Το σύστημα ελέγχου εισροών-εκροών δεν λειτουργεί στο σύνολο των πρατηρίων με αποκλειστική ευθύνη της απελθούσης κυβέρνησης, επισημαίνει σε σημερινή ανακοίνωση η Ομοσπονδία Πρατηριούχων, ενώ προσθέτει ότι «ίσως σε κάποιες περιπτώσεις από πληροφορίες που έχουμε, να παραβιάζεται και να αλλοιώνονται στοιχεία από την καταγραφή του λογισμικού» (που σημαίνει ότι τα στοιχεία που μεταδίδονται, αν είναι ακριβείς αυτές οι πληροφορίες, δεν απεικονίζουν την πραγματική διακίνηση καυσίμων).
«Για την εγκατάσταση του συστήματος, οι πρατηριούχοι υποχρεώθηκαν να χρηματοδοτήσουν το κόστος αγοράς και τοποθέτησής του στα πρατήρια τους, λόγω αδυναμίας, ερασιτεχνισμών ή σκοπιμοτήτων των εκάστοτε Κυβερνήσεων, να πατάξουν το διογκούμενο κατ' έτος φαινόμενο της παράνομης διακίνησης καυσίμων, με την υπόσχεση ότι θα επιδοτηθούν κατά 35-40% από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων. Η επιδότηση προς το παρόν παραμένει για χιλιάδες πρατηριούχους άπιαστο όνειρο», επισημαίνει η ΠΟΠΕΚ. Προσθέτει δε ότι στα υπόλοιπα στάδια διακίνησης η εγκατάσταση ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου εισροών-εκροών, «παραμένει προς το παρόν στη σφαίρα της φαντασίας κυβερνητικών παραγόντων».
«Για την αδυναμία ελέγχου της παράνομης αποθήκευσης, διακίνησης και διάθεσης καυσίμων, υπάρχουν πολιτικές, αστικές και ποινικές ευθύνες» αναφέρει η Ομοσπονδία. Τέλος, για τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί σε πρατηριούχους για εκπρόθεσμη εγκατάσταση των συστημάτων ελέγχου εισροών - εκροών υποστηρίζει ότι επεβλήθησαν από εκδικητική διάθεση και αποτελούν προσπάθεια των προηγούμενων κυβερνήσεων να φορτώσουν στις πλάτες άλλων τα δικά τους λάθη. «Τα πρόστιμα πρέπει να επιβληθούν στους ανεύθυνους πολιτικούς παράγοντες, που ευθύνονται για την αναποτελεσματικότητα καταπολέμησης της παράνομης διακίνησης καυσίμων, υπέρ του δημοσίου συμφέροντος και της κοινωνίας» καταλήγει η ΠΟΠΕΚ.
------------------------------
Πηγή: ΑΜΠΕ
------------------------------
«Για την εγκατάσταση του συστήματος, οι πρατηριούχοι υποχρεώθηκαν να χρηματοδοτήσουν το κόστος αγοράς και τοποθέτησής του στα πρατήρια τους, λόγω αδυναμίας, ερασιτεχνισμών ή σκοπιμοτήτων των εκάστοτε Κυβερνήσεων, να πατάξουν το διογκούμενο κατ' έτος φαινόμενο της παράνομης διακίνησης καυσίμων, με την υπόσχεση ότι θα επιδοτηθούν κατά 35-40% από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων. Η επιδότηση προς το παρόν παραμένει για χιλιάδες πρατηριούχους άπιαστο όνειρο», επισημαίνει η ΠΟΠΕΚ. Προσθέτει δε ότι στα υπόλοιπα στάδια διακίνησης η εγκατάσταση ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου εισροών-εκροών, «παραμένει προς το παρόν στη σφαίρα της φαντασίας κυβερνητικών παραγόντων».
«Για την αδυναμία ελέγχου της παράνομης αποθήκευσης, διακίνησης και διάθεσης καυσίμων, υπάρχουν πολιτικές, αστικές και ποινικές ευθύνες» αναφέρει η Ομοσπονδία. Τέλος, για τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί σε πρατηριούχους για εκπρόθεσμη εγκατάσταση των συστημάτων ελέγχου εισροών - εκροών υποστηρίζει ότι επεβλήθησαν από εκδικητική διάθεση και αποτελούν προσπάθεια των προηγούμενων κυβερνήσεων να φορτώσουν στις πλάτες άλλων τα δικά τους λάθη. «Τα πρόστιμα πρέπει να επιβληθούν στους ανεύθυνους πολιτικούς παράγοντες, που ευθύνονται για την αναποτελεσματικότητα καταπολέμησης της παράνομης διακίνησης καυσίμων, υπέρ του δημοσίου συμφέροντος και της κοινωνίας» καταλήγει η ΠΟΠΕΚ.
------------------------------
Πηγή: ΑΜΠΕ
------------------------------