Η γερμανική αγορά εργασίας είχε κατά το τέταρτο τρίμηνο πάνω από ένα εκατομμύριο κενές θέσεις, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα, και ο αριθμός των εργαζομένων ήταν ο υψηλότερος από την επανένωση της Γερμανίας.
Κατά το τέταρτο τρίμηνο, 1,13 εκατομμύριο θέσεις εργασίας παρέμεναν αδιάθετες, 962.000 στη δυτική και 169.000 στην ανατολική Γερμανία, ανακοίνωσε το Ινστιτούτο Έρευνας για την Απασχόληση (IAB) βάσει μιας δημοσκόπησης που πραγματοποιήθηκε σε 15.000 εργοδότες διαφόρων τομέων.
Το IAB είναι ένα ινστιτουτο που συνδέεται με την Υπηρεσία για την Απασχόληση, τον δημόσιο οργανισμό που καταγράφει και αποζημιώνει τους άνεργους Γερμανούς.
Ο αριθμός που δημοσιοποιηθηκε από το IAB περιλαμβάνει τις θέσεις που είναι κενές αυτή τη στιγμή και αυτές που θα είναι αργότερα. Είναι σαφώς μεγαλύτερος από τον αριθμό που είχε ανακοινώσει η ίδια η Υπηρεσία για την Απασχόληση (452.000 στα τέλη Ιανουαρίου), η οποία δεν υπολογίζει παρά μόνο τις θέσεις εργασίας που δηλώνονται κενές στην ίδια.
Ο αριθμός αυτός μαρτυρεί την πολύ καλή υγεία της γερμανικής αγοράς εργασίας, αλλά και μια έλλειψη εργατικού δυναμικού που επιδεινώνεται από τρίμηνο σε τρίμηνο.
Το ποσοστό της ανεργίας ήταν 7,3% τον Ιανουάριο στη Γερμανία. Μειώθηκε σημαντικά τα δύο τελευταία χρόνια και η αντιστοίχηση των απεργών με τις κενές θέσεις εργασίας είναι όλο και δυσκολότερο να γίνει. Η αγορά εργασίας διψάει για μηχανικούς, προγραμματιστές ηλεκτρονικών υπολογιστών και εξειδικευμένους τεχνικούς και οι ανειδίκευτοι άνεργοι δεν έχουν διέξοδο
---------------------------
Πηγή: e-typos.com
---------------------------
Κινδυνολογία η Σκληρή Αλήθεια ;;;;
Αν και πολύς κόσμος θεωρεί ότι η "κινδυνολογία" μπορεί να είναι κακός σύμβουλος, η αληθινή οπτική γωνιά των γεγονότων πιστεύω ότι είναι καλύτερη
Διαβάζουμε λοιπόν στο άρθρο του "Ελεύθερου Τύπου" ότι 962.000 και 169.000 κενές θέσεις εργασίας αναμένουν στις πρώην Δυτικές και Ανατολικές πλευρές της Μεγάλης Γερμανίας κενές.
Εκείνο βέβαια που δεν μας λέει το ρεπορτάζ είναι τι είδους θέσεις είναι, εάν δηλαδή είναι στην βαριά βιομηχανία η σε θέσεις γραφείου η προσοντούχων αποφοίτων επιστημόνων.
Το 1960 τα τρένα που κατέληγαν στο Μόναχο (όπως το περίφημο 'Ακρόπολις Εξπρές" ) κουβαλούσαν χιλιάδες απελπισμένους και πεινασμένους Έλληνες εργάτες στα ορυχεία αλλά και τις υπόλοιπες "χοντρές" δουλειές της Δυτικής - τότε- Γερμανίας.
Ο ελάχιστος μισθός (μεγάλος όμως για τους εξαθλιωμένους και πάμτωχους Έλληνες) κάλυπτε τις ανάγκες των Γερμανών βιομηχάνων που προόδευαν και απαλαγμένοι από τις υποχρεώσεις τους με τις ευνοϊκές συνθήκες των συμμάχων επήραν σιγά-σιγά την πρωτοκαθεδρία στην Ευρώπη, φτιάχνοντας με τον ιδρώτα των Ελλήνων αποίκων καθώς και των Τούρκων, Βουλγάρων, κ.λ.π., μηχανήματα - αυτοκίνητα - συσκευές -πλοία - τανκς - πολυβόλα.....
Όταν οι περισσότεροι από αυτούς αποφάσισαν και επέστρεψαν στις πατρίδες τους επέστρεψαν τα χρήματα στην Γερμανία με την αγορά Opel - Ford - Audi - Mercedes κ.α. καθώς και με προϊόντα Siemens - Bosch - Neff - και ........
Ύστερα από 50 χρόνια φαίνεται ότι οι Γερμανοί Βιομήχανοι έχουν πάλι κενά και έτσι οδηγώντας στην εξαθλίωση την Ελλάδα - Πορτογαλία - Ισπανία - Ιταλία ελπίζουν να αποκτήσουν πάλι φθηνά εργατικά αλλά πιο μορφωμένα αυτή την φορά χέρια, και όπως φαίνεται το πετυχαίνουν απόλυτα....
Κλείνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι οι ίδιοι που κάποτε ήταν εργάτες στην Γερμανία και επέστρεψαν με κάποια οικονομική άνεση, συμπεριφέρθηκαν όπως τους φερόντουσαν σε όλους όσους ζήτησαν μια καλύτερη ζωή στην Ελλάδα είτε αυτοί ήταν από γειτονικές χώρες είτε από χώρες της Αφρικής....
Απλά όπως λέει ο σοφός λαός "Έχει ο καιρός γυρίσματα......" .
Ο κάποιος νέος ΟΣΕ υπό νέα Γερμανική κατοχή σίγουρα θα δημιουργήσει κάποια νέα "Ακρόπολις Εξπρές" , μπορεί για Μόναχο η ίσως για Φραγκφούρτη η μπορεί και για κάποια απομακρυσμένα ορυχεία...
Οι ΓΚΑΟΥΛΑΪΤΕΡΣ αναμένουν....
Εσείς πήρατε εισιτήριο ;;;;;;
----------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
----------------------------