Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Δεν θα το έχανε..................

Μια γυναίκα πηγαίνει την δεκαεξάχρονη κόρη της στον γιατρό.

- "λοιπόν, κυρία μου, ποιο είναι το πρόβλημα;", ρωτά ο γιατρός.

- "η κόρη μου, η καιτούλα. εχει αρχίσει να παίρνει βάρος και το πρωί έχει αναγούλες..."

Ο γιατρός εξετάζει την καιτούλα και μετά γυρίζει στη μητέρα της και λέει:
- "δεν ξέρω πως να σας το πω, κυρία μου, αλλά η καιτούλα σας είναι έγκυος. περίπου 4 μηνών θα έλεγα!"

Η μητέρα απορεί:
- "έγκυος; δεν είναι δυνατόν! η κόρη μου δεν βρέθηκε ποτέ μόνη της με άντρα!!! έτσι δεν είναι, κούκλα μου;"

- "έτσι, μαμά. ούτε με φίλησε άντρας ποτέ!"

Ο γιατρός γυρνάει προς το παράθυρο και μένει εκεί κοιτάζοντας έξω.

Μετά από πέντε λεπτά η μητέρα ρωτάει:
- "συμβαίνει κάτι, γιατρέ;"

Και ο γιατρός:
- "οχι. απλώς την τελευταία φορά που έγινε κάτι ανάλογο, ένα αστέρι φάνηκε στην ανατολή και από κει ήρθαν τρεις σοφοί μάγοι... ε, αυτή τη φορά δεν θα το χάσω με τίποτα!!!"