14, κυρίως Άρθρα, του Σχεδίου Νόμου, του Υπουργείου Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης, «ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ Ο.Τ.Α., ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ Ο.Τ.Α. ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ», ρυθμίζουν εργασιακά θέματα Δημοσίων Υπαλλήλων και προσωπικού των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.).
Αναλυτικά,
Άρθρο 29
Μετατάξεις - Μεταφορά Προσωπικού Δημοσίου - ΝΠΔΔ και ΟΤΑ α΄και β΄ βαθμού
1. Η παράγραφος 1, του άρθρου 68, του ν. 4002/2011 (Α΄ 180), αντικαθίσταται ως εξής :
«Για την πλήρωση θέσεων στο Δημόσιο, τα Ν.Π.Δ.Δ. και τους Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού με μετάταξη ή μεταφορά προσωπικού, με γενικές ή ειδικές διατάξεις, απαιτείται προηγούμενη έγκριση από την τετραμελή επιτροπή, σύμφωνα με την ΠΥΣ 33/2006 (Α’ 280) όπως ισχύει. Εξαιρείται από την ανωτέρω έγκριση, η μετάταξη ή μεταφορά προσωπικού, που προέρχεται από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης προς τους Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις. Εκκρεμείς κατά τη δημοσίευση του παρόντος μετατάξεις ή μεταφορές προσωπικού ιδιωτικού δικαίου, από τους φορείς των περιπτώσεων στ’ έως και θ’ του άρθρου 14, του ν. 2190/1994 (Α’ 28) σε δημόσιες Υπηρεσίες, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού, δεν ολοκληρώνονται».
2. Στο τέλος της παραγράφου 1α, του άρθρου 246, του ν. 3852/2010, όπως ισχύει, προστίθεται εδάφιο, ως εξής:
«Επιτρέπεται, ύστερα από αίτηση, η αμοιβαία μετάταξη, μεταξύ των υπαλλήλων των Δήμων και των Περιφερειών, με την προϋπόθεση να ανήκουν στην ίδια κατηγορία και στον ίδιο κλάδο. Στην περίπτωση αυτή οι θέσεις των μετατασσόμενων λογίζονται κενές. Η ως άνω διαδικασία της αμοιβαίας μετάταξης ολοκληρώνεται με κοινή απόφαση των οικείων δημάρχων και περιφερειαρχών, κατόπιν γνωμοδότησης των αρμόδιων υπηρεσιακών συμβουλίων και κοινοποίηση αυτής στον Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διαδικασίας».
3. Στην παράγραφο 7, του άρθρου 93, του ν.3852/2010, όπως ισχύει, μετά τη φράση «Δημόσιοι υπάλληλοι ή υπάλληλοι Ν.Π.Δ.Δ.» προστίθεται η φράση «ή υπάλληλοι Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού, καθώς και των νομικών προσώπων, ιδρυμάτων και συνδέσμων αυτών».
4. Στο τέλος του άρθρου 58 του ν.3979/2011 (Α΄138), όπως ισχύει, προστίθεται παράγραφος τέσσερα (4), ως εξής:
«4.Για μετάταξη υπαλλήλου Ο.Τ.Α. που είναι μοναδικός στον κλάδο του, σε οποιονδήποτε άλλον φορέα του Δημοσίου, είναι απαραίτητη η σύμφωνη γνώμη του αρμοδίου προς διορισμό οργάνου και της υπηρεσίας προέλευσης».
Άρθρο 30
Μεταφορά προσωπικού στους ΟΤΑ
1.Η παράγραφος 5 του άρθρου 241 του ν.3463/2006 (Α’ 114), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
«5. α. Το μόνιμο προσωπικό, το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου και ορισμένου χρόνου, οι νομικοί σύμβουλοι, καθώς και οι δικηγόροι με σχέση έμμισθης εντολής, που υπηρετούν στα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου των ΟΤΑ και τα οποία καταργούνται, καθίστανται αυτοδικαίως προσωπικό του οικείου δήμου, με την ίδια σχέση εργασίας και έμμισθη εντολή. Το προσωπικό αυτό καταλαμβάνει κενές οργανικές θέσεις, αντίστοιχες της κατηγορίας, του κλάδου/ ειδικότητας του και αν δεν υπάρχουν κατατάσσεται σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις, οι οποίες στην πρώτη τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας θα προβλεφθούν ως οργανικές. Οι δημιουργούμενες θέσεις με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου παραμένουν προσωποπαγείς και καταργούνται μόλις κενωθούν με οποιοδήποτε τρόπο. Κάθε άλλη διάταξη που ρυθμίζει το ίδιο θέμα καταργείται».
