Πριν λίγες μέρες, με χαρά παρακολουθήσαμε τα εγκαίνια του νέου δρόμου ταχείας κυκλοφορίας, που συνδέει πλέον τη Σπάρτη με την εθνική οδό Αθηνών – Καλαμάτας στη θέση Λεύκτρο.
Η ασφαλέστερη και γρηγορότερη σύνδεση της Λακωνίας με το κέντρο, αλλά και όλη την Πελοπόννησο, είναι γεγονός, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ανάπτυξη και την προοπτική της περιοχής μας.
Η ασφαλέστερη και γρηγορότερη σύνδεση της Λακωνίας με το κέντρο, αλλά και όλη την Πελοπόννησο, είναι γεγονός, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ανάπτυξη και την προοπτική της περιοχής μας.
Όμως για εμάς τους κατοίκους της νοτιοανατολικής Λακωνίας, με την ευκαιρία αυτή, είναι πιστεύω η στιγμή, να διεκδικήσουμε ομόθυμα και αποφασιστικά την οριστική άρση της συγκοινωνιακής μας απομόνωσης, που εκτός των άλλων, ταλαιπωρεί χρόνια τώρα μια αξιοπρόσεχτη περιοχή, η οποία μπορεί και πρέπει να έχει λαμπρό μέλλον.
Για να γίνει τούτο χρειάζεται να συμβάλουν όλοι οι αρμόδιοι, ώστε να εκπονηθούν οι σχετικές μελέτες και να ενταχθούν προς υλοποίηση, στη νέα Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, η παράκαμψη της Σκάλας και η παράκαμψη του Βλαχιώτη (για το Βλαχιώτη από ότι γνωρίζω ήδη έχει εκπονηθεί μελέτη).
Δεν χρειάζεται να επισημάνω την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις πόλεις αυτές, με τον κυκλοφοριακό φόρτο να επιβαρύνει πρώτα τις ίδιες και τους κατοίκους τους, αλλά ταυτόχρονα να κρατάει δέσμια μια ολόκληρη περιοχή, να δυσκολεύει τις μετακινήσεις και μεταφορές και να ακυρώνει την προοπτική στην τουριστική ανάπτυξη.
Ο νέος δρόμος που φέρνει πιο κοντά τη Σπάρτη στην Αθήνα, την Τρίπολη, την Καλαμάτα, την Ολυμπία κλπ κάνει ακόμη μεγαλύτερη την ανάγκη της περιοχής μας να έρθει πιο κοντά στη Σπάρτη με έναν αξιοπρεπή δρόμο, που νομίζω τον δικαιούμαστε.
H παράκαμψη της Σκάλας και του Βλαχιώτη (με δεδομένο ότι η παράκαμψη της Σπάρτης, από Σκούρα μέχρι το στρατόπεδο αναμένεται να παραδοθεί εντός του 2016), θα πρέπει να αποτελέσει την κορυφαία διεκδίκηση για την περιοχή μας, εν όψει του νέου ΕΣΠΑ
Προορισμοί όπως η Μονεμβασία, τα Βάτικα, η Ελαφόνησος, πόλεις όπως οι Μολάοι και η Νεάπολη, παραγωγικές περιοχές όπως η δημοτική ενότητα Ασωπού, τόποι ιδιαίτερου φυσικού κάλλους όπως ο Ζάρακας, οι απλοί πολίτες, ο παραγωγικός ιστός, αλλά και οι επισκέπτες της πανέμορφης περιοχής μας, απαιτούν να μη χαθεί και αυτή η ευκαιρία.
Ίσως να μην έχουμε άλλη.
Μετά τιμής
Νεκτάριος Μαστορόπουλος
-------------------------------
Πηγή: report24.gr
--------------------------------
Για να γίνει τούτο χρειάζεται να συμβάλουν όλοι οι αρμόδιοι, ώστε να εκπονηθούν οι σχετικές μελέτες και να ενταχθούν προς υλοποίηση, στη νέα Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, η παράκαμψη της Σκάλας και η παράκαμψη του Βλαχιώτη (για το Βλαχιώτη από ότι γνωρίζω ήδη έχει εκπονηθεί μελέτη).
Δεν χρειάζεται να επισημάνω την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις πόλεις αυτές, με τον κυκλοφοριακό φόρτο να επιβαρύνει πρώτα τις ίδιες και τους κατοίκους τους, αλλά ταυτόχρονα να κρατάει δέσμια μια ολόκληρη περιοχή, να δυσκολεύει τις μετακινήσεις και μεταφορές και να ακυρώνει την προοπτική στην τουριστική ανάπτυξη.
Ο νέος δρόμος που φέρνει πιο κοντά τη Σπάρτη στην Αθήνα, την Τρίπολη, την Καλαμάτα, την Ολυμπία κλπ κάνει ακόμη μεγαλύτερη την ανάγκη της περιοχής μας να έρθει πιο κοντά στη Σπάρτη με έναν αξιοπρεπή δρόμο, που νομίζω τον δικαιούμαστε.
H παράκαμψη της Σκάλας και του Βλαχιώτη (με δεδομένο ότι η παράκαμψη της Σπάρτης, από Σκούρα μέχρι το στρατόπεδο αναμένεται να παραδοθεί εντός του 2016), θα πρέπει να αποτελέσει την κορυφαία διεκδίκηση για την περιοχή μας, εν όψει του νέου ΕΣΠΑ
Προορισμοί όπως η Μονεμβασία, τα Βάτικα, η Ελαφόνησος, πόλεις όπως οι Μολάοι και η Νεάπολη, παραγωγικές περιοχές όπως η δημοτική ενότητα Ασωπού, τόποι ιδιαίτερου φυσικού κάλλους όπως ο Ζάρακας, οι απλοί πολίτες, ο παραγωγικός ιστός, αλλά και οι επισκέπτες της πανέμορφης περιοχής μας, απαιτούν να μη χαθεί και αυτή η ευκαιρία.
Ίσως να μην έχουμε άλλη.
Μετά τιμής
Νεκτάριος Μαστορόπουλος
-------------------------------
Πηγή: report24.gr
--------------------------------