Χαρχαλάκης
----------------------------------------------