Ούτε το 2014 το αυτοκίνητο «made in Greece» έγινε πραγματικότητα, ενώ, τουλάχιστον, όσο διαρκεί το «ελληνικό πολιτικό δράμα» η ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία θα αποτελεί ανάμνηση από τα παλιά. Ως αποτέλεσμα, τα ελληνικής κατασκευής υπερπολυτελή αυτοκίνητα - ρεπλίκα, που κυκλοφορούν σε μεγάλο αριθμό ευρωπαϊκών χωρών, θα καθυστερήσουν να κάνουν την εμφάνισή τους στους ελληνικούς δρόμους.
Για τα οχήματα που κατασκευάζει η βιοτεχνία Replicar Hellas -«πατούν» στο σασί αυτοκινήτων του θρυλικού σκαραβαίου της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen και σχεδιάζονται επακριβώς όπως τα αυθεντικά μοντέλα με σύγχρονα υλικά- αρχές Νοεμβρίου είχε δημιουργηθεί η προσδοκία ότι θα κυκλοφορήσουν στους ελληνικούς δρόμους.
Η τότε απόφαση του υφυπουργού Υποδομών Μιχάλη Παπαδόπουλου, που προέβλεπε τη χορήγηση έγκρισης Τύπου από το ελληνικό Δημόσιο για την κυκλοφορία στην Ελλάδα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, υπήρξε το πρώτο καθοριστικό βήμα, όπως αναφέρει ο διευθυντής πωλήσεων της Replicar Hellas Θανάσης Μητσοκάπας. Ωστόσο, την απόφαση Παπαδόπουλου πρέπει να διαδεχτεί μία ακόμη υπουργική απόφαση του υπουργείου Οικονομικών που προσδιορίζει τα τέλη κυκλοφορίας που θα επιβάλλονται για αυτού του είδους τα αυτοκίνητα.
Φαινόμενο σύνηθες για την ελληνική πραγματικότητα: η υπογραφή της συγκεκριμένης απόφασης εκκρεμεί και μέχρι να υπογραφεί, τα αυτοκίνητα-ρεπλίκες θα πρέπει να τραβήξουν χειρόφρενο…
Όλα αυτά όταν μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για την απόκτηση αυτοκινήτων – ρεπλίκα, με τη ζήτηση από Έλληνες να είναι μεγάλη.
Χειρόφρενο και το Pony
Με… σβηστή μηχανή παραμένει και το Pony που σχεδίαζε να επανακυκλοφορήσει στην Ελλάδα η εταιρεία NAMCO με έδρα τον Πολύγυρο Θεσσαλονίκης. Οι αρχικοί σχεδιασμοί της βορειοελλαδίτικης εταιρείας προέβλεπαν την επανακυκλοφορία του αυτοκινήτου 1.497 κυβικών την περασμένη άνοιξη στην τιμή των περίπου 7.000 ευρώ. Ωστόσο, μέχρι σήμερα, αυτό δεν έχει γίνει εφικτό, καθώς η επανακυκλοφορία του αυτοκινήτου «κόλλησε» στη διαδικασία λήψης έγκρισης Τύπου, ενώ η χρηματοδότηση του εγχειρήματος φαίνεται ότι δεν έχει εξασφαλιστεί.
Πάντως, στόχος της εταιρείας παραμένει η παραγωγή 24 αυτοκίνητων την ημέρα σε τρία μοντέλα, με την πρόθεση αγοράς να αφορά 128 αυτοκίνητα ημερησίως, σύμφωνα με στελέχη της Namco. Εάν και εφόσον προχωρήσει το σχέδιο της επανακυκλοφορίας τους, στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης θα κατασκευάζεται η πλατφόρμα και το αμάξωμα, ενώ θα εισάγεται ο κινητήρας και το σασμάν.
---------------------------------------------------
Πηγή: capital.gr- Δημήτρης Δελεβέγκος
----------------------------------------------------
Για τα οχήματα που κατασκευάζει η βιοτεχνία Replicar Hellas -«πατούν» στο σασί αυτοκινήτων του θρυλικού σκαραβαίου της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen και σχεδιάζονται επακριβώς όπως τα αυθεντικά μοντέλα με σύγχρονα υλικά- αρχές Νοεμβρίου είχε δημιουργηθεί η προσδοκία ότι θα κυκλοφορήσουν στους ελληνικούς δρόμους.
Η τότε απόφαση του υφυπουργού Υποδομών Μιχάλη Παπαδόπουλου, που προέβλεπε τη χορήγηση έγκρισης Τύπου από το ελληνικό Δημόσιο για την κυκλοφορία στην Ελλάδα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, υπήρξε το πρώτο καθοριστικό βήμα, όπως αναφέρει ο διευθυντής πωλήσεων της Replicar Hellas Θανάσης Μητσοκάπας. Ωστόσο, την απόφαση Παπαδόπουλου πρέπει να διαδεχτεί μία ακόμη υπουργική απόφαση του υπουργείου Οικονομικών που προσδιορίζει τα τέλη κυκλοφορίας που θα επιβάλλονται για αυτού του είδους τα αυτοκίνητα.
Φαινόμενο σύνηθες για την ελληνική πραγματικότητα: η υπογραφή της συγκεκριμένης απόφασης εκκρεμεί και μέχρι να υπογραφεί, τα αυτοκίνητα-ρεπλίκες θα πρέπει να τραβήξουν χειρόφρενο…
Όλα αυτά όταν μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για την απόκτηση αυτοκινήτων – ρεπλίκα, με τη ζήτηση από Έλληνες να είναι μεγάλη.
Χειρόφρενο και το Pony
Με… σβηστή μηχανή παραμένει και το Pony που σχεδίαζε να επανακυκλοφορήσει στην Ελλάδα η εταιρεία NAMCO με έδρα τον Πολύγυρο Θεσσαλονίκης. Οι αρχικοί σχεδιασμοί της βορειοελλαδίτικης εταιρείας προέβλεπαν την επανακυκλοφορία του αυτοκινήτου 1.497 κυβικών την περασμένη άνοιξη στην τιμή των περίπου 7.000 ευρώ. Ωστόσο, μέχρι σήμερα, αυτό δεν έχει γίνει εφικτό, καθώς η επανακυκλοφορία του αυτοκινήτου «κόλλησε» στη διαδικασία λήψης έγκρισης Τύπου, ενώ η χρηματοδότηση του εγχειρήματος φαίνεται ότι δεν έχει εξασφαλιστεί.
Πάντως, στόχος της εταιρείας παραμένει η παραγωγή 24 αυτοκίνητων την ημέρα σε τρία μοντέλα, με την πρόθεση αγοράς να αφορά 128 αυτοκίνητα ημερησίως, σύμφωνα με στελέχη της Namco. Εάν και εφόσον προχωρήσει το σχέδιο της επανακυκλοφορίας τους, στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης θα κατασκευάζεται η πλατφόρμα και το αμάξωμα, ενώ θα εισάγεται ο κινητήρας και το σασμάν.
---------------------------------------------------
Πηγή: capital.gr- Δημήτρης Δελεβέγκος
----------------------------------------------------