Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Πως ο Σαμαράς επανέφερε την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία στα Κύθηρα!

Πως ο Σαμαράς επανέφερε την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία στα Κύθηρα!

“Απέδωσαν οι πιέσεις  του Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου στο Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Κυθήρων! Οι δύο υπουργοί που τους συνδέει μακρά φιλία, συναντήθηκαν σήμερα το πρωί και συζήτησαν εκ νέου για το ζήτημα”, αναφέρει σε γραπτό της μήνυμα η Άσπα Σταθοπούλου προ διημέρου(χωρίς να εξηγεί τι είναι κι από στέλνει το κείμενο).

Η κα Σταθοπούλου, που προφανώς έπαιξε το ρόλο ¨ταχυδρόμου¨ για την απόφαση αυτή, επιχειρεί να μας παραπλανήσει, καθώς τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν διόλου με  τον τρόπο αυτό, όπως θα δείτε στη συνέχεια.

Ως αποτέλεσμα, την Παρασκευή ξεκινούν τα δρομολόγια του «Βιτσέντζος Κορνάρος». Συγκεκριμένα, αποκαθίσταται η ακτοπλοϊκή σύνδεση των Κυθήρων με τον Πειραιά από την ερχόμενη Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου, όποτε και θα ξεκινήσει δρομολόγιο το επιβατηγό Βιτσέντζος Κορνάρος.

Οι δυσοίωνες προοπτικές για κατάργηση της γραμμής λόγω υψηλού κόστους δεν επαληθεύτηκαν. Στις 5 Φεβρουαρίου το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών  εξέτασε  το αίτημα της εταιρείας «ΛΑΝΕ» να της δοθεί παράταση μέχρι τον Αύγουστο του 2015 για αντικατάσταση του πλοίου που εκτελεί τώρα το δρομολόγιο στη γραμμή Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Κρήτη, σύμφωνα με το άρθρο 221 του ν. 4072/2012. Η αίτηση έγινε δεκτή και η γραμμή δεν θα καταργηθεί.

Παράλληλα η Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου προχώρησε σε  αναπροσαρμογή του μισθώματος της σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης δρομολογιακής γραμμής.

Ειδικότερα σύμφωνα με την απόφαση την οποία υπογράφει ο  υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης και η οποία έχει αναρτηθεί στη «Διαύγεια», η αναπροσαρμογή  γίνεται  από 1/11/2013 έως 31/10/2014“.

Η πραγματικότητα
Η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική! Ο υπουργός Ναυτιλίας ήταν απολύτως αποφασισμένος να διακόψει τη γραμμή Πειραιάς  Κύθηρα του πλοίου της ΛΑΝΕ, Βιτσέντζος Κορνάρος, κατόπιν συμφωνίας με την εταιρία.

Μάλιστα, φιλικά προσκείμενο σ αυτόν εφοπλιστικό περιοδικό έγραψε σε στήλη άρθρο με τίτλο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ και υπογραφή Βάσω Ερμογένη, ανάμεσα στ άλλα για να στηρίξει την απόφασή του:

Δεν μπορεί, όσο στα Κύθηρα θα κατεβαίνουν κομματικοί, παπάδες, συνδικαλιστές, κοινοτάρχες, δήμαρχοι, παράγοντες, να διαμαρτυρηθούν υπέρ της διατήρησης της γραμμής Πειραιάς-Κύθηρα-Κρήτη.

Δεν τους φτάνει, λένε, η σύνδεση με το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ. Δεν τους νοιάζει ότι άλλα νησιά δεν έχουν καθόλου καθημερινή σύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα. Ωραία η εκδρομή, δεν λέμε, αλλά έλεος, ξεχνάτε ότι ο κάθε επιβάτης πρέπει να επιχορηγείται/επιδοτείται με 200 ευρώ από εμάς τους υπόλοιπους;

Δεν μπορεί, όσο ο καθένας έχει το χαβά του. Έλεος με τα βιλαέτια. Γιατί δεν πάει άλλο. Δεν μπορεί.

Φυσικά η κυρία δεν ξέρει τίποτε για την υπόθεση αυτή, αλλά τι να γίνει…

Η παρέμβαση Αρβανιτόπουλου
Στο σημείο αυτό επενέβη ο υπουργός Παιδείας και βουλευτής Α¨Πειραιά, Κ. Αρβανιτόπουλος και προσπάθησε να τον μεταπείσει. Μάλιστα οργάνωσε, κυριολεκτικά, και την συνάντηση ορισμένων Κυθηρίων παραγόντων στο υπ. Εμπορικής Ναυτιλίας τον Ιανουάριο, αλλά κι αυτή η συνάντηση απέτυχε να έχει θετικό αποτέλεσμα.
 
Στη συνέχεια, συναντήθηκε για το θέμα με τον πρωθυπουργό Αντ. Σαμαρά στο Μέγαρο Μαξίμου και τον πληροφόρησε ότι δεν είναι δυνατόν η μεταβολή της ναυτιλιακής πολιτικής της χώρας να αφορά ΜΟΝΟ τα Κύθηρα και πήρε την υπόσχεση ότι θα υπάρξει πρωθυπουργική παρέμβαση.

Πράγματι υπήρξε αλλά χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα από πλευράς Μ. Βαρβιτσιώτη. Κι έτσι, φτάσαμε στην επίσκεψη του πρωθυπουργού στο Άγιον  Όρος. Εκεί, στην ησυχία του Άθω, ο κ. Αρβανιτόπουλος προχώρησε σε νέα συζήτηση με τον πρωθυπουργό, για να πάρει απάντηση “καλά θα το τακτοποιήσω”.

Και το τακτοποίησε...........................
--------------------------------------------
Πηγή: e-dragoumanos.eu
--------------------------------------------