Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Σχετικά με την επιστολή προς την κ. Δανιγγέλη και τον παιδικό σταθμό

Είμαι κι εγώ γονιός ενός παιδιού, στο παιδικό σταθμό των Φρατσίων.
Έχω τους ίδιους προβληματισμούς με την κ. Δανηγγέλη, χωρίς απαραίτητα να συμφωνούμε σε όλα τα θέματα. Κακώς δεν προσπάθησα να συνδράμω στην προσπάθειά της να «ξεκαθαριστούν» κάποια θέματα, σχετικά με την λειτουργία του παιδικού σταθμού. Εν μέρει αυτό έγινε και λόγω της προεκλογικής περιόδου, ώστε να μην δώσω την εντύπωση ότι έχω απώτερους και ύποπτους (πολιτικούς) σκοπούς.

Θα ήθελα πολύ να μάθω λοιπόν, γιατί αυτοί οι υπόλοιποι γονείς των παιδιών του παιδικού σταθμού είναι «Υπόλοιποι Γονείς» και δεν είναι γονείς με ονοματεπώνυμα. Τι έχουν να φοβηθούν; Μήπως απλά δεν είναι πραγματικά οι «υπόλοιποι γονείς»; Μήπως είναι 2-3 που μπορεί να έχουν προσωπικές διαφορές με την κ. Δανηγγέλη;
Πολλά μπορώ να φανταστώ και πολλά περνάνε από το μυαλό μου.

Προτείνω λοιπόν, να φροντίσει ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων, να γίνει μια συνέλευση ώστε να εκφράσουμε όσοι θέλουμε, τους προβληματισμούς μας. Ούτως η άλλως, συνέλευση δεν έχει γίνει ποτέ και αυτό είναι τουλάχιστον απαράδεκτο. Μπορεί επίσης να ειπωθεί ότι οδεύουμε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς, αλλά δεν υπάρχει λόγος να αφήνουμε τα προβλήματα να διαιωνίζονται, εξαιτίας της αδιαφορίας μας. Και αυτήν την πρόταση την κάνω παρόλη την πιθανότητα το παιδί μου να μην βρίσκεται στον παιδικό σταθμό την επόμενη χρονιά.

Ας έρθουν λοιπόν οι υπόλοιποι γονείς να μας δείξουν το ενδιαφέρον τους για τα παιδιά τους
…..και ας φέρουν και τα ονοματεπώνυμα μαζί τους!

Με εκτίμηση (προς τον κ. Λαμπρινίδη)

Καλοβυρνάς Γιώργος
Γονιός με ονοματεπώνυμο