Το ωδείο Αναγέννηση πραγματοποίησε για
μιά ακόμη φορά μια επιτυχημένη συναυλία με αποκριάτικη διάθεση για
μικρούς και μεγάλους.
Το ωδείο παρουσίασε τα εφηβικά συγκροτήματα Music
Steps, Melody Smiles, Sweet Heaven και Red Ocean.
H πάντα φιλόξενη
αίθουσα του εστιατορίου ήταν κατάμεστη από τους περήφανους γονείς,φίλους
και συμμαθητές των ταλαντούχων νεαρών μουσικών μας!
Αξίζουν πολλά
συγχαρητήρια στον διευθυντή του ωδείου κ.Τίμο Λιγνό και στην συνεργάτιδά
του, δασκάλα πιάνου, κ. Ελένη Κοκολάκη καθώς και στον δάσκαλο κιθάρας
κ.Γιώργο Μαυρομμάτη και δάσκαλο κρουστών κ.Jan Holland για την αξιέπαινη
προσπάθειά τους στο να καλλιεργούν τη μουσική σπουδή στο νησί
μας!
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Σταύρο Κυριακάκη για την εθελοντική
προσφορά του στην ηχοληψία, όπως και τους πάντα πρόθυμους χορηγούς μας
στη διάδοση των εκδηλώσεών μας, TσιρίγοFm, Visit Kythera και Photo
Cerigo.
------------------------------------------
Τίνα Ταμβάκη
Τίνα Ταμβάκη
------------------------------------------










