Κυριακή 27 Μαΐου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 17ης ΙΟΥΝΙΟΥ 2012 της κ. ΕΛΙΝΑΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Στις εκλογές της 6ης Μαΐου κατέβηκα υποψήφια με το κόμμα Δημιουργία, Ξανά στη περιφέρεια της Α Πειραιώς και Νήσων για τους εξής λόγους. 

Θεώρησα πως προκειμένου να μη ψηφίσω κανένα ενεργό πολιτικό της τρέχουσας ελληνικής πολιτικής ζωής η μόνη διέξοδος θα ήταν να στραφώ σε ένα κομματικό φορέα που δε θα είχε καμιά σχέση με το πολιτικό παρελθόν, θα είχε νέα πράγματα να προτείνει και ανάμεσα σ αυτά αξιοπρέπεια για τον πολίτη, αξιοκρατία, καμία ανοχή στη διαφθορά.

Επέλεξα την Α Πειραιώς και Νήσων γιατί η ανάμειξή μου με τη πολιτική ήθελα να είναι συνυφασμένη με το νησί μου τα Κύθηρα και μόνο.

Το αποτέλεσμα των 1.010 σταυρών μου έδωσε χαρά και θάρρος για να συνεχίσω ευελπιστώντας σε κάτι που έδειχνε πως θα μπορούσαμε να κάνουμε πράγματα για τη χώρα, για το νησί μας, για μας τους ίδιους. 

Στη νέα εκλογική αναμέτρηση θεώρησα εύλογο πως αφού ήμουν πρώτη σε σταυρούς στην περιφέρειά μας θα μουν πρώτη και στη λίστα του ψηφοδελτίου της Δημιουργίας Ξανά. 

Δε γνωρίζω και επιλέγω να μη θέλω να ξέρω γιατί κάτι τέτοια δεν εξασφαλίζεται, συζητήσεις χωρίς νόημα και επίπεδο δε κάνω, ούτε και παζάρια άλλωστε, οπότε δε θα είμαι υποψήφια στις εκλογές της 17ης Ιουνίου 2012. 

Παραμένω σταθερή στις απόψεις μου για τους ήδη πολιτικούς, δεν ανήκω στο είδος των πολιτών που αντέχουν και θέλουν να ανακατεύονται με τη κεντρική πολιτική σκηνή, και πάνω από όλα ευχαριστώ πάρα πολύ με όλη μου τη ψυχή όλους όσους υπήρξαν συνοδοιπόροι μου σ αυτό το σύντομο ταξίδι προς τη λύτρωση και την ελπίδα για καλύτερο αύριο για μας, τα παιδιά μας και το τόπο μας.

Τέλος παραμένω φανατική και ευτυχισμένη Τσιριγώτισσα που όπως και πολλοί Τσιριγώτες επιμένει να θέλει και να στοχεύει στο καλύτερο για το νησί της.

Ελίνα Γαλανοπούλου