Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Εταίροι η Επαίτες ;;;;;;

Ανακοινώθηκε λοιπόν η προκήρυξη για τις άγονες αεροπορικές γραμμές.
Η πληροφορία που υπήρχε ήταν ότι η μείωση της σχετικής δαπάνης θα ήταν της τάξης του 50% εν σχέσει με την μέχρι τώρα ισχύουσα, σὐμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής.

Πλην όμως φαίνεται ότι το αρμόδιο υπουργείο υπερέβη εαυτόν και ανέβασε αυτό το ποσοστό ακόμη περισσότερο.
Ενώ λοιπόν η προηγούμενη δαπάνη ήταν 43 εκατομμύρια η παρούσα έφθασε στα 13 εκατομμύρια, μειωμένη δηλαδή κατά 30 εκατομμύρια.

Η προκήρυξη, παρότι ελαφρώς βελτιωμένη από το αρχικό σχέδιο πρότασης της αρμόδιας υπηρεσίας, εξακολουθεί να στερεί τις απομεμακρυσμένες περιοχές και δή τα νησιά από τα νυν υπάρχοντα αεροπορικά δρομολόγια, προσθέτωντας ένα ακόμη ήλο στην κάσα της απομόνωσης και αποξένωσης. Επιπρόσθετα δε στερώντας μια σημαντική πύλη εισόδου στα νησιά, μειώνει και την προσέλευση, ειδικά την θερινή περίοδο, μερίδας επισκεπτών που χρησιμοποιούν αποκλειστικά ως μεταφορικό μέσο το αεροπλάνο.

Όλοι οι πολίτες αυτής της Χώρας έχομε πια κατανοήσει ότι κάθε κοινωνική παροχή αποτελεί τον μοναδικό στόχο κατάργησης προκειμένου να εξυπηρετηθεί, ότι επί 6 χρόνια υπογράφουν αγόγγυστα, τα μέλη του συνοθυλεύματος που ονομάζουν εαυτούς, πολιτικά πρόσωπα.

Η τελική προκήρυξη , όπως αναφέρθηκε, υπήρξε ελαφρώς βελτιώμενη με ομαδοποίηση των προορισμών, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι πληρεί τις επιδιώξεις και τις προσπάθειες των τοπικών αρχών των νησιών για μια δίκαιη και ισόνομη αντιμετώπιση τους σαν ίσους ευρωπαίους πολίτες και όχι σαν πολίτες μικρότερης κατηγορίας, η άλλως πως, επαιτών που επαιτούν μια θέση στην σκιά των υπολοίπων ευρωπαίων......

Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι οι κανονισμοί της Ε.Ε. που έχουν υπογραφεί και αποδεχθεί από όλα τα μέλη αναφέρονται πολλαπλά στην νησιωτικότητα, που δυστυχώς αγνοείται συστηματικά, γεγονός που αντιβαίνει στις υποχρεώσεις που έχουν αναλάβει όλοι οι εταίροι.

Σε περίπτωση που έως τις 30 Ιουνίου 2016 κανένας αεροµεταφορέας δεν έχει εκδηλώσει εγγράφως στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας την πρόθεσή του για εκτέλεση, από την 1η Οκτωβρίου 2016 τακτικών πτήσεων σε µία ή περισσότερες από τις ανωτέρω γραµµές, τότε θα ακολουθηθεί η διαδικασία περιορισµού της πρόσβασης για το χρονικό διάστηµα από 1ης Οκτωβρίου 2016 έως 30η Σεπτεµβρίου 2020 σε ένα µόνον αεροµεταφορέα για κάθε µία ή για περισσότερες από τις ανωτέρω γραµµές και θα χορηγηθεί το δικαίωµα εκµετάλλευσης αυτών των γραµµών από την 1η Οκτωβρίου 2016.

Επειδή πλέον η υπόθεση είναι ένα έργο επαναλαμβανόμενο σε όλους γνώριμο, πιστεύουμε ότι στην διανομή της "πίτας" οι αναλογίες θα είναι οι ίδιες, μιας και οι παίχτες είναι όπως πάντα οι ίδιοι.

Βέβαια θα μπορούσε αυτή την φορά να υπάρξουν εκπλήξεις και να υπάρξει και συμμετοχή από πολλαπλούς διεκδικητές, η τουλάχιστον αυτή η ελπίδα υπέβοσκε, λόγω της διαφορετικής πολιτικής ηγεσίας. Μόνο που όπως φαίνεται σημασία δεν έχουν οι πολιτικές ηγεσίες σε αυτές τις περιπτώσεις, όσο και εάν αυτό αποτελούσε ευσεβή πόθο.....

Εν πάσει περιπτώσει όποιος και εάν αποδειχθεί ο τελικός αποδέκτης, ας ελπίσουμε ότι θα εφαρμόσει τουλάχιστον σε καταστάσεις έντονης ζήτησης και κίνησης της γραμμής, προσθήκη και μη επιδοτουμένων δρομολογίων.......

...Έτσι τελικά .... πάλι ...επαίτες....!!!!!!!
-------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
-------------------------------------