Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Επιστολή κ. Π. Χατζηγιάννη για το αεροδρόμιο Κυθήρων

Αξιότιμε κ. Λαμπρινίδη σας στέλνω το επίκαιρο άρθρο μου σχετικά ... με τις ταξιδιωτικές προσπάθειες του Δημάρχου μας ανά τας Ευρώπας, στην προσπάθεια του να αυξήσει τον Τουρισμό στα Κύθηρα.


ΠΟΣΟ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ  ΜΑΣ  Σ. ΧΑΡΧΑΛΑΚΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ  Μ. ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗΣ !


Ο Δήμαρχος μας καταβάλει μόχθο ταξιδεύοντας ανά τας Ευρώπας στην προσπάθεια του να αυξήσει τον Τουρισμό των Κυθήρων. «Δύναται  αι βουλαί να είναι αγαθαί », όμως αποτέλεσμα δεν μπορεί να υπάρξει. Και τούτο διότι δεν υπάρχει δυνατότητα να προσγειωθεί αεροπλάνο τύπου 737 που είναι το ¨Λεωφορείο¨ των Τουριστικών Πρακτορείων.

Αντί λοιπόν όλων αυτών των εκστρατειών, συνιστάται να εκστρατεύσει και στρατοπεδεύσει εις τας θύρας του φίλου Αντιπεριφερειάρχη. Να παραμείνει δε εκεί έως ότου πάρει την έγκριση και τα χρήματα για την επέκταση του διαδρόμου του αεροδρομίου μας.

Έχω την πεποίθηση ότι η επιστολή μου αυτή θα τον παρακινήσει να προβεί στις απαραίτητες διαδικασίες ώστε να είναι αυτός ο οποίος και θα φέρει την Ανάπτυξη στα χειμαζόμενα Κύθηρα. Αν δεν το κάνει εκείνος είμαι βέβαιος ότι θα το κάνει ο επόμενος Δήμαρχος που μπορεί να έχει τις εξαιρετικές ικανότητες δημοσίων σχέσεων που έχει ο Ζαχαρίας Σουρής !

Προς επιβεβαίωση των λεγομένων μου σας αποστέλλω το άρθρο το οποίο υπάρχει στο επίσημο περιοδικό της Aegean , και αποτελεί μοναδική διαφήμιση-προώθηση της Σκύρου . Είναι δε μια μοναδική καταξίωση του Δημάρχου Σκύρου κ. Μ. Χατζηγιαννάκη.

 


Στο άρθρο μου αντιγράφω ορισμένα σημεία για να τονίσω την σπουδαιότητα του Αεροδρομίου στις μικρές νησιωτικές κοινωνίες – οικονομίες.
« Η χρονιά που ένωσε την AEGEAN με  το νησί των Σποράδων ήταν το 2012 , όταν η εταιρεία ανέλαβε την αεροπορική σύνδεση του με την Αθήνα. Μέχρι τότε η Σκύρος ήταν σε μεγάλο βαθμό ανέγγιχτη από τον τουρισμό – με μόλις 2.700 επιβάτες το 2011.  Όμως μόλις τα Airbus 170 θέσεων άρχισαν να προσγειώνονται τον Μάιο του 2012 στο αεροδρόμιο της , με εισιτήρια σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές , το κλίμα άρχισε σταδιακά να αντιστρέφεται.

Ακόμη περισσότερη ώθηση έδωσε , στην αρχή εκείνου του καλοκαιριού , η εύστοχη ιντερνετική καμπάνια με τίτλο “ Σκύρο, Σκύρο όλοι “. Η ζήτηση εκτοξεύθηκε σε πρωτόγνωρα ύψη. »
Συμπέρασμα : Πρώτα φτιάχνεις τις υποδομές και μετά κάνεις ιντερνετικές καμπάνιες και ταξίδια στο Εξωτερικό για τις Εκθέσεις.

Αν δεν μπορείς να κατεβάσεις αεροπλάνο που διευκολύνει τους Τουριστικούς  Πράκτορες, δεν μπορείς να ανατρέψεις την κακή μοίρα του νησιού σου. 

Εύχομαι να γίνει αντιληπτό.

