Το ιστιοφόρο "SAHIKA" το οποίο είχε συλληφθεί στην Νότια περιοχή των Κυθήρων από τις λιμενικές αρχές και είχε οδηγηθεί στο Καψάλι Κυθήρων λόγω μεταφοράς 122 λαθρομεταναστών, μετά την απομάκρυνση χθές βράδυ των λαθρομεταναστών αλλά και του πληρώματος των δουλεμπόρων, μεταφέρθηκε σήμερα το πρωϊ στις 11:00 στο κεντρικό λιμάνι του Διακοφτιού Κυθήρων.
Η μεταφορά του έγινε σύμφωνα με οδηγίες της Λιμενικής αρχής για να υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια και προφύλαξη του σκάφους από οιανδήποτε ενέργεια που θα αποσκοπούσε την αλοίωση της κατάστασης του.
Είναι γνωστή η τύχη παρόμοιου σκάφους τα προηγούμενα χρόνια και η καταλήστευση του από τα υπάρχοντα επί του σκάφους.
Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους: Την πρώτη παρατήρηση που κάνουμε είναι ότι το σκάφος "SAHIKA", όταν έδεσε στο Καψάλι έφερε στην σωσίβια λέμβο του μία μεγάλη εξωλέμβια μηχανή (φωτογραφία 1).
Σήμερα κατά την αποχώρηση του και κατεύθυνση του προς το λιμάνι του Διακοφτιού η συγκεκριμμένη εξωλέμβια μηχανή δεν ήταν στην θέση της. (Φωτογραφία 2).
Θα διέλυε κάθε υποψία για τυχόν οιασδήποτε παράνομης πράξης μία καθαρή απάντηση των λιμενικών αρχών του τι συμβαίνει με το σχετικό θέμα.
Φωτογραφία 1
Φωτογραφία 2
Επίσης είναι καλό να γνωρίζουν όλοι οι επίδοξοι πλιατσικαδόροι ότι υπάρχει πλήρες αρχείο υπαρχόντων συσκευών και εγκαταστάσεων του σκάφους στην διάθεση των αρχών με τα απαράιτητα ντοκουμέντα και τυχόν αφαίρεση τους και ανεύρεση στην κατοχή κάποιων επισύρει βαρειές νομικές συνέπειες.
Τέλος θα αναρωτηθούμε τι συμβαίνει νομικά όταν ένα σκάφος κατάσχεται στην περιοχή κάποιου Δήμου και επίσης αναρωτόμεθα εάν ίσως κατά την οιαδήποτε μελλοντική δημοπρασία του σκάφους, σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς περί πειρατείας και λαθραίας μεταφοράς, θα μπορούσε να επωφεληθεί και ο φιλοξενών Δήμος με την ενίσχυση του Δημοτικού του ταμείου.
---------------------------------------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης-Φωτογραφίες Γιώργος Σάμιος
---------------------------------------------------------------------
Η μεταφορά του έγινε σύμφωνα με οδηγίες της Λιμενικής αρχής για να υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια και προφύλαξη του σκάφους από οιανδήποτε ενέργεια που θα αποσκοπούσε την αλοίωση της κατάστασης του.
Είναι γνωστή η τύχη παρόμοιου σκάφους τα προηγούμενα χρόνια και η καταλήστευση του από τα υπάρχοντα επί του σκάφους.
Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους: Την πρώτη παρατήρηση που κάνουμε είναι ότι το σκάφος "SAHIKA", όταν έδεσε στο Καψάλι έφερε στην σωσίβια λέμβο του μία μεγάλη εξωλέμβια μηχανή (φωτογραφία 1).
Σήμερα κατά την αποχώρηση του και κατεύθυνση του προς το λιμάνι του Διακοφτιού η συγκεκριμμένη εξωλέμβια μηχανή δεν ήταν στην θέση της. (Φωτογραφία 2).
Θα διέλυε κάθε υποψία για τυχόν οιασδήποτε παράνομης πράξης μία καθαρή απάντηση των λιμενικών αρχών του τι συμβαίνει με το σχετικό θέμα.
Φωτογραφία 1
Φωτογραφία 2
Επίσης είναι καλό να γνωρίζουν όλοι οι επίδοξοι πλιατσικαδόροι ότι υπάρχει πλήρες αρχείο υπαρχόντων συσκευών και εγκαταστάσεων του σκάφους στην διάθεση των αρχών με τα απαράιτητα ντοκουμέντα και τυχόν αφαίρεση τους και ανεύρεση στην κατοχή κάποιων επισύρει βαρειές νομικές συνέπειες.
Τέλος θα αναρωτηθούμε τι συμβαίνει νομικά όταν ένα σκάφος κατάσχεται στην περιοχή κάποιου Δήμου και επίσης αναρωτόμεθα εάν ίσως κατά την οιαδήποτε μελλοντική δημοπρασία του σκάφους, σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς περί πειρατείας και λαθραίας μεταφοράς, θα μπορούσε να επωφεληθεί και ο φιλοξενών Δήμος με την ενίσχυση του Δημοτικού του ταμείου.
---------------------------------------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης-Φωτογραφίες Γιώργος Σάμιος
---------------------------------------------------------------------