Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ Γ.Γ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Θεμα: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Καλησπέρα
ονομάζομαι Χαρχαλάκης Ευστράτιος και διαμένω στην Αθήνα.
Τις τελευταίες ημέρες έχω δεχθεί δύο (2) πολύ ενοχλητικά τηλεφωνήματα στον ανωτέρω αριθμό κινητού τηλεφώνου από απόρρητο αριθμό. Το τελευταίο που δέχθηκα ήταν σήμερα στις 12:03 ενώ το πρώτο εχθές Παρασκευή. Μου είπαν ότι μου τηλεφωνούν από την "υπηρεσία πράσινης ενέργειας του Υπουργείου Ανάπτυξης" και ότι έχουν να μου προτείνουν κάποιον τρόπο για να μειώσω την κατανάλωση του ρεύματος της ΔΕΗ στο σπίτι μου.
Επειδή είμαι πάρα πολύ υποψιασμένος σας καταναλωτής αλλά και σαν άνθρωπος, η πρώτη μου ερώτηση ήταν αν όντως αποτελούν δημόσια υπηρεσία υπαγόμενη στο Υπουργείο Ανάπτυξης. Μόλις ρώτησα κάτι τέτοιο η τηλεφωνήτρια με παρέπεμψε αμέσως σε έναν αγενέστατο κύριο που μου συστήθηκε ως ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας ονόματι Καλιαδέλλης Κωνσταντίνος. Στις επίμονες ερωτήσεις μου γιατί κοροϊδεύουν τον κόσμο και λένε πως είναι του Υπουργείου Ανάπτυξης ενώ είναι ιδιωτική εταιρεία, ο κύριος αυτός τόσον εχθές όσο και στο σημερινό (24-11) τηλεφώνημα μου απάντησε με περισσό θράσος και απύθμενη αναίδεια ως εξής "και ποιος είσαι εσύ που θα μας κάνεις έλεγχο; τι πρόβλημα έχεις;". Αφού λοιπόν τον προειδοποίησα ότι θα τους πάω δικαστικώς για παραπλάνηση, τότε παραδέχτηκε ότι δεν είναι του Υπουργείου, αλλά ότι είναι αδειοδοτημένοι από το Υπουργείο ενώ ο ίδιος αρνιόταν να δεχθεί ότι αποτελούν ιδιωτική εταιρεία και επέμενε στον όρο "υπηρεσία".
Όπως αντιλαμβάνεστε πρόκειται για μεγάλους απατεώνες, του κοινού ποινικού δικαίου που βασίζονται στην άγνοια του κόσμου και στο γεγονός ότι λόγω κρίσης όλοι επιδιώκουν να μειώσουν τα έξοδά τους και οι περισσότεροι τείνουν ευήκοα ώτα σε προσφορές κ.λπ. Όμως είναι απαράδεκτο να πέφτουν θύματα τέτοιων εταιρειών-φάντασμα ανυποψίαστοι και αθώοι πολίτες και άνθρωποι μεγάλης ηλικίας που δεν μπορούν να καταλάβουν εξαρχής ότι πρόκειται για απατεώνες, όπως κατάλαβα εγώ.
Μετά από έναν πρόχειρο έλεγχο που έκανα στο διαδίκτυο είδα ότι υπάρχουν αρκετές καταγγελίες για αυτό το θέμα: http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/2119892000/7
Στο πλαίσιο αυτό, σας παρακαλώ θερμά και με βάση τις αρμοδιότητές σας, να ελέγξετε την εν λόγω εταιρεία και να επιβάλλετε τις κατά νόμον κυρώσεις, ενημερώνοντάς με σχετικά.
Μετά Τιμής
Στράτος Χαρχαλάκης