Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Η ΚΥΘΗΡΑΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ-ΑΘΗΝΩΝ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ .

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013
Στην αίθουσα εκδηλώσεων της Κυθηραικής Αδελφότητας Πειραιά σε μια εξαιρετική τελετή παρουσία του υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κυρίου Αρβανιτόπουλου και σύσσωμου του Δ.Σ της Κυθηραικής Αδελφότητας Πειραιά αποτελούμενο από τον πρόεδρο κύριο Βρετό Κυπριώτη τον Γενικό Γραμματέα Γκλίτσο Νικόλαο και τους κυρίους Παρίση Δημήτρη, Σουγιάννη Χαράλαμπο, Κασιμάτη Γιώργο, Καλαιτζάκη Δημήτρη, Στρατή Μανώλη, Λουράντο Ανδρέα και τις κυρίες Μιχαλακάκη Καλυψώ και Λιβαδίτη Φωτεινή, έγινε η τελετή βράβευσης των επιτυχόντων μαθητών του σχολικού έτους 2012-2013 του Λυκείου των Κυθήρων που εισήχθησαν στα ανώτατα και ανώτερα ιδρύματα Πανεπιστημιων και ΤΕΙ.


Η συγκίνηση ήταν διάχυτη σε όλους τους παρευρισκομένους και ιδιαίτερα στα παιδιά και στους γονείς.

Ο Υπουργός κύριος Αρβανιτόπουλος και ο πρόεδρος της Αδελφότητας κύριος Βρετός Κυπριώτης αφού έδωσαν τους επαίνους στους μαθητές ευχήθηκαν σε όλους αλλά και στον καθένα χωριστά καλή σταδιοδρομία .

Η όλη τελετή υπήρξε σε όλη της την διάρκεια εξαιρετική με υψηλή αισθητική και άρτια οργανωμένη.

Ο επίλογος της όμορφης βραδιάς έκλεισε χαρούμενα μέσα σε ένα ζεστό περιβάλλον ,όπου προσφέρθηκαν στους παρευρισκομένους πλούσιος μπουφές και στη συνέχεια ακολούθησε διασκέδαση και μουσική.
---------------------------------------------------------------
Πηγή: RADIO ADELIN 107.3 FM
Ρεπορτάζ Παναγιώτης Πολίτης & Djgeorgos Astanes

---------------------------------------------------------------