Εδώ
και λίγες μέρες, όποιος θέλει να επιλέξει πού θα κάνει καλοκαιρινές
διακοπές στη χώρα μας, μπορεί μέσα από τον υπολογιστή του να «πετάξει»
πάνω από οποιαδήποτε παραθαλάσσια τοποθεσία ή νησί, ώστε να πάρει μια
«γεύση» από τις κοντινές παραλίες, τους όρμους και τα ακρογιάλια!
Το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να επισκεφθεί το...tripinview.com της ελληνικής εταιρείας GeotagAeroview,
μια νέα διαδικτυακή τουριστική πλατφόρμα που, μέσω εναέριων φωτογραφιών
και βίντεο, επιτρέπει στον χρήστη να «εξερευνήσει» κάθε σημείο των
ελληνικών ακτογραμμών, μέτρο προς μέτρο.
«Ξεκινώντας από την Ελλάδα, το tripinview στοχεύει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο επιλέγει κανείς προορισμό για το καλοκαίρι», είπε στη χθεσινή παρουσίαση ο Αχιλλέας Χατζηνίκος, CEO και συνιδρυτής της εταιρείας. Όπως ανέφερε, οι εναέριες λήψεις έγιναν μέσω ελικοπτέρου, με τη βάση δεδομένων του tripinview να περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή 200.000 φωτογραφίες και 120 ώρες βίντεο.
Στόχος της GeotagAeroview είναι, εκτός από το οπτικοακουστικό υλικό, ο χρήστης να μπορεί στις φωτογραφίες μιας περιοχής να εντοπίσει και τις τοπικές τουριστικές εγκαταστάσεις. «Γι’ αυτό και προσκαλούμε τους ιδιοκτήτες τους να εγγραφούν εντελώς δωρεάν στην πλατφόρμα και να “καρφιτσώσουν” στις φωτογραφίες το σημείο της επιχείρησής τους», πρόσθεσε.
Μαζί με την ανάπτυξη των τεχνολογιών στις οποίες βασίζεται το tripinview, για την αποτύπωση των ελληνικών ακτογραμμών χρειάστηκαν 3 χρόνια και 1 εκατ. ευρώ, εξ ολοκλήρου από ιδιωτική χρηματοδότηση. Η εταιρεία προσδοκά σε έσοδα κυρίως από διαφημίσεις και τη διάθεση φωτογραφιών και βίντεο σε άλλες online υπηρεσίες ή σάιτ.
Μέχρι τον Σεπτέμβριο η πλατφόρμα θα υποστηρίζει 5 ακόμη γλώσσες, πέρα από τα αγγλικά και τα ελληνικά, ενώ το πρώτο της ανεπίσημο «κρας τεστ» έγινε με επιτυχία στο περίπτερο του ΕΟΤ, στη διεθνή τουριστική έκθεση της Μόσχας MITT. «Οι tour operator ενθουσιάστηκαν με την ιδέα ενός εργαλείου που θα μπορούσε να τους βοηθήσει να πείσουν άμεσα τον πελάτη», σημείωσε στην παρουσίαση η διευθύντρια του οργανισμού Αγγελική Βαρελά, προσθέτοντας πως ο ΕΟΤ εξετάζει διάφορα σενάρια συνεργασίας με το tripinview, μέσα από το οποίο η Ελλάδα αποκτά ένα ακόμη μέσο τουριστικής προβολής σε όλο τον κόσμο.
Στα πλάνα της GeotagAeroview είναι να προσθέσει όλη την ακτογραμμή της Μεσογείου μέχρι το επόμενο φθινόπωρο, κάτι που εκτιμά πως θα εκτινάξει τις μοναδικές επισκέψεις στο σάιτ σε 5 εκατομμύρια τον μήνα. Σε δεύτερη φάση, θα «ανέβει» στην πλατφόρμα η ηπειρωτική και η νησιωτική Καραϊβική, ενώ αργότερα και η ηπειρωτική Ελλάδα.
**Πατήστε ΕΔΩ για να μεταφερθείτε στη σελίδα
«Ξεκινώντας από την Ελλάδα, το tripinview στοχεύει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο επιλέγει κανείς προορισμό για το καλοκαίρι», είπε στη χθεσινή παρουσίαση ο Αχιλλέας Χατζηνίκος, CEO και συνιδρυτής της εταιρείας. Όπως ανέφερε, οι εναέριες λήψεις έγιναν μέσω ελικοπτέρου, με τη βάση δεδομένων του tripinview να περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή 200.000 φωτογραφίες και 120 ώρες βίντεο.
Στόχος της GeotagAeroview είναι, εκτός από το οπτικοακουστικό υλικό, ο χρήστης να μπορεί στις φωτογραφίες μιας περιοχής να εντοπίσει και τις τοπικές τουριστικές εγκαταστάσεις. «Γι’ αυτό και προσκαλούμε τους ιδιοκτήτες τους να εγγραφούν εντελώς δωρεάν στην πλατφόρμα και να “καρφιτσώσουν” στις φωτογραφίες το σημείο της επιχείρησής τους», πρόσθεσε.
Μαζί με την ανάπτυξη των τεχνολογιών στις οποίες βασίζεται το tripinview, για την αποτύπωση των ελληνικών ακτογραμμών χρειάστηκαν 3 χρόνια και 1 εκατ. ευρώ, εξ ολοκλήρου από ιδιωτική χρηματοδότηση. Η εταιρεία προσδοκά σε έσοδα κυρίως από διαφημίσεις και τη διάθεση φωτογραφιών και βίντεο σε άλλες online υπηρεσίες ή σάιτ.
Μέχρι τον Σεπτέμβριο η πλατφόρμα θα υποστηρίζει 5 ακόμη γλώσσες, πέρα από τα αγγλικά και τα ελληνικά, ενώ το πρώτο της ανεπίσημο «κρας τεστ» έγινε με επιτυχία στο περίπτερο του ΕΟΤ, στη διεθνή τουριστική έκθεση της Μόσχας MITT. «Οι tour operator ενθουσιάστηκαν με την ιδέα ενός εργαλείου που θα μπορούσε να τους βοηθήσει να πείσουν άμεσα τον πελάτη», σημείωσε στην παρουσίαση η διευθύντρια του οργανισμού Αγγελική Βαρελά, προσθέτοντας πως ο ΕΟΤ εξετάζει διάφορα σενάρια συνεργασίας με το tripinview, μέσα από το οποίο η Ελλάδα αποκτά ένα ακόμη μέσο τουριστικής προβολής σε όλο τον κόσμο.
Στα πλάνα της GeotagAeroview είναι να προσθέσει όλη την ακτογραμμή της Μεσογείου μέχρι το επόμενο φθινόπωρο, κάτι που εκτιμά πως θα εκτινάξει τις μοναδικές επισκέψεις στο σάιτ σε 5 εκατομμύρια τον μήνα. Σε δεύτερη φάση, θα «ανέβει» στην πλατφόρμα η ηπειρωτική και η νησιωτική Καραϊβική, ενώ αργότερα και η ηπειρωτική Ελλάδα.
**Πατήστε ΕΔΩ για να μεταφερθείτε στη σελίδα
----------------------------------------
Πηγή: greece-salonika.blogspot.com
Πηγή: greece-salonika.blogspot.com
----------------------------------------