ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
'' Η Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων Πελοποννήσου και Κυθήρων δια των αντιπροσώπων της την Πρόεδρο κυρία Δεμέστιχα Κατερίνα και τη Γενική Γραμματέα κυρία Δέσποινα Παπούλη, θα παρακολουθήσουν το Εκπαιδευτικό σεμινάριο που διοργανώνει η Περιφέρεια Πελοποννήσου αύριο Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013 στο πλαίσιο του έργου «Συνδυασμένες Ενέργειες Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Πελοποννήσου» και ειδικότερα του υπο-έργου “Εκπόνηση και Υλοποίηση Στρατηγικού Σχεδίου για την Προβολή της Πελοποννήσου ως Τουριστικού Προορισμού στα Social Media”.
