Yπεγράφη από τον Αν. Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας η φετινή ρυθμιστική απόφαση για το κυνήγι
Οριστικοποιήθηκε από τον Αναπληρωτή Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιάννη Τσιρώνη, η φετινή ρυθμιστική για το κυνήγι, η οποία υπεγράφη, χθες, Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016.
Ο κ. Τσιρώνης είχε προηγουμένως συνάντηση με την Κυνηγετική
Συνομοσπονδία Ελλάδος, όπου τους ανακοινώθηκαν οι φετινές
διαφοροποιήσεις από την περσινή ρυθμιστική. Οι διαφοροποιήσεις στο
κυνήγι της πέρδικας στον Χελμό ή στην διάρκεια θήρευσης της ασπρομέτωπης
χήνας, σκοπό έχουν την διαφύλαξη της βιοποικιλότητας και την προστασία
του φυσικού μας πλούτου.
Πιο συγκεκριμένα οι αλλαγές της νέας Ρυθμιστικής:
- Ελήφθει υπόψη το πόρισμα του Τεχνικού Συμβουλίου Δασών
- Ελήφθει υπόψη το έγγραφο του ΥΠΑΑΤ όπου ζητήθηκε ενίσχυση της ενεργητικής επιτήρησης της Λύσσας
- Αυξήθηκε κατά ένα θηρεύσιμο άτομο το κυνήγι του αγριογούρουνου
και ειδικά για την Πελοπόννησο και την Εύβοια αυξήθηκε κατά δέκα
θηρεύσιμα άτομα ανά ομάδα κυνηγών
- Μειώθηκε κατά 10 μέρες το κυνήγι της ασπρομέτωπης χήνας
- Απαγορεύτηκε το κυνήγι της πετροπέρδικας (Alectoris graeca) στο Εθνικό Πάρκο Χελμού Βουραικού
- Συνεχίζεται η απαγόρευση της θήρας στο δάσος της Στροφυλλιάς
-----------------------------
Πηγή: Το ΒΗΜΑ
-----------------------------