β. Δικηγόροι με σχέση έμμισθης εντολής των ανωνύμων εταιρειών των ΟΤΑ, που κατά τη δημοσίευση του παρόντος βρίσκονται σε διαδικασία λύσης ή εκκαθάρισης ή έχουν λυθεί και τεθεί σε εκκαθάριση, μεταφέρονται με αίτησή τους σε ΟΤΑ που συμμετείχε στο κεφάλαιο της ανώνυμης εταιρείας, σε κενή οργανική θέση, με σχέση έμμισθης εντολής, κατόπιν απόφασης του οικείου δημοτικού συμβουλίου.
γ. Δικηγόροι με σχέση έμμισθης εντολής διαδημοτικών ή αμιγών επιχειρήσεων του Π.Δ.410/1995, που κατά τη δημοσίευση του παρόντος βρίσκονται σε διαδικασία λύσης ή εκκαθάρισης ή έχουν λυθεί και τεθεί σε εκκαθάριση, μεταφέρονται με αίτησή τους στον οικείο δήμο, σε κενή οργανική θέση, με σχέση έμμισθης εντολής, κατόπιν απόφασης του οικείου δημοτικού συμβουλίου.
δ. Συμβάσεις μίσθωσης έργου, που έχουν συναφθεί από τα καταργούμενα νομικά πρόσωπα, εκτελούνται από τον οικείο δήμο, μέχρι τη λήξη τους. Στην περίπτωση προγραμμάτων συγχρηματοδοτούμενων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ή προγραμμάτων που επιδοτούνται από εθνικούς πόρους και υλοποιούνται από Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου ή που υλοποιούνταν από Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, τα οποία καταργήθηκαν, μπορεί να υπαχθούν στον οικείο δήμο που αναλαμβάνει την εκπλήρωση των σκοπών του καταργούμενου ΝΠΔΔ, εφόσον προβλέπεται από το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο που διέπει την υλοποίηση εκάστου προγράμματος ως δυνητικός φορέας υλοποίησης των σχετικών υπηρεσιών, ο δήμος. Η υπαγωγή των προγραμμάτων στο δήμο, γίνεται με απόφαση του οικείου δημοτικού συμβουλίου. Τα υπαχθέντα προγράμματα, συνεχίζουν να υλοποιούνται από τον οικείο δήμο, ο οποίος θεωρείται καθολικός διάδοχος ως προς τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτά, στα οποία περιλαμβάνονται και όσα απορρέουν από συμβάσεις μίσθωσης έργου ή συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, οι οποίες, όπου τούτο απαιτείται, συνεχίζονται μέχρι τη λήξη τους. Οι συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ανανεώνονται ή παρατείνονται κατά τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 21 του ν.2190/1994, όπως ισχύει».
Άρθρο 31
Νομική υποστήριξη Ανεξαρτήτων Αρχών
Για την κάλυψη αναγκών των Ανεξάρτητων Αρχών σε υπηρεσίες παροχής νομικής υποστήριξης μπορούν να αποσπώνται δικηγόροι με έμμισθη εντολή από το Δημόσιο, ΟΤΑ Α΄ και Β΄ Βαθμού, Ν.Π.Δ.Δ. ή τον ευρύτερο δημόσιο τομέα όπως αυτός ορίζεται από το ν. 1892/1990 (Α` 101), έπειτα από πρόταση του αρμοδίου προς πρόσληψη οργάνου της Ανεξάρτητης Αρχής και απόφαση του αρμοδίου οργάνου του φορέα στον οποίο υπηρετεί ο δικηγόρος, κατά παρέκκλιση από κάθε άλλη γενική ή ειδική διάταξη. Η απόσπαση διαρκεί τρία (3) έτη και μπορεί να παρατείνεται μία ή περισσότερες φορές για ίσο χρόνο κάθε φορά.
