Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Ορκίστηκε η Νέα Δημοτική Αρχή Δήμου Ελαφονήσου

Tο Σάββατο 30 Αυγούστου και ώρα 12.00′ ορκίστηκε η νέα δημοτική αρχή Ελαφονήσου στο δημοτικό κατάστημα του νησιού.






Η ορκωμοσία δεν έγινε από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Σπάρτης κ.κ. Ευστάθιο καθότι η παρουσία του ήτο επιβεβλημένη στην ορκωμοσία του Νέου Περιφερειακού Συμβουλίου στην Τρίπολη, η ορκωμοσία έγινε πρωτοστατούντος του π. Θεόκλητου Μέντη.

Στην ορκωμοσία παρέστη Ο Υπουργός Αναπληρωτής Υγείας κ. Λεωνίδας Γρηγοράκος., ο οποίος τοποθετήθηκε ως ακολούθως: 

" Φίλες και φίλοι, κύριε διοικητά της Αστυνομικής Διεύθυνσης Λακωνίας, κύριε Διοικητά της Πυροσβεστικής Διεύθυνσης Λακωνίας, σήμερα είμαι εδώ για έναν σκοπό, να εκπροσωπήσω την κυβέρνηση τον Αντώνη Σαμαρά, τον Ευάγγελο Βενιζέλο, αλλά και να πω δύο θερμά λόγια για τον φίλο μου το Δήμαρχο Ελαφονήσου τον Μπάμπη το Λιάρο, και για όλους εσάς βέβαια.

Θέλω να πω Λακωνικά δυο πράγματα, όταν οι Αρχαίοι Σπαρτιάτες στη Σφακτηρία ήταν πιθανοί αιχμάλωτοι των Αθηναίων έστειλαν έναν, πολλούς και άλλους και άλλους στην Σπάρτη να πάρουν την εντολή των εφόρων, τι πρέπει να κάνουν.
 Οι έφοροι λοιπόν τους απάντησαν, επειδή υπήρχε το ἢ τὰν ἢ ἐπὶ τᾶς, ότι οι νικητές ή νεκροί τους είπαν ότι "κάντε ότι επιτρέπει η αξιοπρέπειά σας".

Δήμαρχε εγώ ήρθα να σας πω, σήμερα εδώ ότι, θα πρέπει πρώτα απ' όλα, να προστατεύεις την αξιοπρέπεια των πολιτών που τόσο αγαπάς, κι αυτοί σε στήριξαν και σε έχουν κάνει Δήμαρχο για πέντε χρόνια, αλλά κι εσύ Δήμαρχε μου μέσα σ' αυτό να προστατεύεις την δικιά σου αξιοπρέπεια, θα πρέπει λοιπόν να ισορροπήσεις σε ένα ξυράφι, μεταξύ των δικαιωμάτων των πολιτών, των δικαίων αιτημάτων των πολιτών και των παράλογων αιτημάτων πολλές φορές των πολιτών, γιατί αυτό λέει η Δημοκρατία, ακούμε κι αυτόν ο οποίος έχει άδικο, και ξέρω πως αυτό είναι μια πολύ δύσκολη δουλειά, αλλά επειδή είσαι ικανός άνθρωπος, όπως είπε και ο πάτερ Θεόκλητος, θα τα καταφέρεις.

Σου εύχομαι με την καρδιά μου, υγεία, προσωπική υγεία και ευτυχία, σε όλους εσάς, καλή δουλειά στους Δημότες, να είστε οικογενειακά ευτυχείς όλοι με τα παιδιά σας, του χρόνου να 'μαστε εδώ, κι ελπίζω πιο νωρίς εγώ να έχω ΄ρθει και να έχω εγκαινιάσει το Κέντρο Υγείας Ελαφονήσου. Σας ευχαριστώ πολύ!"

Εντύπωση προκάλεσε η απουσία από την ορκωμοσία του τέως Δημάρχου ο οποίος δεν προσήλθε για να ορκιστεί σαν εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος.








------------------------------
Μουσικός Παλμός
------------------------------