Και συνεχίζω από το άρθρο της Aegean ,
«Φέτος οι επιβάτες ήταν 13.097 αύξηση της τάξης του 481% . Οι Σκυριανοί δεν ξέχασαν την επιχειρηματική κίνηση που άλλαξε το νησί τους – και την ζωή τους ... Η δυναμική που μας έδωσε με τις πτήσεις της η AEGEAN  ήταν απίστευτη. Ο κ. Βασιλάκης διείδε την δυναμική του νησιού μας και αποφάσισε να επενδύσει σ’ αυτό »
Καλά έχει δυναμική η Σκύρος και δεν έχουν τα Κύθηρα ; - ΟΧΙ βέβαια !

Όμως η Σκύρος έχει Δήμαρχο που γρήγορα κατάλαβε ότι Ανάπτυξη χωρίς Αεροδρόμιο και Airbus ΔΕΝ γίνεται , ενώ τα Κύθηρα έχουν Δήμαρχο ο οποίος ενώ είμαι σίγουρος ότι το αντιλαμβάνεται το θέμα γιατί έχει το ταλέντο να βλέπει την Μεγάλη Εικόνα, όμως μπλέκεται στην Τυπολατρία και στην Γραφειοκρατία, με αποτέλεσμα το νησί να φθίνει σαν οικονομία και σαν κοινωνία.

Πάνος  Χατζηγιάννης

Αρχιτέκτων ΕΜΠ

M.Arch II UCLA

Σύμβουλος Βιοκλιματικού  Σχεδιασμού
----------------------------------------------------------------

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΕΛΙΔΑΣ: 

Στο ανωτέρω άρθρο θα θέλαμε να προσθέσουμε τα εξής προς πλήρη πληροφόρηση των αναγνωστών:

Πρόσφατες δημοσιεύσεις μας σχετικά με το θέμα των αγόνων αεροπορικών γραμμών: 




Καλό είναι να γνωρίζουν οι αναγνώστες ότι η Σκύρος διαθέτει διάδρομο προσγείωσης 4 χλμ. εδώ και 30 χρόνια. Διότι στην Σκύρο υπάρχει Σμηναρχία της Πολεμικής αεροπορίας.


Επίσης να υπενθυμίσουμε ότι η AEGEAN επήρε την γραμμή της Σκύρου κατά λάθος, σύμφωνα με δήλωση του ιδίου του κ. Βασιλάκη. 
Ως εκ τούτου την στηρίζει όσο είναι δυνατόν γιατί όπως είναι κατανοητό δεν έχει να χάσει τίποτε και μπορεί να χρησιμοποιεί μεγάλα αεροπλάνα λόγω του μεγάλου στρατιωτικού αεροδιαδρόμου

Προσέτι η Σκύρος βρίσκεται μόλις 12 λεπτά πτήσης από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, τοποθετώντας το στο πιο κοντιμό αεροδρόμιο από το κεντρικό της Ελλάδας.

Πιστεύουμε ότι η λέξη "τυπολατρεία" αποτελεί αναδρομή διότι σε αυτό τον απέραντο ωκεανό της ελληνικής κρατικής διοίκησης και γραφειοκρατίας θα πρέπει να είσαι τελέιως άσχετος για να σκεφθείς οτιδήποτε διαφορετικό, προκειμένου περί εγκρίσεων και διαδικασιών που έχουν σχέση με οιοδήποτε έργο.

Να συμπληρώσουμε ακόμα ότι οι αντιπεριφέρειες δεν δίνουν μετρητά η επιταγές, ίσως σε κάποιο παραμύθι του Άντερσεν να συμβαίνει κάτι παρόμοιο, όχι όμως στην Ελλάδα των 3 μνημονίων και του απύθμενου χρέους. 

Τέλος να κλείσουμε με την υπενθύμιση ότι την παρούσα περίοδο η προγραμματική μελέτη της επέκτασης του αεροδρομίου "Αλέξανδρος Ωνάσης" βρίσκεται προς υπογραφή και εξαρτάται αποκλειστικά από αυτόν που θα δεήσει να την βάλει, όπως μας εξήγησε ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης.

Και ας μην λησμονούμε ότι σε αυτό το θέμα δεν χωράνε μικροκομματικοί σχεδιασμοί και βεντετισμοί. Όλοι βρισκόμαστε στην ίδια όχθη και αντίπερα είναι απλά ένα σκληρό κράτος που εκβιάζεται εδώ και 6 χρόνια από αδίστακτους δανειστές, ανίκανο να προχωρήσει σε οτιδήποτε χωρίς "Their masters" voice"..........