Ο χρόνος υπηρεσίας των έμμισθων δικηγόρων που διανύεται με απόσπαση λογίζεται, για όλες τις συνέπειες, ως συνεχής πραγματική υπηρεσία στις οργανικές τους θέσεις.
Άρθρο 32
Τροποποίηση άρθρου 243 του ν. 3852/2010
Τα εδάφια α΄ και β΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 243 του νόμου 3852/2010 αντικαθίστανται ως εξής:
«2. Το έργο των ειδικών συμβούλων, των ειδικών συνεργατών και επιστημονικών συνεργατών Περιφερειαρχών και Αντιπεριφερειαρχών, δεν είναι ασυμβίβαστο με την ιδιότητα του δικηγόρου, ούτε αναστέλλει την άσκηση του δικηγορικού λειτουργήματος. Για όσους έχουν την ιδιότητα του ελεύθερου επαγγελματία σε άλλο τομέα δραστηριότητας, η άσκηση του ελευθέριου επαγγέλματος είναι ασυμβίβαστη με την άσκηση καθηκόντων του ειδικού συμβούλου, του ειδικού συνεργάτη και επιστημονικού συνεργάτη, μπορούν όμως να εξαιρεθούν από τον περιορισμό του παρόντος εδαφίου με απόφαση του αρμόδιου Περιφερειάρχη ή Αντιπεριφερειάρχη».
Άρθρο 33
Μετατάξεις προσωπικού στο Δημόσιο και τους ΟΤΑ
1. Στο άρθρο 33, του ν. 4305/2014, προστίθεται παράγραφος (5), ως εξής:
«5.Οι διατάξεις του άρθρου 35, παρ. 5, του ν. 4024/2011, εξακολουθούν να ισχύουν και μετά τη δημοσίευση του ν. 4305/2014. Η ισχύς της παρούσας παραγράφου ανατρέχει στο χρόνο έναρξης της ισχύος του ν. 4305/2014».
2. α. Το εδάφιο β΄, του άρθρου 183, του ν. 3584/2007, όπως ισχύει, τροποποιείται ως εξής:
«Σε περίπτωση που δεν υπάρχει κενή θέση, η μετάταξη γίνεται με μεταφορά της θέσης, σε ειδικότητα αντίστοιχη του τίτλου σπουδών που κατέχει ο μετατασσόμενος ή παρεμφερούς με τις υπάρχουσες, του κλάδου μόνιμου προσωπικού, ύστερα από γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου. Αποφάσεις που έχουν ληφθεί, κατ΄ εφαρμογήν των διατάξεων της παραγράφου 5, του άρθρου 35, του ν.4024/2011, ή των διατάξεων του άρθρου 183, του Ν. 3584/2007 , όπως ισχύει, μέχρι την δημοσίευση του παρόντος, θεωρούνται νόμιμες».
3. Το εδάφιο β΄, της παραγράφου 5, του άρθρου 45, του ν. 3979/11 (Α΄138), όπως ισχύει, τροποποιείται ως εξής:
«Σε περίπτωση που δεν υπάρχει κενή θέση, η μετάταξη γίνεται με μεταφορά της θέσης, ύστερα από γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου».
4. Αποφάσεις που έχουν εκδοθεί κατ΄ εφαρμογήν των διατάξεων της παραγράφου 5, του άρθρου 35, του ν.4024/2011 ή των διατάξεων της παραγράφου 5, του άρθρου 45, του ν. 3979/11 (Α΄138), όπως ισχύει, μέχρι την δημοσίευση του παρόντος, θεωρούνται νόμιμες. Το προσωπικό αυτό καταλαμβάνει κενές οργανικές θέσεις, αντίστοιχες της κατηγορίας, του κλάδου/ειδικότητας του και αν δεν υπάρχουν κατατάσσεται σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις, οι οποίες στην πρώτη τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας θα προβλεφθούν ως οργανικές. Οι δημιουργούμενες θέσεις με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου παραμένουν προσωποπαγείς και καταργούνται μόλις κενωθούν με οποιοδήποτε τρόπο.
