Πειραιάς, 25-10-2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
«Καταστροφής συνέχεια» Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) ευθύς μετά την συγχώνευση των φορέων (ΕΕΝ-ΣΕΕΝ) έλαβε από την ΠΝΟ ως δώρο την 8ήμερη απεργία σε μία γενικότερη προσπάθειά της να καταστρέψει την επιβατηγό ναυτιλία και τους ναυτικούς που υποτίθεται ότι προστατεύει.
Με σύμπραξη τον Μάιο 2011 του τότε Υπουργού και της ΠΝΟ και με πρωτοφανείς μεθοδεύσεις προχώρησαν σε αυξήσεις της ΣΣΕ των ετών 2010 και 2011 ύψους 1,5% και 1% αντίστοιχα και μάλιστα αναδρομικά, όταν ολόκληρος ο Ελληνικός λαός βίωνε και βιώνει μειώσεις μισθών και συντάξεων από 20% έως 50%.
Η προκλητική εμμονή της ΠΝΟ να θεωρεί εαυτούς προνομιούχους έναντι ολοκλήρου του Ελληνικού λαού κρίνεται ως απαράδεκτη. Ενώ λοιπόν ταλαιπωρήθηκαν οι νησιώτες μας επί 8 ημέρες, η λήξη της απεργίας εκ μέρους της ΠΝΟ συνοδεύτηκε από μια πρωτόγνωρη απόφαση, να χωρίσει τους πλοιοκτήτες σε «φίλους» και «εχθρούς» και να προχωρήσει στο γνωστό σύστημα επιβίωσής της «το διαίρει και βασίλευε» αφού ως επαγγελματίες συνδικαλιστές με πλουσιότατες αποδοχές γνωρίζουν καλά πως να παίζουν τέτοιου είδους «παιχνίδια».
Με πρωτοφανείς αποφάσεις δικτατορικής νοοτροπίας η ΠΝΟ επιτρέπει σε κάποιους να λειτουργούν απρόσκοπτα, όπως στα πορθμεία Σαλαμίνας και συνδιαλέγεται επιλεκτικά με κάποιες εταιρείες πλοιοκτησίας που θεωρεί ότι εξυπηρετούν τις σκοπιμότητές της. Ταυτόχρονα εκβιάζει τους μικρούς πλοιοκτήτες να υποκύψουν στις παράλογες απαιτήσεις της για άμεση καταβολή αμφισβητουμένων αναδρομικών.
Οι κάτοικοι, οι ταξιδιώτες, οι εργαζόμενοι και οι αγρότες των νησιών αποκομμένοι στα νησιά τους γνωρίζουν όλα τα ανωτέρω και θα βιώσουν αυτοί μόνοι την απαράδεκτη αύξηση της μισθοδοσίας των μελών της ΠΝΟ που θα περάσει μέσω ανάλογης αύξησης των τιμών των εισιτηρίων της επιβατηγού ναυτιλίας, αφού η πλοιοκτησία δεν μπορεί πλέον εκ των πραγμάτων να απορροφήσει τη νέα αυτή αύξηση.
Η Κυβέρνηση και το κράτος από την άλλη πλευρά παρακολουθούν τα τεκταινόμενα στο χώρο με πρωτοφανή απάθεια και ανοχή επιτρέποντας στους επιστρατευμένους ναυτικούς να κάνουν οκταήμερη απεργία και σε μη ναυτικούς να κάνουν καταλήψεις, καταπελτών παραβιάζοντας έτσι κάθε κανονισμό περί ασφαλείας του πρώτου λιμανιού της χώρας (ISPS).
Όταν πτωχεύσει η επιβατηγός ναυτιλία λόγω της καταστροφικής πολιτικής της ΠΝΟ και του Υπουργείου Ναυτιλίας (που ακόμη αναζητεί την υπόστασή του), οι μόνοι υπεύθυνοι για την ανεργία των ναυτικών της ακτοπλοΐας θα είναι οι διοικούντες την ΠΝΟ, πιστοί στην πτωχευτική πολιτική που εφήρμοσαν στην κρουαζιέρα και το yachting.
ΣΕΕΝ.