Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών,
κ. Λεωνίδας Γρηγοράκος, με αφορμή τη μελέτη, που έχει ως αντικείμενο τη
στελέχωση των δήμων, η οποία εκπονήθηκε από ομάδα εργασίας του
Υπουργείου Εσωτερικών, διευκρινίζει, με ανακοίνωση του, τα εξής:
· Δρομολογείται άμεσα η επικαιροποίηση των στοιχείων, με τα πρόσφατα δεδομένα που έχουν προκύψει από τον Ιούνιο μέχρι σήμερα.
·
Το Υπουργείο Εσωτερικών καλεί την ΚΕΔΕ και τους εργαζόμενους σε
περαιτέρω διαβούλευση για τη μελέτη με την σύσταση κοινής ομάδας
εργασίας.
· Τονίζεται για μία ακόμα φορά ότι, το μοντέλο που θα ακολουθηθεί είναι αυτό της εθελοντικής (διαδημοτικής) κινητικότητας.
· Επισημαίνεται
τέλος ότι, για το Υπουργείο Εσωτερικών οι ΟΤΑ αποτελούν το προπύργιο
της Κοινωνικής Πρόνοιας και υπό το πρίσμα αυτό, οι όποιες αλλαγές δεν
πρόκειται να επηρεάσουν τις συγκεκριμένες δομές.
-------------------------
Πηγή: ΑΜΠΕ
-------------------------