Άρθρο 34
Αποσπάσεις προσωπικού
1.α) Για την αντιμετώπιση σοβαρών και επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών, επιτρέπεται η απόσπαση υπαλλήλων νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου και ανωνύμων εταιριών, που ανήκουν στο δημόσιο τομέα, σε ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και στα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου αυτών και στις νησιωτικές υπηρεσίες των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων. Η απόσπαση γίνεται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, ύστερα από σύμφωνη γνώμη του αρμοδίου προς διορισμό οργάνου του φορέα προέλευσης καθώς και σύμφωνη γνώμη του αρμοδίου προς διορισμό οργάνου του Ο.Τ.Α. κατόπιν σχετικής αίτησης του υπαλλήλου.
β) Η απόσπαση πραγματοποιείται για δύο (2) έτη και μπορεί να παραταθεί, κατόπιν αίτησης του υπαλλήλου, για ένα (1) ακόμη έτος. Η μισθοδοσία του κατά τη διάρκεια της απόσπασης, βαρύνει το φορέα υποδοχής. Αποσπασμένος υπάλληλος, που συμπλήρωσε τριετία συνεχώς ή διακεκομμένα, δεν επιτρέπεται να αποσπασθεί πριν να παρέλθει τριετία από τη λήξη της προηγούμενης απόσπασης.
γ) Μετά την παράγραφο 3Α, του άρθρου 184, του ν.3584/2007 (Α΄143), όπως ισχύει, προστίθεται η εξής παράγραφος:
«3B. Κατά τα λοιπά, εφαρμόζονται ανάλογα, οι διατάξεις της παραγράφου 7, του άρθρου 73, του παρόντος Κώδικα, όπως ισχύουν».
2. Υπάλληλοι δημοσίων υπηρεσιών που είχαν αποσπασθεί σε Ο.Τ.Α. σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 19 παρ. 2β του ν. 2344/1995 και του άρθρου 64 του ν. 1416/1984, μπορούν να αιτηθούν απόσπαση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 247 παρ. 1 του ν. 3852/2010, και του άρθρου 73 παρ. 5 του ν. 3584/2007, αντίστοιχα, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν, χωρίς να απαιτείται πάροδος τριετίας από τη λήξη της προηγούμενης απόσπασης. Αποσπάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί πριν από τη θέση σε ισχύ των διατάξεων του παρόντος άρθρου θεωρούνται νόμιμες.
Άρθρο 35
Κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών Δήμων
Για την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών δήμων που ασκούν διοικητική υποστήριξη, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 95, παρ. 2, του ν. 3852/2010, όπως ισχύει, μπορεί να αποσπώνται υπάλληλοι από τους εξυπηρετούμενους δήμους. Η απόσπαση έχει διάρκεια έως δύο (2) έτη, μπορεί να παραταθεί για ένα (1) επιπλέον έτος και διενεργείται με κοινή απόφαση των οικείων δημάρχων. Οι αποδοχές των αποσπασμένων υπαλλήλων καταβάλλονται από τον φορέα προέλευσης, κατά παρέκκλιση των διατάξεων του άρθρου 23, του ν. 4354/2015.
Άρθρο 36
Απόσπαση - Μετάταξη υπαλλήλων ΚΕΠ με αναπηρία ή με χρόνιες παθήσεις
Υπάλληλοι των ΚΕΠ, οι οποίοι για το διορισμό τους έλαβαν επιπλέον μόρια λόγω εντοπιότητας, με υποχρέωση παραμονής στην υπηρεσία τοποθέτησης, δύνανται να αποσπασθούν ή να μεταταχθούν σε άλλο ΚΕΠ της επιλογής τους, πριν την παρέλευση του υποχρεωτικού χρόνου παραμονής, εφόσον βεβαιώνεται αρμοδίως, ότι έχουν ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, ή πάσχουν από δυσίατο ή από ανίατο νόσημα.
