.Ο Αντιπεριφερειάρχης κύριος
Κατσικάρης στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με την εκπομπή ''ΕΠΟΜΕΝΗ
ΜΕΡΑ'' στο ραδιόφωνο του ADELIN FM έκανε σαφές ότι κανείς διορισμένος
υπουργός και σύμβουλοι μέσα από ένα γραφείο να αποφασίζουν και να
καταδικάζουν τους πολίτες των νήσων Κυθήρων και ιδιαίτερα των
Αντικυθήρων στο δικαίωμα για τα στοιχειώδη.
Εάν το υπουργείο αγνοεί την
αγωνία και την ανησυχία της τοπικής κοινωνίας και όλων των φορέων εμείς
είμαστε εδώ και δηλώνουμε ότι θα διεκδικήσουμε με κάθε τρόπο το νόμιμο
δικαίωμα του κάθε πολίτη των νησιών .
Καλά θα κάνει τόνισε ο κύριος
Κατσικάρης η κυβέρνηση να αναζητήσει τα κονδύλια που τις λείπουν από
τους φοροφυγάδες και να σταματήσει να κάνει περικοπές...ζωής και ο
υπουργός ναυτιλίας και η πλοιοκτήτρια εταιρία να τηρήσουν αυτά που
υπέγραψαν και επιτέλους κάποιος να αναλάβει επίσημα την ευθύνη των όσων
λέγονται από το υπουργείο.
ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ ΜΑΣ ....
Δήλωσε ο
δήμαρχος του Δήμου Κυθήρων στην πρωινή εκπομπή ''ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ''του
radio adelin 107.3 fm.Είχαμε συγκεγχυμένες πληροφορίες από το τέλος
καλοκαιριού για την διακοπή της ακτοπλοικής γραμμής σύνδεσης των Κυθήρων
με τον Πειραιά και όσες φορές ρωτήσαμε το υπουργείο πάντα μας
διαβεβαίωνε ότι τα δρομολόγια θα συνεχιστούν κανονικά.
Θα κάνουμε τα
πάντα ως Δήμος αλλά και σε συλλογική βάση με όλους τους τοπικούς φορείς
και με όλους τους κατοίκους προς πάσα κατεύθυνση και θα διεκδικήσουμε το
αυτονόητο.
--------------------------------------------------
Πηγή: RADIO ADELIN 107.3 FM
--------------------------------------------------