Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Πρώτη παρουσίαση της γαλλικής παραγωγής στα Κύθηρα, όπου και γυρίστηκε!


ΚΥΡΙΑΚΗ 8 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΚΥΘΗΡΑΊΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΙΣ 20:00.
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ, Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ!

O Philippe Prouff ήρθε στα Κύθηρα το φθινόπωρο του 2013, για τα γυρίσματα της νέας του ταινίας, (τον τίτλο δεν μπορούμε να σας τον πούμε λόγω απαγόρευσης από την εταιρεία παραγωγής αφού τα δικαιώματά της αγοράστηκαν από γνωστό γαλλικό κανάλι). Στην ταινία παιζει και ο Κυθήριος Δημήτρης Στάθης.

Λίγα λόγια από τον Philippe:

Στην Ελλάδα ήρθα πρώτη φορά το φθινόπωρο του 2013, και το πρώτο νησί που επισκέφθηκα ήταν τα Κύθηρα. Τα πολύ καλά λόγια που άκουσα από φίλο μου, ο οποίος διατηρεί ξενοδοχείο εδώ, καθώς και η ιστορία του νησιού έπαιξαν καταλύτικό ρόλο στην απόφασή μου. Έχω ταξιδέψει σε πολλά νησιά ανά τον κόσμο, κυρίως λόγω της δουλειάς μου. Αυτό που με κάνει να αγαπώ τα νησιά, είναι λόγω του ότι περιτριγυρίζονται από θάλασσα, πράγμα που τα κάνει απρόσιτα και πάντα ήταν μια καλή ευκαιρία για εμένα, να ανακαλύπτω νέες πτυχές του εαυτύ μου. Αυτό όμως που συναίβει με τα Κύθηρα και συγκεκριμένα με την παραλία της Φελώτης λίγο έξω από τη Χώρα, έμελλε να μου δώσει μια πτυχή που δεν είχα εντοπίσει μέχρι σήμερα.

Ο Philippe θα παραμείνει στα Κύθηρα, αφού θεωρεί ιδανικό τόπο για να ξεκινήσει τη συγγραφή του νέου του σεναρίου, το οποίο θα γυριστεί στο Νέ Μεξικό των ΗΠΑ.

Περιγραφή της ταινίας: Δράμα – Φανταστικό

Ένας αεροσυνοδός, ο David Kammenos ( με ελληνική καταγωγή), ταξιδεύει καθημερινά πάνω από τα Ελληνικά νησιά. Κάθε απόγευμα βλέπει ένα συγκεκριμένο νησί με το όνομα Xiros. Η ζωή του αναστατωμένη και πολυτάραχη, τον οδηγεί στην απόφαση να επισκεφτεί το νησί ώστε να δει από κοντά τι είναι αυτό που τον μάγεψε από εκεί ψηλά.

Τα υπόλοιπα επί της μεγάλης οθόνης...........
-------------------------------------
Πηγή: ilovekythera.com
-------------------------------------