Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Επιστολή-Απάντηση του κ. Γαλανάκη για το δημοσίευμα μας "Τελικά τι γίνεται με το "ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ" ;;;;;"

Πειραιάς 14.12.2011

Κύριε Λαμπρινίδη.

Πράγματι έχετε δίκιο για την διαφοροποίηση της ακινησίας του πλοίου μας, η οποία λόγω της απεργίας της ΠΝΟ 01.12.201 την αργία στον Πειραιά 06.12.2011 (Αγίου Νικολάου), την αργία στον Πειραιά 12.12.201 (Αγίου Σπυρίδωνα) που έπεσαν στην περίοδο του δεξαμενισμού του πλοίου μας και της έκδοσης των απαραίτητων πιστοποιητικών (που και σήμερα 14.12.2011 συνεχίζονται) , μας ανάγκασαν και ζητήσαμε συμπληρωματική ακινησία για το πλοίο μας από 11.12.2011 μέχρι και 13.12.2011 η οποία και εγκρίθηκε από το Υπουργείο (αίτημα 3113/06.12.2011- έγκριση ΩΠ 091253/12-11-2011) την οποία λόγω μη ύπαρξης δρομολογίων στην περιοχή Κυθήρων 11-13.12.2011 την κοινοποιήσαμε μόνο στις Κυκλάδες.

Ο προγραμματισμός και η ενημέρωση ακολουθεί την διαδικασία πρώτα της έγκρισης των δρομολογίων μας ( ΩΠ 261353/10-11-2011) και μετά την κοινοποίηση.

Είμαι ευτυχής που με την υποστήριξη αρκετών Κυθήριων, όπως του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Σεραφείμ του Βουλευτή Κυρίου Δημήτρη Καρύδη, την τοπική Αυτοδιοίκηση που στηρίζει και το τοπικό Πλοίο αλλά και εμάς, όπως και των (μαχητικών) Αντικυθήριων και υπηρεσιακών παραγόντων καταγωγής Κυθήρων που είναι σε διάφορες θέσεις του κρατικού μηχανισμού και μας συμπαραστάθηκαν.

Η Ακτοπλοΐα είναι σε βαθειά κρίση και η λύση των προβλημάτων είναι απροσδιόριστη, κανείς δεν ξέρει την ημέρα που μια εταιρεία είτε μικρή είτε μεγάλη θα καταρρεύσει. Σε υψηλό βαθμό επικινδυνότητας είναι όλες οι γραμμές.