Χωρίς λειτουργία στην
ιστορική Μονή της Παναγίας Σουμελά στην Τραπεζούντα θα εορτασθεί ο
Δεκαπενταύγουστος, καθώς, όπως είχαν προαναγγείλει, οι τουρκικές αρχές
ανακάλεσαν την άδεια που είχαν χορηγήσει και επέτρεπε να γίνεται τα
προηγούμενα πέντε χρόνια λειτουργία.
Σύμφωνα με την Καθημερινή, από την τουρκική πλευρά, επισήμως, γίνεται λόγος για εργασίες αναστήλωσης στη μονή, για να αποκατασταθούν προβλήματα στατικότητας που εντοπίσθηκαν.
Ωστόσο από την πλευρά των εκπροσώπων του ποντιακού ελληνισμού εκτιμάται ότι η αιτιολόγηση είναι προσχηματική, ενώ εκφράζονται φόβοι ότι είναι πιθανόν να μη δοθεί εκ νέου άδεια για να λειτουργήσει η Μονή τον Δεκαπενταύγουστο, ιδιαίτερα μετά το κλίμα που επικρατεί στη γείτονα χώρα με την ενίσχυση του Ερντογάν και τη συντηρητική στροφή στην Τουρκία.
Η Συντονίστρια Εξωτερικών και Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α’ Αθηνών, κυρία Ντόρα Μπακογιάννη, σχετικά με την αναβολή των εορταστικών εκδηλώσεων στην Παναγία Σουμελά του Πόντου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Δυστυχώς, φέτος η Ορθοδοξία δεν θα εορτάσει τη μεγάλη γιορτή του Δεκαπενταύγουστου, στην Παναγία Σουμελά του Πόντου, λόγω των εργασιών αναστήλωσης που πραγματοποιούν εκεί οι αρμόδιες τουρκικές αρχές.
Λυπούμαστε πολύ για την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των έργων.
Αναμένουμε από την τουρκική Κυβέρνηση να επισπεύσει τις διαδικασίες για να μπορέσουμε να εορτάσουμε του χρόνου και πάλι στην Παναγία Σουμελά του Πόντου».
---------------------------
Πηγή: liberal.gr
---------------------------
Σύμφωνα με την Καθημερινή, από την τουρκική πλευρά, επισήμως, γίνεται λόγος για εργασίες αναστήλωσης στη μονή, για να αποκατασταθούν προβλήματα στατικότητας που εντοπίσθηκαν.
Ωστόσο από την πλευρά των εκπροσώπων του ποντιακού ελληνισμού εκτιμάται ότι η αιτιολόγηση είναι προσχηματική, ενώ εκφράζονται φόβοι ότι είναι πιθανόν να μη δοθεί εκ νέου άδεια για να λειτουργήσει η Μονή τον Δεκαπενταύγουστο, ιδιαίτερα μετά το κλίμα που επικρατεί στη γείτονα χώρα με την ενίσχυση του Ερντογάν και τη συντηρητική στροφή στην Τουρκία.
Η Συντονίστρια Εξωτερικών και Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α’ Αθηνών, κυρία Ντόρα Μπακογιάννη, σχετικά με την αναβολή των εορταστικών εκδηλώσεων στην Παναγία Σουμελά του Πόντου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Δυστυχώς, φέτος η Ορθοδοξία δεν θα εορτάσει τη μεγάλη γιορτή του Δεκαπενταύγουστου, στην Παναγία Σουμελά του Πόντου, λόγω των εργασιών αναστήλωσης που πραγματοποιούν εκεί οι αρμόδιες τουρκικές αρχές.
Λυπούμαστε πολύ για την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των έργων.
Αναμένουμε από την τουρκική Κυβέρνηση να επισπεύσει τις διαδικασίες για να μπορέσουμε να εορτάσουμε του χρόνου και πάλι στην Παναγία Σουμελά του Πόντου».
---------------------------
Πηγή: liberal.gr
---------------------------