Άρθρο 37
Πρόβλεψη για υπαλλήλους με αναπηρία και γονείς, συζύγους και κηδεμόνες ατόμων με αναπηρία
Από την ρύθμιση του άρθρου 36 του ν. 4250/2014, εξαιρούνται οι εργαζόμενοι, οι οποίοι είναι, είτε οι ίδιοι, άτομα με αναπηρία ή γονείς, σύζυγοι και κηδεμόνες ατόμων με αναπηρία και έχουν προσληφθεί μέσω των προστατευτικών διατάξεων του ν. 1648/1986 και του ν. 2643/1998 στο στενό και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, ΔΕΚΟ, ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και εν γένει εξαιρούνται τα άτομα με αναπηρία με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, όπως και οι γονείς, σύζυγοι, κηδεμόνες που βαρύνονται φορολογικά από άτομα με αναπηρία με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, οι οποίοι έχουν προσληφθεί και εργάζονται με γενικές προκηρύξεις, στο στενό και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, ΔΕΚΟ ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού.
Άρθρο 38
Θέματα εργαζομένων ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού
1. Στις ρυθμίσεις της παραγράφου 1, του άρθρου 8, του ν.4368/2016, υπάγονται και οι ΟΤΑ β΄ βαθμού.
2. Στο τέλος του δεύτερου (β΄) εδαφίου, της περίπτωσης 3,της υποπαραγράφου (ΣΤ1) της παραγράφου (ΣΤ΄) του ν. 4093/2012 (Α` 222), όπως ισχύει, προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Ομοίως εξαιρούνται και οι διορισμοί σε θέσεις κλάδου ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου, για τους οποίους απαιτείται απόφαση κατανομής της παραγράφου 5, του άρθρου 11, του ν. 3833/2010».
3. Κενές θέσεις μονίμου προσωπικού κατηγορίας Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ) σε υπηρεσίες καθαριότητας ή τεχνικών υπηρεσιών (εργάτες) των ΟΤΑ Α΄ βαθμού και νοσηλευτικών ιδρυμάτων μπορούν να καλύπτονται και από πολίτες που μέχρι σήμερα δεν είχαν τη δυνατότητα εργασιακής απασχόλησης λόγω της μη κατοχής των προβλεπόμενων εκ του άρθρου 25 του Π.Δ 50/2001 (ΦΕΚ Α’ 39) προϋποθέσεων «Καθορισμός των προσόντων διορισμού σε θέσεις φορέων του δημοσίου τομέα», όπως ισχύει, να συμμετέχουν σε προκηρύξεις για την κάλυψη θέσεων εργασίας. Εκκρεμούσες για το λόγο αυτό μετατροπές συμβάσεων έργου και ορισμένου χρόνου σε αορίστου που προέκυψαν μετά από δικαστικές αποφάσεις και αφορούν τους συγκεκριμένους κλάδους ολοκληρώνονται εφόσον πληρούνται όλες οι άλλες νόμιμες προϋποθέσεις.
4. Στο τέλος της παραγράφου 2 του άρθρου 9 του ν. 4354/2015 (Α’ 176) προστίθεται από τότε που ίσχυσε, νέο εδάφιο, ως εξής: «Υπάλληλοι που διορίστηκαν ή μετατάχθηκαν στη ΔΕ κατηγορία, χωρίς απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αλλά με απολυτήριο τίτλο αντίστοιχης ειδικότητας αναγνωρισμένης κατώτερης τεχνικής σχολής ή με τον απαιτούμενο από τις οικείες διατάξεις χρόνο εμπειρίας, εξελίσσονται στα Μ.Κ. της ΔΕ κατηγορίας.
