Με την Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 1453/14.06.13, με έναρξη ισχύος την 29 Ιουνίου 2013 καθορίζονται: οι διαδικασίες υποβολής παραπόνων επιβατών που ταξιδεύουν στα δρομολογημένα πλοία που διενεργούν επιβατικές θαλάσσιες ενδομεταφορές, το περιεχόμενο του ειδικού εντύπου παραπόνων και η διαχείριση τους.
Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση, οι υποχρεώσεις που αφορούν τα Τουριστικά Γραφεία είναι οι εξής:
- Τοποθέτηση πίνακα, σε εμφανές σημείο του γραφείου, στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα στον οποίο αναγράφονται τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του επιβάτη και του μεταφορέα (Κανονισμός Ε.Ε. 1177/2010).
-
Τοποθέτηση του ειδικού εντύπου υποβολής παραπόνων σε ειδική θήκη, σε
εμφανές σημείο του γραφείου (το ειδικό έντυπο θα διατεθεί με μέριμνα των
μεταφορέων και των φορέων εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών ή των
λιμένων προσέγγισης των πλοίων.
- Ενημέρωση των επιβατών για τα δικαιώματά τους για κάθε παράπονο ή καταγγελία που αφορά στην μη τήρηση των υποχρεώσεων, του μεταφορέα ή του εκδότη του εισιτηρίου.
Επίσης, έχει ξεκινήσει να διανέμεται στα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας και του Λαυρίου:
- Ειδικό ενημερωτικό φυλλάδιο στο οποίο αναφέρονται συνοπτικά τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των επιβατών και των μεταφορέων στις τακτικές θαλάσσιες μεταφορές και
- Φυλλάδιο με μια σειρά από προϊόντα που υποχρεωτικά πρέπει να διαθέτουν, σε προκαθορισμένες τιμές, τα κυλικεία των ακτοπλοϊκών πλοίων εσωτερικών γραμμών.
![]() | Entypo ipovolis paraponon.pdf 131K View Download |
-----------------------------
Πηγή: hatta.gr
----------------------------
