Το «ΟΧΙ στο ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ» θα πάρει μαζική μορφή και θα διατρανωθεί την Πέμπτη 12 Ιανουαρίου, στις 7 το βράδυ, στο Λιμάνι Αγίου Νικολάου Μύρινας. Η κινητοποίηση αποφασίστηκε σε ανοιχτή σύσκεψη Φορέων, την οποία προκάλεσε ο ΔΗΜΟΣ ΛΗΜΝΟΥ, την Τετάρτη 4/1/12.
Εκεί και επί τα αυτά, και να μη λείψει κανείς!!!
Ο χρόνος και ο τόπος της κινητοποίησης δεν επελέγησαν τυχαία…
Τη γραμμή Λαυρίου - Λήμνου είχε αναλάβει, μετά από διαγωνισμό (χωρίς να υπάρχει άλλος υποψήφιος), το πλοίο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ της ΝΕΛ. Αργότερα η Εταιρεία έλαβε την έγκριση (δεν είχε και μεγάλο πρόβλημα) να φέρει στη γραμμή, μέχρι το Νοέμβρη του 11, το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ
Όταν ήρθε το πλήρωνα του χρόνου για να επανέλθει το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, το Υπουργείο ήταν έτοιμο να δώσει παράταση ενός έτους στο «αγαπημένο μας» ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ όμως μετά από παρέμβαση του Δήμου Λήμνου (κατέβηκαν στην Αθήνα ο Δήμαρχος και ο αντιδήμαρχος Π. Τσανταρλιώτης) η παράταση έγινε δίμηνη, μέχρι τις 31 Δεκεμβρη και στη συνέχεια δόθηκαν άλλες 12 μέρες…
Όλα αυτά, λοιπόν, οδήγησαν στην 12η Ιανουαρίου ως μέρα της κινητοποίησης και ώρα 7 το απόγευμα, που το πλοίο θα φθάνει στο λιμάνι μας από την Καβάλα…
Ο σχεδιασμός της κινητοποίησης, όπως μας τον ανέπτυξε σε ραδιοφωνική συνομιλία ο αρμόδιος επί των δρομολογίων Αντιδήμαρχος Π. Τσανταρλιώτης, είναι να εκφραστεί με κάθε προσφερόμενο εντυπωσιασμό, η αντίθεση των Λημνιών στο πλοίο αυτό.
Φυσικά ο πιο μεγάλος εντυπωσιασμός είναι το πλήθος των συγκεντρωμένων και αυτό είναι το πρώτο ζητούμενο… Από εκεί και περά, αν υπάρχουν κανό και βάρκες στο λιμάνι για να αντικαταστήσουν…στη γραμμή του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ ή «επιβάτες» που θα κρατάνε αναμμένα κεριά, ως τάμα που φθάσανε… ή ο,τι άλλο σκεφτεί κανείς, κάλο θα κάνει, αφού πάντα το ζητούμενο είναι: «η φαντασία στην εξουσία»
Τώρα, είναι ένα ζήτημα το αίτημα της κινητοποίησης, αφού εμμέσως αυτή γίνεται υπέρ του πλοίου ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ , που είναι ηλικιακά της ίδιας κλάσης («παλιοσειρες» και τα δυο) με το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ και με βάση την αξιολόγηση του Υπουργείου της ίδιας κατηγορίας, της Δ΄ !
Για αυτή την αντίφαση ο κ. Τσανταρλιωτης μας είπε ότι υπάρχει η ελπίδα στη γραμμή του Λαυρίου, όταν φύγει το υπάρχον πλοίο, να μπει κάποιο άλλο αφού το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ κάνει την «άγονη» των Νησιών του Ανατολικού Αιγαίου με την Καβάλα και είναι δύσκολο να μετακινηθεί από αυτήν.
Ας δεχτούμε, λοιπόν, ότι η αποχώρηση του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ θα είναι το πρώτο βήμα και περιμένουμε οι προτάσεις του Δήμου να ξεπερνούν το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ για να έχουμε μια ουσιαστική αναβάθμιση στα τόσο ταλαιπωρημένα ακτοπλοϊκά δρομολόγια μας. Για αυτό τον σκοπό ο Δημος Λημνου στους σχεδιασμούς του περιλαμβάνει και την αξιοποίηση της κοντινής Κύμης… που συντομεύει στα μισά τη διάρκεια ταξιδιού και μειώνει στο 50% το κόστος του. Για την περίπτωση της Κυμης, θα πρέπει να ετοιμαστεί και να υπάρχει μια ολοκληρωμένη, οικονομοτεχνικά, πρόταση για να τεθεί, δυναμικά και ντοκουμαρισμένα, όταν λήγει η «σύμβαση» με το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, το Νοέμβρη του 2013.
----------------------------------------------
Πηγή: limnosnea.com-Ηλίας Κότσαλης
----------------------------------------------