5. Στο άρθρο 33 του νόμου 4354/2016 προστίθεται η φράση:
«Οι απόφοιτοι των σχολών που καταργήθηκαν με το νόμο 576/77 καθώς και οι απόφοιτοι των ΚΑΤΕΕ συνεχίζουν να κατατάσσονται στα μισθολογικά κλιμάκια της ΤΕ κατηγορίας».
6. Η διάταξη της παραγράφου 9 του άρθρου 26 του νόμου 4325 τροποποιείται ως εξής: Η φράση «με πράξη του οικείου δημάρχου» διορθώνεται στο ορθό «με πράξη του αρμοδίου προς διορισμό οργάνου».
Άρθρο 39
Ρυθμίσεις θεμάτων προσωπικού, στις δράσεις «Κέντρα Ρομά και Ευπαθών Ομάδων», «Κέντρα Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας», «Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων» και στο πρόγραμμα «Βοήθεια Στο Σπίτι»
Το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που απασχολείται στις δράσεις «Κέντρα Στήριξης Ρομά και Ευπαθών Ομάδων», «Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων» και «Κέντρα Διημέρευσης - Ημερήσιας Φροντίδας για Άτομα με Αναπηρίες» των φορέων των ΟΤΑ, δυνάμει των διατάξεων του Άρθρου 5 της από 24/12/2015 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Ρύθμιση κατεπειγόντων θεμάτων των Υπουργείων Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Υγείας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών» (ΦΕΚ 182/Α) η οποία κυρώθηκε με τον Ν. 4366/2016(ΦΕΚ 18/Α) και την τροποποίηση αυτού με το Αρ. 69 του Ν. 4369/2016 (ΦΕΚ 33/Α), καθώς και το προσωπικό του προγράμματος «Βοήθεια Στο Σπίτι», δύναται, να συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του, με την ίδια σχέση εργασίας στα ίδια προγράμματα ή στη μετεξέλιξη αυτών, σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 21 του ν. 2190/1994 (Α' 28), μετά την ένταξη των πράξεων που αφορούν τις ως άνω υπηρεσίες ή την υπογραφή των συμβάσεων για τις πράξεις αυτές ή για τη μετεξέλιξη αυτών στο πλαίσιο της Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020 του ΕΣΠΑ, όποτε και αν λάβει χώρα χρονικά η ένταξη ή η υπογραφή.
Οι συμβάσεις του προσωπικού του προηγούμενου εδαφίου σε καμία περίπτωση δεν μετατρέπονται σε συμβάσεις αορίστου χρόνου.
Άρθρο 40
Προθεσμία σύναψης συμβάσεων έκτακτου προσωπικού.
Στην προθεσμία των διατάξεων του άρθρου 20, του ν. 4305/2014 (Α’ 237) συμπεριλαμβάνονται και οι προσλήψεις οι οποίες πραγματοποιούνται με την έκδοση υπουργικών αποφάσεων, που αφορούν στην έγκριση απασχόλησης προσωπικού σε υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα του άρθρου 205 του ν.3584/2007 (Α΄ 143), όπως επίσης και του αμιγώς αμειβομένου, από την καταβολή αντιτίμου και λοιπών αντικαταβολών, προσωπικού. Μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής, οι συμβάσεις δεν επιτρέπεται να συναφθούν και απαιτείται εκ νέου υποβολή αιτήματος για έκδοση εγκριτικής απόφασης.
Άρθρο 41
Ρύθμιση θεμάτων προσωπικού για εκτέλεση έργων με αυτεπιστασία
Η παράγραφος 6, του άρθρου 40, του ν.4024/2011, καταργείται.
Άρθρο 42
Αναγνώριση προϋπηρεσίας των εργαζομένων σε κοινωνικά προγράμματα που υλοποιήθηκαν από Αναπτυξιακές Εταιρίες ΟΤΑ
Οι διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 7 του ν.4354/15 επεκτείνονται και στους εργαζόμενους που απασχολήθηκαν σε κοινωνικά προγράμματα που υλοποιήθηκαν από Αναπτυξιακές Εταιρίες ΟΤΑ.
---------------------------------------
Πηγή: epoli.gr
---------------------------------------
Πηγή: epoli.gr
---------------------------------------