Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

Kαλάμι. - Η πιο όμορφη παραλία των Κυθήρων.

Η απαράμιλλη ομορφιά της έγκειται εν μέρει στο ότι είναι και δυσπρόσιτη.
 
Αυτό δεν δικαιολογεί όμως σε καμιά περίπτωση τον βανδαλισμό και την καταστροφή της σκάλας που πρόσφατα τοποθετήθηκε εκεί για να βοηθά τους επισκέπτες μας να έχουν ευκολότερη πρόσβαση στην θεσπέσια παραλία.

Κύριε δολιοφθορέα σκέφτηκες ποτέ ότι σε αυτήν την παραλία θέλω να κολυμπήσω κι εγώ που έχω έναν τραυματισμό,μια αναπηρία, υψοφοβία, ακροφοβία, ή οποιοδήποτε άλλο ιατρικό θέμα που με εμποδίζει να την επισκεφτώ και δεν διαθέτω σκάφος;;

Σκέφτηκες ποτέ ότι έχω παιδιά που θέλουν να την επισκεφτούν και αυτά με ΑΣΦΑΛΕΙΑ;;;
Γιατί μου την στερείς;;  Για να την χαίρεσαι μόνο εσύ;;;

Στην παραλία αυτή έκανα τα εφηβικά μου όνειρα, μεγάλωσα εκεί, μαζεύω πάντα τα σκουπίδια όταν την επισκέπτομαι, την αγαπώ και την προσέχω.

Πιστεύω ακράδαντα πως ήταν μια ενέργεια φιλαυτίας και μόνο και σίγουρα δεν τιμά τον τόπο μας, τις αρχές και τις Αρχές μας.

Προσωπικά θίγομαι και λυπάμαι βαθύτατα.

Εύχομαι να αποκατασταθεί σύντομα η ζημιά.
------------------------------
Τίνα Ταμβάκη 
------------------------------