«Γίνεται προσπάθεια να σωθεί το έργο και μετά να δούμε πότε θα τελειώσει», μας είπε στέλεχος του υπουργείου Υποδομών, απαντώντας στο ερώτημά μας εάν ισχύει το χρονοδιάγραμμα για ολοκλήρωση του περιφερειακού Καλαμάτας μέσα στο 2014.
Παραδέχτηκε μάλιστα ότι το έργο υπολειτουργεί και δεν υλοποιείται με τους ρυθμούς που πρέπει. Επεσήμανε πως πρέπει να αναθεωρηθεί η σύμβαση παραχώρησης για να προχωρήσει το έργο, και εξήγησε ότι γίνεται προσπάθεια να κλείσει η υπόθεση και να πάει στη Βουλή για να ψηφιστεί. Όμως, πρέπει να προηγηθεί η έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (απαιτείται η συμφωνία της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού) και στη συνέχεια η αναθεωρημένη σύμβαση να περάσει πρώτα από το Ελεγκτικό Συνέδριο και μετά από τη Βουλή.
Κατά την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης πρέπει να δοθεί η πρόσθετη εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, την οποία ζητεί η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων από το 2017 και μετά. Και αυτό γιατί η ΕΤΕΠ έχει υιοθετήσει ένα αρνητικό σενάριο, σύμφωνα με το οποίο το 2017 η κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας θα εξακολουθεί να κινείται σε πτωτικά επίπεδα, σε χαμηλότερα απ’ αυτά του 2013 και του 2014, και θα χρειαστούν επιπλέον χρήματα για να καλυφθεί η ζημιά. Χρήματα που θα πρέπει να εγγυηθεί το Ελληνικό Δημόσιο. Με την εγγύηση αυτή που θα εγκρίνει η Βουλή, οι τράπεζες θα ανοίξουν και πάλι τους κρουνούς της χρηματοδότησης, των δανείων που έχουν υπογράψει, για να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί το έργο.
---------------------------------------------------
Πηγή: eleftheriaonline.gr-Γιάννης Σινάπης
---------------------------------------------------
Παραδέχτηκε μάλιστα ότι το έργο υπολειτουργεί και δεν υλοποιείται με τους ρυθμούς που πρέπει. Επεσήμανε πως πρέπει να αναθεωρηθεί η σύμβαση παραχώρησης για να προχωρήσει το έργο, και εξήγησε ότι γίνεται προσπάθεια να κλείσει η υπόθεση και να πάει στη Βουλή για να ψηφιστεί. Όμως, πρέπει να προηγηθεί η έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (απαιτείται η συμφωνία της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού) και στη συνέχεια η αναθεωρημένη σύμβαση να περάσει πρώτα από το Ελεγκτικό Συνέδριο και μετά από τη Βουλή.
Κατά την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης πρέπει να δοθεί η πρόσθετη εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, την οποία ζητεί η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων από το 2017 και μετά. Και αυτό γιατί η ΕΤΕΠ έχει υιοθετήσει ένα αρνητικό σενάριο, σύμφωνα με το οποίο το 2017 η κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας θα εξακολουθεί να κινείται σε πτωτικά επίπεδα, σε χαμηλότερα απ’ αυτά του 2013 και του 2014, και θα χρειαστούν επιπλέον χρήματα για να καλυφθεί η ζημιά. Χρήματα που θα πρέπει να εγγυηθεί το Ελληνικό Δημόσιο. Με την εγγύηση αυτή που θα εγκρίνει η Βουλή, οι τράπεζες θα ανοίξουν και πάλι τους κρουνούς της χρηματοδότησης, των δανείων που έχουν υπογράψει, για να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί το έργο.
---------------------------------------------------
Πηγή: eleftheriaonline.gr-Γιάννης Σινάπης
---------------------------------------------------